HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 196184 Hitova
*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #105 : 05. Veljača, 2017., 02:58 »
Reci da si zainteresiran za nadoplatu, nemaš sto izgubiti. gtx 760 si vjerojatno platio od 1600-2300kn (ovisno kad si je uzeo), pa te nadoplata do gtx 1060 6gb nebi pretjerano mnogo izašla

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #106 : 05. Veljača, 2017., 08:01 »
Istina Andrash, ali to bi mogao napraviti ukoliko reklamira u dućanu. U servisu nema takvih nadoplata... Onda mora dikretno u dućan.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #107 : 05. Veljača, 2017., 09:29 »
Naravno da ću pokušati. Potruditi ću se izvući najbolje :D .

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #108 : 23. Veljača, 2017., 09:40 »
Da li se roba mora reklamirati sa stvarima uz koje dolazi (CD, priručnici) te u originalnoj kutiji?

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #109 : 23. Veljača, 2017., 09:48 »
Ako želiš nešto vratiti u dućan onda da. Moraš sve vratiti i po mogućnosti u neoštećenoj ambalaži. Ako pak ne onda ti recimo Links neće vratiti puni iznos novaca - ovisno koliko je oštećenje ambalaže, proizvoda ili što nedostaje...


Uvijek je dobro zadržati SVE minimalno mjesec dana od kupnje. Tako možeš sve vratiti ukoliko dođe do problema.
Ako radiš reklamaciju proizvoda koji ne radi i prošlo je više od mjesec dana nisi dužan ništa priložiti, ali oni to mogu zahtjevati od tebe ukoliko se radi o povratu...
No kažem ovisi o specifičnom slučaju, a ti ovdje nisi ništa točno naveo...




Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #110 : 23. Veljača, 2017., 11:18 »
Ako želiš nešto vratiti u dućan onda da. Moraš sve vratiti i po mogućnosti u neoštećenoj ambalaži. Ako pak ne onda ti recimo Links neće vratiti puni iznos novaca - ovisno koliko je oštećenje ambalaže, proizvoda ili što nedostaje...


Uvijek je dobro zadržati SVE minimalno mjesec dana od kupnje. Tako možeš sve vratiti ukoliko dođe do problema.
Ako radiš reklamaciju proizvoda koji ne radi i prošlo je više od mjesec dana nisi dužan ništa priložiti, ali oni to mogu zahtjevati od tebe ukoliko se radi o povratu...
No kažem ovisi o specifičnom slučaju, a ti ovdje nisi ništa točno naveo...
Kad kažeš povratu, misliš na povrat novca?Primjer: imam disfunkcionalnu grafičku ili napajanje, a njihove ambalaže su oštećene (oštećena kutija ili slika tj. naljepnica), izgubljene ili nedostaje nešto (CD, priručnici).

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #111 : 23. Veljača, 2017., 11:24 »
Tocno to. A povrat je.izvediv u prvih par dana. Dakle nikada ne izvadis nove stvari iz ambalaze i bacis kutije ili ih strgas prilikom otvaranja.

Odi na links i vidi njihovu tablicu koliko ti umanjuju povrat novca ili mogucnost uzimanja druge robe ukoliko radis povrat.

Al kazem nisi nista naveo pa ti ne mogu konkretno pomoci..

*

bule

  • n00b
  • 2
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #112 : 03. Ožujak, 2017., 09:43 »
pozdrav svima imam jedno pitanej vezano uz garancije. naime u 9 mjesecu 2016. sam kupio na njuškalu iphone 6 sa garancijom iz vipa i racunom. Racun imam a garanciju sam izgubio i sada mi je crkla wifi antena... Oni bi na temelju računa trebali priznati garanciju? hvala vam na pomoći

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #113 : 03. Ožujak, 2017., 11:12 »
Da, u RH ti je dovoljan račun kao dokaz da je kupljen i to služi jednako kao i garancija. Odi u prvi VIP centar s mobitelom i računom i ostavi ga na servisu.
Jedino napravi backup podataka jer će ti sve izbrisati.

*

bule

  • n00b
  • 2
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #114 : 03. Ožujak, 2017., 11:14 »
Puno hvala na odgovoru.

*

Martinica

  • n00b
  • 2
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #115 : 10. Travanj, 2017., 17:18 »
Pozdrav,
Procitala sam sve postove na ovu temu i ostale moguce izvore informacija...no i dalje sam u potrazi za provjerenom info ili cak clankom Zakona na koji bi se pozvala u slijedecoj situaciji.
21.12.2015. kupljen teblet Vivax u trgovini Technomarket, u jamstvenom listu navedena garancija od 12 mj. Davatelj jamstva M SAN grupa HR, tj MR servis. Obzirom da je proslo vise od 15 mj od kupnje, te da je Technomarket propao, obratila sam se direktno servisu. Djelatnica u kontakt centru kaze, garancija je 12 mj, za sve ostalo se obratite proizvodjacu (netocno, jer davatelj jamstva su oni). Nadalje, pozivam se na EU regulativu i garanciju od 2 god, ali kaze kod njih to ne vrijedi. Slijedeci korak mi je pisana reklamacija u doticni servis, no da li mi netko zna rec provjereno mogu li se sad pozvati na materijalni nedostatak? I ako da, sto ako se desi da mi npr kazu da je kvar nastao mojom krivicom (nema kontakt s punjacem, ne puni se) pa to nije materijalni nedostatak? Kako izbjeci trosak tj da odobre popravak sukladno EU regulativi? Hvala unaprijed.

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #116 : 10. Travanj, 2017., 17:23 »
A ne znam čiji je nedostatak, ali ako je fizički i da je pod garancijom - okrivili bi tebe...


Ono što možeš i moraš je poslati pismeni prigovor (vrijedi i mailom) i nakon njihovog odgovora se obratiti ministarstvu gospodarstva i napraviti prijavu na slijedećem linku: KLIK

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #117 : 10. Travanj, 2017., 17:25 »
Koliko sam ja skužio službeni vivaxov servis nebi trebala obuhvaćati materijalna odgovornost za nedostatke trgovca. Oni tu nisu trgovac nego službeni servis koji bi trebao samo ispoštovati tvorničku garanciju. Barem kako ja to vidim. Sad što dalje budući da je tehnomarket propao nebih ti znao reći, no čini se ništa od toga.

I da imaš garanciju ako je problem u precvikanom kabelu pitanje je dali bi ti to uopće priznali jer su takve stvari mehanički kvar zbog korištenja, zamotavanja i sl.
« Zadnja izmjena: 10. Travanj, 2017., 17:28 andrash »

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #118 : 10. Travanj, 2017., 17:54 »
Da, vidiš nisam uopće skontao ovo o propadanju technomarketa...
Tu je sad dobra volja servisa kako ti kaže andrash, jer oni nemaju pokrića za nekoga tko je propao... Zato najbolje kontaktiraj ministarstvo i vidi s njima...

*

Martinica

  • n00b
  • 2
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #119 : 10. Travanj, 2017., 19:00 »
Hvala Vam.
Maloprije bas poslala mail u servis, tj oni su i uvoznik. Pozvala sam se na Zakon o obv.odnosima, zastiti potrosaca i EU regulativu pa cemo vidjet sta kazu.
Ovo sto kazete da ce mozda bit problem zbog "propalog" prodavatelja...ne bi trebalo bit, jer imala sam.slucaj i reklamacije na mobitel koji je kupljen u Austriji, pa mi je garancija vrijedila u HR kad sam se obratila ovlastenom servisu i nije se teretio prodavatelj. A sad, tko zna.
Nadam se da nije mojom greskom kvar (ne znam kako bi moglo bit), jednostavno se ne puni, dal je do kontakta u micro usb portu ili... booo
Zvala sam bila i drustvo za zastitu potrosaca, i rekli su mi da se pozovem na materijalni nedostatak.
Tvrd sam ja orah 😂 pa cemo vidjet dokle cu dogurat. Realno tablet je koristen 2-3 mj 😠

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9