Odgovor na ovo pitanje lagano možeš pronaći u književnosti, kako nismo od antike i Homera pa do danas uspjeli istražiti i osmisliti sve ideje, tako ne možemo ni u igrama ili filmovima.
Drugi je problem što glavninu tržišta pokreće novac pa se koriste ideje koje su statistički istražene i sadrže vrlo mali rizik. Što je potrebno, jer se na igrama radi godinama i developeri trebaju prehraniti svoje obitelji. To je trenutno tako i dosta toga se ponavlja.
No igre su vrlo mladi medij, postoji puno smjerova u kojima igre mogu otići, literature koju mogu pratiti. Ideje nikada neće nestati, samo je pitanje kada će medij biti dovoljno hrabar da krene u te vode.
Osobno se veselim danu kada će biti više igara poput Witchera, čija je osnova nastala u literaturi. Zamislite jednu igru na temelju Hyperiona recimo, jedan od najboljih Sci-fi romana ,za koji se filmska skripta piše godinama i vjerojatno nikada neće nastati, je idealan za duboki Sci-fi RPG s bogatim svemirom, likovima, poukom, novim načinima praćenja radnje.
Smo eto, to je trenutno riskantno i tržište potražuje nešto drugo, no zajedno s medijem će i tržište odrastati i stvoriti će se novi žanrovi i novi smisao medija. Kao što se uostalom dogodilo s filmovima, knjigama i glazbom u prošlosti.