a animacija i mehanike borbe u mmorpgu tipa wow/swtor nisu drukčije nego u DA:O, kotoru, BGu itd.?
koliko ja znam nema nijedan rpg koji ima isti combat kao mmorpg, hotkeyi su to samo kao olakšanje stvari isto kao u strategijama.
Combat iz Kotora da se ubrza zajedno sa onim iz DAO bez opcije za pauziranje bi bili isti kao i combat u većini današnjih MMO igara.
kako se tvoje iskustvo TORa razlikuje od čitanja subjektivnog dojma nekog igrača? ja isto sjedim za kompjuterom i čitam tvoj dojam. nzm zašto se uopče oko toga i sporimo jer kao što sam prvo bio reko, tebi je tako, i mnogim ostalima je, ali ima ljudima kojima nije. nekima se također nesviđa kad igraš nekog opakog sitha i onda ti neki random tip dođe i kaže da mu doneseš neke baterije il nešto, nisam upamtio. također se i priča kako tek 20% questova u igri(a to je potvrđeno od biowarea) su unikatni po klasama, ostalih 80% se ponavljaju.
Poanta je u tome što ti uzimaš kao vjerodostojnu istinu nešto što je netko treći rekao u ovom slučaju a da sam igru nisi zaigrao i stekao nekakve vlastite dojmove , a to što drugi pišu po forumima ne treba značiti da je uvijek i točno.
A za TOR ima daleko više pozitivnih reviewa nego onih negativnih što govori dovoljno samo za sebe da se ipak ova igra svidjela većini igrača koji su je zaigrali.
ja o nečemu što nisam iskusio, ti subjektivno i tako to.
ne to ne znači da po meni priča ne treba postojat, samo izlažem kakvo je dosad bilo stanje na mmo sceni, a to je da je priča bila ili zanemarivana ili užasno loša i/ili neimerzivna.
da stvarno je smješno kad neko ko ima višemanje neograničene financijske mogučnosti kopira nešto staro 10 godina, uvodeći samo inovacije koje im dopušta tehnologija(VA), dok mali studio iz seattlea pokušava napravit nešto novo i drukčije(nisu oni jedini, ali su definitivno najviše došli do izražaja)
Pa ne možeš pričati za igru koju nisi nikada zaigrao kako ima loš story pogotovo što je ta ista igra u pogledu priče dobila toliko pozitivnih recenzija.
Na RPG sceni je bilo dobro stanje ponajviše zahvaljujuči Biowaru koji je uspio zadržati kvalitetu ovog žanra na nivou već godinama radeči igre sa dobrim pričama a također i dolaskom CPR.
A na MMO sceni je ovo bio problem radi toga što su igre očito radile osobe koje nemaju veze sa izradom RPG-a i koje su ljudima uvaljivale svakakve poluproizvode u tom smislu a nisu imale nekakvu veliku konkurenciju.
Ajde da opet citiram što sam rekao Viviju ovaj sadašnji combat je dobar masi igrača RPG i MMO igara , taj combat je ljudima još zabavan a velike kompanije danas investiraju u vrijeme recesije ogromne novce u izradu igara u ovom slučaju oko 200 milijuna dolara za TOR pa onda nisu lude otići u ovakav jedan rizičan potez izmišljanja tople vode kada je to sasvim nepotrebno jer ako se taj novi combat ne pokaže dovoljno dobrim onda imaju i ogromni rizik od gubitka cjelokupne investicije.