--UPDATE--
Days Gone - [92/100] - [67:13] - Likovi definitivno NOSE ovu igru. Prošlo je gotovo mjesec dana od moje platine i ja se još uvijek jako dobro sjećam svih likova, svi su mi se urezali u sjećanje i to je nešto što najviše opravdava hvalospijeve na tu temu. Nisu me se svi likovi dotakli, bilo je i onih koji su mi čak i smetali u cijeloj priči, tu mislim na vođe početna dva kampa kod kojih dobivamo misije i zadatke Ada Tucker i Mark Copeland oni su mi stvarno bili užasno loše karakterno napisani i stvarno nisam volio surađivat u igri s njima. Svi ostali su čista desetka. Jako puno slojeva imaju sporedni likovi i kod mnogih na prvu ne otkrijemo njihovo pravo lice. Po pitanju razrade priče od uvoda, zapleta pa sve do raspleta nema tu puno previše filozofije, Days Gone je odlično putovanje prekrasnim Orgenom koji je ispunjen sa jako puno dobrog sadržaja. Oduševljen sam gameplayom u svim smjerovima. Od kretanja lika, stealth dionica koje su stvarno jako dobro napravljene, čišćenja kampova, borbe s hordama koje su fantastično iskustvo kada uđeš u ritam i skupiš malo iskustva. Ima tu jako puno segmenata u igri koji su u koheziji i koji su me držali prikovanim uz konzolu i monitor da cijelu igru prođem u jednom dahu. Filter igre s Ripperima mi je bio pun pogodak i mislim da me se tada igra i najviše dojmila, momenat kada sam stvarno nakon svega toga dobrog, stao i rekao WOW. Općenito fizika u igri je na jednoj visokoj zavidnoj skali, a tako je i s motorom. Drugačije ponašanje motora u odnosu na podlogu, vremenske uvjete. Svaku sekundu provedenu na motoru u igri sam uživao i ova igra je pravi primjer kako se to radi. Poveži sve važne igrine elemente koji prodaju igru u jednu cijelinu. Za to i priču Deacon Lee St. Johna moj duboki naklon, aplaus i zadovoljstvo.
Gears of War 4 - [90/100] - [10:15] - Wow! Malo sam pod dojmom! Drugi put ove godine me igra totalno iznenadila, ali totalno. Prvo mi je Days Gone zaljepio šamarčinu, nakon što sam ga smatrao osrednjom igrom, a onda su mi to isto ponovili i četvrti Gearsi. Jedinicu sam krenuo igrat prije deset godina valjda na PC-u i nije me primila nakon nekakvih dva sata i onda sam odustao od serijala, čak sam ga i hejtao malo. Ova četvorka ima takvu dušu, sjajne gameplay elemente i na kraju krajeva super likove i dobru priču. Napucavanje i hit detekcija iako je sočna i jako dobra, još joj malo fali da to bude vrhunsko onako mesnato uvjerljivo. Nikad nisam vidio igru koja ima toliku količinu set piecova i koji su tako dobro izvedeni. Općenito bih jako pohvalio težinu likova, vibracije odnosno povratne informacije u kontroler; bilo prilikom pucanja, bilo prilikom podrhtavanja tla, uragana i sličnih stvari kojima igra odiše. Mehanika kretanja i covera je super izvedena, kao što rekoh osjeti se uvijek težina lika i sve je tako fino zaokruženo. Level design mi je svakim levelom bio impresivan i zanimljiv i uz kul likove te zanimljivu priču koja je zapravo vrlo jednostavna, igra me cijelo vrijeme vukla napred. Igra me u drugom ACT-u kupila, da bih pred kraj četvrtog ACT-a već bio totalno u GOW điru. Trajnost igre mi je taman, makar nebi se bunio ni da je koji chapter kraće trajala, čisto jer mi je bilo par chaptera koji su mi bili meh ili čisto da se igra produlji. Al definitivno je pamtljiva što je najvažnije što dosta govori o njoj.
Metro Exodus - [100/100] - [40:05] - Obožavam METRO igre i poslje zadnje sam mislio da jako teško mogu nadmašiti Last Light, no ispada da je Exodus sa pritupom ka polu open world igri riskantan, ali jako hrabar potez. I dalje mi ne odgovara što nam developer servira da smo mi Artyom i da zato nemamo glas dok igramo. Puno ljepše i imerzivnije je kada čujemo lika s kojim upravljamo. Čak u DLC-u ove igre naš protagonist priča. Uz neke sitne tehničke probleme jako malo stvari u ovoj igri bi stavio pod minus. Danas sam drugi put prešao igru, što nije bilo u planu, no s XBOX Game Pass-om sam dobio patchiranu igru; jer je prije ažuriranja igra s zvučne strane bila popriličan drlog. Šta reć za ovo putovanje u Exodusu? Nikad nijedan FPS nije na ovaj način pristupio priči kretanju kroz lokacije. Kao što spomenuh, poprilično rizična odluka, no očito su bili sigurni u sebe i da će to proći dosta dobro kod fanova. To korištenje svega i svačega u toku gameplaya ma savršenstvo. U drugom igranju mi je još bolje sjela igra; čak sam i nešto duže igrao u drugom prelasku. 40 sati mi je trebalo za drugi prijelaz, jer sam još više istraživao nego li prvi put. Čak i neke misije prešao na totalno drugačiji način, što mi je fenomenalno iskustvo. Igra ima toliko lokacija koje su sa jako velikom pažnjom i strašću dizajnirane. A zadnja dionica igre je remek djelo igraće industrije. Kada developer odluči priuštit igraču kraj, odnosno setting igre kakav do tada nije viđen u serijalu. Po mome skromnom mišljenju ovo je najbolji FPS koji sam ikada igrao, a subjektivno čista devetka rekao bih. Iako joj dajem maksimalnu ocjenu, jer je to jebeni METRO EXODUS, da su bar imali resursa da plate bolje glumce što se tiče voice overa.