HCL.HR

Garancije i prava kupaca u RH

  • 162 Odgovora
  • 196191 Hitova
*

trulex

  • **
  • 165
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #45 : 02. Siječanj, 2016., 17:57 »
E ovako ljudi. Crko mi je hardware i imam pravo na garanciju i poslao sam, radi se o coolermaster kuleru. E sad kako ide taj proces, koliko čekam , da li će popravljat taj sto sam poslo ili ce poslat novi kada ustanove da je ovaj neispravan?

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #46 : 02. Siječanj, 2016., 17:59 »
Ovisi gdje si predao i kakva je procedura.
U 99% slučajeva takve se stvari ne popravljaju nego dobiješ novi cooler na koji ti ponovno ide garancija (2 godine ili koliko si već dobio s kupnjom). Znači garancija se ne nastavlja nego dobivaš novu kao i novi cooler.


E sad što se tiče roka - to zakon ne određuje. Spominje se samo razuman rok koji većina servisa tumači kao rok od 45 dana.


EDIT:
Svakako zatraži iz servisa potvrdu s datumom primitka novog coolera koji će ti služiti umjesto računa, odnosno kako bi znao od kada ti teče nova garancija!

« Zadnja izmjena: 02. Siječanj, 2016., 18:07 hrv4tin4 »

*

trulex

  • **
  • 165
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #47 : 02. Siječanj, 2016., 19:55 »
Puno ti hvala na informacijama, malo mi je skeptično kaže između 15-45 dana, da li je sad u vecini slucajeva bliže 15 dana ili 45?

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #48 : 02. Siječanj, 2016., 20:04 »
Ovisi o kojesm se servisu radi...
Neki dućani imaju vlastiti uvoz pa prema tome oni su sami zaduženi za servis pa to traje dok iz skladišta ne povuku novi cooler.
Dok neki imaju velike dobavljače tipa Msan, Asbis, Microline i itd. Pa onda sve reklamacije moraju k njima poslati i onda dobavljači odlučuju što i kako dalje.
Duži put je ako je slano dobavljaču jer onda neki dućani čekaju kada će ići do dobavljača po robu jer im se ne isplati radi samo tvoje reklamacije trošiti gorivo.


Uglavnom meni su sve reklamacije odrađene u roku od 2-2,5 tjedana.

*

StootS

  • **
  • 182
    • Mudre misli, izreke, citati, aforizmi...
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #49 : 04. Siječanj, 2016., 18:35 »
Kupio sam laptop prije nesto malo vise od godinu dana, a sada sam prvi put pokušao snimiti neki cd i skužio da pržilica ne radi.
Isprobao sam apsolutno SVE moguce s obzirom da je dvd rom citao,ali nije przio i na kraju sam napravio test u Biosu i dobio error code koji sam postavio na HP forumu s obzirom da je laptop marke HP. Tamo sam dobio sam kratki odgovor da uređaj treba zamijeniti. Brže-bolje bacio sam se u potragu za  računom i garancijom i skužio da je na garanciji označeno 1. godina.
Ali koliko se sjecam ima ono nešto da kupac ima pravo na 2. godine....pa ako može mali podsjetnik!?

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #50 : 04. Siječanj, 2016., 18:45 »
Po HR zakonu imaš pravo na 2 godine, ali u praksi ti to nitko neće uzeti. Moraš otići tamo i postaviti se čvrsto i reći da ćeš im pozvati inspekciju. No ni tada ne vjerujem da bi uspio.
Problem je u tome što se prava kupaca razlikuju od zemlje do zemlje i proizvođači to dobro iskorištavaju. Oni stave globalno 1 godinu jer se to kod njih u državi može, a kod nas ne i onda je tu cijela trakavica i zavrzlama.
Pročitaj zakon o obveznim odnosima pa ćeš vidjeti što kaže u tom dijelu ili prolistaj prijašnje postove.

*

StootS

  • **
  • 182
    • Mudre misli, izreke, citati, aforizmi...
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #51 : 04. Siječanj, 2016., 18:55 »
NIsam bio siguran jel sve u ovoj temi,ali našao sam zakone. Hvala!  :thumbs:
Sad idemo malo pisati mejlove  :mrgreen:

Ovo mi je trebalo:
Prava nakon isteka jamstva
Ako je nedostatak na proizvodu postojao u trenutku kupnje i za vrijeme trajanja, i nakon isteka jamstvenog roka imate pravo od trgovca zahtijevati da ukloni nedostatak na proizvodu, prema odgovornosti za materijalne nedostatke, ukoliko se kvar pojavio u roku od dvije godine od dana kupnje.
« Zadnja izmjena: 04. Siječanj, 2016., 19:15 ToniJanjevac »

*

hrv4tin4

  • Gost
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #52 : 04. Siječanj, 2016., 19:54 »
To je to  :thumbs:


Drago mi je što ova tema pomaže i što je svima se lakše snać u moru zakona.

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #53 : 10. Travanj, 2016., 09:32 »
Koliko ovi isti zakoni vrijede u BiH ? Je li mozda neko upucen ?

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #54 : 22. Srpanj, 2016., 12:32 »
Pozdrav ljudi, reklamirao sam Asus Strix GTX 1070 grafičku karticu i odobrili su mi zamjenu ali pošto iste nemaju na lageru niti kod dobavljača nude mi Asus GTX 1070 Founders Edition. Sad me zanima ako uzmem tu Founder Edition dali imam pravo dobiti i dio novca nazad pošto je Strix koštala 4900 kn, a ova je oko 4500 kn?

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #55 : 22. Srpanj, 2016., 14:06 »
Znam da je šema, ako si platio kešom, mozes dobiti taj novac nazad, al ako si platio karticom, onda uzmes nesto kod njih u vrijednosti te razlike...
Mislim, nije mala svota... sto ih nisi pitao sta ce biti sa tom razlikom?

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #56 : 22. Srpanj, 2016., 14:13 »
Inace, imao sam prije 2 god problem sa Linksom i tim sto mi nisu htjeli priznat garanciju po zakonu od 2 god (garancija na laptop je bila godinu dana).

Uglavnom, odgovor od strane zastite potrosaca, samo im napisite da ste se culi sa udrugom za zastitu potrosaca i da su Vas uputili na slijedece:

Citat:
Obzirom da se u vašem slučaju radi o trgovcu koji ima sjedište u Republici Hrvatskoj, ljubazno Vas molimo da se obratite jednom od Savjetovališta za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj, a koja su financirana od strane Ministarstva gospodarstva, putem jedinstvenog telefonskog broja za savjetovanje potrošača 072 414 414 ili na dolje navedene e-mail adrese, ovisno o Vašem prebivalištu.
 
Popis svih Savjetovališta za zaštitu potrošača u Republici Hrvatskoj je sljedeći:
 
SAVJETOVALIŠTE – OSIJEK
„Potrošački forum“ Udruga za zaštitu i promicanje potrošačkih prava građana, 31 000 Osijek, Hrvatske Republike 19b
[email protected];   www.potrosac-os.hr
 
SAVJETOVALIŠTE – PULA
Društvo za zaštitu potrošača Istre, 52 000 Pula, Keršovanijeva 27
[email protected]; www.istarskipotrosac.hr
 
SAVJETOVALIŠTE – SPLIT
Savez udruga za zaštitu potrošača Hrvatske, 21 000 Split, Zrinsko Frankopanska ulica 2b (ulaz iz dvorišta)
[email protected]www.zastita-potrosaca.org
 
SAVJETOVALIŠTE – ZAGREB
„Potrošač“ Društvo za zaštitu potrošača Hrvatske, 10 000 Zagreb, Ljudevita Posavskog 48
[email protected]www.potrosac.hr

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #57 : 22. Srpanj, 2016., 14:20 »
Immortalis jesu ti onda priznali? Kako je dalje teklo?

U biti radi se o "odgovornosti za materijalne nedostatke" trgovca u EU od 2 god., a ne službenoj garanciji proizvođača. Pisali smo o tome ranije na ovoj temi, samo nema baš mnogo slučajeva iz prakse
« Zadnja izmjena: 22. Srpanj, 2016., 14:22 andrash »

Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #58 : 22. Srpanj, 2016., 14:23 »
Platio sam kešom, pitat ću ih baš kad odlučim što ću. Najbolje bi bilo da ako nemaju tu Strix karticu, da mi vrate lovu.

*

andrash

  • ******
  • 5939
Odg: Garancije i prava kupaca u RH
« Odgovori #59 : 22. Srpanj, 2016., 14:26 »
Tehnički founders edition kartice su skuplje od custom modela, samo si ti uzeo strix sa overhajpanom "early adopter" cijenom :D, a founders su danas pojeftinile kao i strix.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9