Pozdrav,
Procitala sam sve postove na ovu temu i ostale moguce izvore informacija...no i dalje sam u potrazi za provjerenom info ili cak clankom Zakona na koji bi se pozvala u slijedecoj situaciji.
21.12.2015. kupljen teblet Vivax u trgovini Technomarket, u jamstvenom listu navedena garancija od 12 mj. Davatelj jamstva M SAN grupa HR, tj MR servis. Obzirom da je proslo vise od 15 mj od kupnje, te da je Technomarket propao, obratila sam se direktno servisu. Djelatnica u kontakt centru kaze, garancija je 12 mj, za sve ostalo se obratite proizvodjacu (netocno, jer davatelj jamstva su oni). Nadalje, pozivam se na EU regulativu i garanciju od 2 god, ali kaze kod njih to ne vrijedi. Slijedeci korak mi je pisana reklamacija u doticni servis, no da li mi netko zna rec provjereno mogu li se sad pozvati na materijalni nedostatak? I ako da, sto ako se desi da mi npr kazu da je kvar nastao mojom krivicom (nema kontakt s punjacem, ne puni se) pa to nije materijalni nedostatak? Kako izbjeci trosak tj da odobre popravak sukladno EU regulativi? Hvala unaprijed.