Ljudi, jasno da je velika razlika između utjecaja mikrotransakcija na SP ili MP, ali to su sada već nijanse. Nijanse u smislu da je to dosta teško kontrolirati. Ako postoje u jednom, postojat će i u drugom. Netko je već naveo primjer dobrih mikrotransakcija kao u Team Fortress, ali takve dobre pomalo izumiru.
Meni je također draže da platim igru 5-10-15-20 dollara i imam kompletnu igru za vijeke vijekova, nego da me se muze s tim mikrotransakcijama i upropaštava gameplay jer sad moram kupit ovo, sad moram kupit ono da bi mogao nastavit igrat.
Dobar primjer da se može jako dobar biznis napravit je Minecraft. Platiš igru jednom, imaš sve, a oni doslovno svaki mjesec izbace novi update sa hrpom poboljšanja i dodataka. Ok, napravili su jednu dodatnu stvar da zarade, a to je Minecraft Dungeons, iliti mogućnost najma servera koji platiš ovisno koliko dugo ga misliš koristit, a to mi je čak i odlična ideja ako se uspiješ dogovorit sa svojom ekipom da dijelite lovu.
Kaiser, upravo ovo što navodiš je i onaj žalosni dio u kojem se čovječanstvo kreće. Sad zvučim malo jadno, ali jebemti igra i zabava ako ćeš platiti da bi ju prešao. Iliti, platit ću da mi igra bude prijeđena da ju ne moram igrat. Dakle, izgubio se cijeli smisao. Pa zar nebi cijeli put otključavanja tog auta trebao biti zabavan? Dakle, idem se zabavljat, a zabavom dođem do auta. Mislim, to mi je ekvivalentno tome da si platim 200 kn za rundu paintballa i onda ne odem igrat. Eto, tako to meni djeluje.