Ma ovo je tema za sve o garancijama, no pošto su najčešći upiti baš o komponentama onda je tema ovdje.
Naravno da imaš pravo se žaliti. Isto tako problem ti bude u tome što ti objasniš hrpu topga službeniku na šalteru, a on tvoju primku ne ispuni cijelu ili uopće ne napiše što si ti njemu rekao... Tako da ako te to brine možeš nazvati i servis i provjeriti kakvo je stanje, a nakon servisa moraš dobiti i servisnu primku od samog servisa.
E sad servisi... Nažalost jedan od najgorih servisa radi skoro sve, a to je MMM Agramservis.... Imao sam hrpu problema s njima jer nije da su baš detaljni, a zadnji puta sam im uređaj nosio čak 3 puta natrag i dok nisam dobio šefa nisam želio otići... No ima tu i pozitivnih iskustava, barem tako vjerujem.
Ako je uređaj pao onda je to oštećenje sigurno i vidljivo. Možda se zgrebao prilikom pada, možda se unutra nešto poremetilo, itd.
Da, istina je da mehanički kvarovi uzrokovani nepravilnim korištenjem ne spadaju pod garanciju, a tu ti ide i pad mobitela, naslanjanje na njega, gnječenje, itd.
Ti imaš dokaze i slike kako si i sam rekao te ćeš, ukoliko dođe do problema, na iste se i pozvati. To je tvoj argument za žalbu. No idemo polako, nadajmo se da će sve biti bez problema, no ako se nešto i dogodi loše budemo to probali srediti.