Flapy Bird recimo u Unreal Enginu 4 napraviš za par sati :) Mislim da čak ima i video tutorijala za navedeno iz koje odmah savladaš osnove Engina itd.
Ja sam krenuo sve i svašta raditi i uvijek odustanem dok izgubim hrpetine sati.
Radio sam simulaciju vožnje kamiona sa teretom po "opasnim" cestama za android, test nivo sam dizajniro, čak i razne situacije tipa reagiranje kamenja, ograda itd na udar kamion - i tu sam stao. Sad treba animacije kamiona napraviti pogotovo sa dobrim ovjesom i ostalim stvarima, a to je meni veliki izazov, sasvim posebna priča. Eno projekt stoji doma, čeka bolje dane.
Pa sam krenuo neku horor avanturu za PC raditi, isto napravio nekoliko kuća, ovo ono, sustav interakcije sa vratima, prozorima, svijetlima itd - cilj je bio napraviti neku prezentaciju za Indigogo za manju kampanju. Isto stoji doma.
Bilo je još par pokušaja, zadnje što radim je 3d labirint sa izmjenjivim zidovima i neprijateljem kojeg treba izbjegavati - to ću sigurno završiti kad tad.
AI je napravljen, vrti se između 25-40 fps-a na A7 samsungu što je danas sredina od tih mobitela i izgleda odlično. Sad sam u fazi izrade što jednostavnijeg kretanja po labirintu, sljedeće je dorada igre u smislu sadržaja i poslje samo štancam nivoe i lansiranje na google play.
Inače bih guzce dao da se mogu baviti u gaming industriji - a pazite nisam neki gamer, imam period kad znam igrati danima, tjednima neku igru po par sat, a večinom ništa. Prosjek u zadnjih par mjeseci je 5h mjesečno
No pratim svakodnevno industriju.