@faca
Problem sa statičnošću nije u ril tajmu.
Možda to i je ril tajm.
Ali uoči da nema animacija. Dapače, uopće ih ne spominju.
Voxeli su super za statične strukture. I ako imaš puno ISTIH statičnih struktura, sve je kul jer se referenciraju već postojeći objekti u memoriji, jel.
Ali problem je kod animacija. Osim što baš i ne postoje dovoljno brzi algoritmi za deformaciju voxela.
Možeš raditi keyframe animaciju, al ej, zamisli koliko podataka ti treba za animaciju tolikog broja atoma.
To je drugi veliki problem. Kao što rekoh, ako imaš iste objekte približno jednakih veličina, nemaš problem.
Ali kad bi imao takav level kao u videu gdje je svaki objekt različit, to bi bilo (rendom procjena) stotine terabajta podataka.
I uz sve to, ovdje nema nikakve fizike, interakcije, ičega.
Sve to predstavljaju kao revolucionarnu novu tehnologiju, a zapravo voxeli nisu ni probližno NOVI.
Postoje već dugo, ali postoje i razlozi zašto se ne koriste.
Ne znam kako bi se riješili ti postojeći problemi, al u slučaju sa stvarno jesu, skidam kapu.
Veća je vjerojatnost da žele zaraditi brzu PARU.