HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 196186 Hitova
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #60 : 23. Srpanj, 2016., 11:17 »
Immortalis jesu ti onda priznali? Kako je dalje teklo?

U biti radi se o "odgovornosti za materijalne nedostatke" trgovca u EU od 2 god., a ne službenoj garanciji proizvođača. Pisali smo o tome ranije na ovoj temi, samo nema baš mnogo slučajeva iz prakse

Zenska mi napisala u mailu da odnesem u njihovu poslovnicu laptop, koliko sam shvatio, zvali su ih iz Zagreba da im kazu za mene, jer taj prodavac mi vise nije radio probleme zbog garancije.
Nakon 2-3 tjedna stigao popravljen laptop i to je to, nista nisam platio...
Malo ljudi zna za te 2 god garancije, pa to iskoristavaju.

*

HighEnd

  • ****
  • 1328
  • To the limits!
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #61 : 25. Kolovoz, 2016., 09:45 »
Imam pitanje u vezi povrata robe posto nisam zadovoljan sa njime, radi se o Greg uredska fotelja

Mene zanima sta bi im trebao rec prilikom javljanja da zelim povrat novca, narucio sam ga preko web shopa!

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #62 : 25. Kolovoz, 2016., 10:01 »
Ukoliko nijeproslo 14 dana ne moraš im nista reći nego samo vratiti robu.
ALI po zakonu ti nisu duzni vratiti lovu... Znači to je njihova dobra volja, no duzni su ti omogućiti kupnju kod njih za istu cijenu koju si platio.

*

HighEnd

  • ****
  • 1328
  • To the limits!
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #63 : 25. Kolovoz, 2016., 10:06 »
Danas mi je stigla, slozio sam ju i fotelja je ok, ugodna i sve to ali se nemoze previse nagnuti u iza da budem u lezeckom polozaju i sta je najgore nemoze se zakljucat da ostane u tom lezeckom polozaju.

Znaci da im javim da nisam zadovoljan i da zelim lovu nazad, pa kud puklo...

U slucaju da mi odobre povrat love, ja saljem njima fotelju, a kako ce oni meni novac posto sam ja platio pouzecem nisam uplacivao na racun...

*

HighEnd

  • ****
  • 1328
  • To the limits!
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #64 : 25. Kolovoz, 2016., 12:43 »
Nebudem vratio fotelju, ipak sam ja imao nerealna ocekivanja oko toga kolko bi se mogla spustati u iza (ja sam racunao prakticki ko krevet da ispadne :hihi: ) vidim da se nijedan gaming stolac nemre tolko nagnut tako da sam ja zabrijao na nesto sta ni ne postoji.

Uglavnom fakat je jako ugodna i mekana, a i bome je velika, budem okacio slike kasnije na drugu temu

*

disc0

  • *****
  • 3069
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #65 : 25. Kolovoz, 2016., 12:51 »
Ja sam im svoju stolicu vratio bez beda.
Naime, onaj amortizer mi je otisao 4 put u 6mj i onda sam poludio i trazio lovu nazad.
Reda radi, imam cca 65kg i samo bi ju namjestio na najvislje i nisam ni dirao vise amortizer dok nebi krepao.
Skuzio sam da sve njihove uredske stolice imaju taj isti amortizer pa sam odlucio uzet lovu.
Nakon toga uzeo u yisku i evo vec par mj sve kako treba ;)

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #66 : 09. Rujan, 2016., 18:56 »
Pozdrav ljudi.

Da pitam ovdje, samo da budem siguran prije nego poduzmem nesta.

Dakle, kupio sam u instaru napajanje Corsair VS650 u veljaci ove godine. Nakon dva-tri tjedna se iz napajanja pocelo cut klikanje.. U random trenutcima stane i krene to klikanje.. Prije mjesec dana sam stavio novu maticnu, procesor i grafu, a zvuk je nastavio po svom, dakle siguran sam da je bas iz napajanja, a ne iz nekog drugog mehanickog dijela poput harda ili ventilatora na grafi ili procesoru.. Nikad mi se pc nije ugasio zbog napajanja, ma zapravo nisam nikakvih problema imao, samo me strah da to klikanje nije calm before the storm i da mi jednog lijepog dana ne sprzi sve u pcu.


Imam racun i kutiju od napajanja, i nista drugo.. Onaj papir koji je valjda bio zaljepljen na kutiju sam izgleda izgubio..

Sto mogu ja sad napraviti u vezi toga? Dal mi garancija vrijedi i hoce li mi instar to popraviti ili dati novo napajanje bez da moram platit nesta?


Eto, molim za pomoc i hvala

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #67 : 09. Rujan, 2016., 19:04 »
Baš je neki dan bio slučaj na drugom forumu gdje je tip imao klikanje u VS-u, reklamirao ga i dobio drugo.

BTW da si pitao to napajanje ti nitko nebi preporučio. Ne radi kvara (može se dogoditi), nego nije isplativo. To je fancy office low end napajnje, samo ljudi se zakače na corsair ime

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #68 : 09. Rujan, 2016., 19:23 »
Da, naknadno sam saznao da VS nije nesta posebno, al bas kao sto si reko, zakacio sam se na Corsair.


Mozda bolje da kupim novo isplativije napajanje. Ovo mogu prijatelju prodat, nije problem.

Mozes mozda preporucit neko? Mozda CX serija, do 700kn

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #69 : 09. Rujan, 2016., 20:49 »
Pa reklamiraj ga, nećeš frendu prodat potencijalno neispravno napajanje. I onda im reci da hoćeš neko drugo kao i onaj tip. Za cijenu vs650w imas hypera 600w sa 5 god garancije. Do 700kn tj. tebi nadoplata cca 150kn može i cx650m

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #70 : 27. Listopad, 2016., 13:22 »
Ne znam koliko ste upoznati sa showom koji je bio u vezi strix rx470 u linksu po 1470 kn
Čitam po drugim forumima da su likove lagano otkantali
Ja sam isto naručio, par sati nakon andrash-evog pošta o cijeni, platio amex na rate, dobio potvrdu narudžbe i da je autorizacija prošla
U ova tri dana dva puta pričao telefonski i poslao mail, ni jednom nisu spomenuli da to ne prolazi ili promjena cijene, kuća kad sam mailom napravio upit, vele da sutra mogu očekivati dostavu
Šta ako me otkantaju, ima li kakvo riješenje

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #71 : 27. Listopad, 2016., 14:44 »
Jedno je sigurno - ne mogu ti naplatit veću cijenu nego što si ugovorio. E sad ako kojim slučajem ispadne da je greška u teoriji bi ih ako se ne varam moglo natjerati da ti daju po toj cijeni (ne znam sad članke, ali ugovor je sklopljen po xy cijeni), samo nisam nikad pročitao da je netko u praksi uspio nešto dobiti po uber jeftinoj cijeni kad je bila greška

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #72 : 03. Studeni, 2016., 12:01 »
E sad
Ja sam jedan od onih šta smo kupili strixice po 1475 kn
Mislim da znam i zašto , moja je počela bacati artefakte, sad u svim igrama, nikakav oc ni ništa
Ako sam ju ja platio 1500, moraju li mi dati drugu istu po toj cijeni ili drugu grafu do te cijene ( npr. 1050 ti )

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #73 : 03. Studeni, 2016., 12:05 »
Moraš dobiti isti proizvod koji si kupio ili prouzvod u istom rangu, ne cijenovnom nego performansama.
Znaci trazis i dobivas istu karticu ili istu vrstu grafe ali ne od Asusa ukoliko ih nema.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #74 : 03. Studeni, 2016., 12:07 »
Moram još kod kuma provjerite na njegovom kompu hoće li bacati artefakte
I pričekati da linksu ponestane strixica
  :D

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9