Nekako uspijevamo održavati HCL u konstantnom rastu kroz sve ove godine, a i u 2012. godini oborili smo vlastiti rekord po tom pitanju. Pa rekoh da podijelim neke statistike s forumašima, kao i prošle godine. Kad smo već kod toga, sjećate se prošlogodišnje statistike? Imali smo tada skoro milijun jedinstvenih posjetitelja, a evo kako to izgleda ove godine...
Kroz 2012. godinu posjetilo nas je
preko milijun i 400 000 jedinstvenih posjetitelja, koji su napravili
gotovo 4 milijuna posjeta u istom periodu te otvorili tako preko
11 milijuna stranica na HCL-u. Evo slike iz Google Analyticsa za period od 1.1.2012. do 31.12.2012. s točnim brojkama i više detalja.
Forumska statistika kaže da smo imali
3747 novih registriranih članova kroz 2012. godinu, što znači da smo
svaki dan imali 10 novih registiranih članova. Komentare na portalu ne možemo tako lako prebrojati u ovome trenutku (i oni su se znatno povećali u odnosu na 2011. godinu), ali na forumu se kroz tih 365 dana napisalo gotovo 100 000 postova, pri čemu nisam siguran broji li ta forumska statistika i onaj najaktivniji podforum - Lajaonicu, gdje se samim korisnicima postovi ne broje.
Na Facebooku smo (potpuno legitimno i pošteno, hint hint) skupljali nove fanove i kroz ovu godinu, a približili smo se tako i toj magičnoj brojci od 10 000 fanova (u ovom trenutku još nam 80-ak nedostaje da probijemo i tu granicu).
YouTube kanal HCL-a je također lijepo napredovao ove godine, s preko 2400 novih pretplatnika, a pred kraj godine postali smo i YouTube partneri. Točno na Staru godinu prošli smo brojku od 4000 pretplatnika na YouTubeu, što znači da imamo jedan od najpretplaćenijih YouTube kanala općenito s video sadržajem na hrvatskom jeziku. Interesantna je još i statistika koja kaže da su ljudi proveli 676 972 minuta gledajući naše videe samo u 2012. godini.
HCL ima mnogo direktnih posjeta - dakle od ljudi koji nas drže u Bookmarksima ili koji jednostavno dolaze na HCL tako da upišu
www.hcl.hr u svoj internet preglednik. Isto tako imamo mnogo posjeta s drugih portala/blogoa gdje se naši članci citiraju i linkaju te naravno s društvenih mreža. No jedan od glavnih izvora prometa za HCL su naravno tražilice poput Googlea, a kroz ovu godinu neki od najpopularnijih keywordsa koji su vodili do HCL-a su bili PC igre, Call of Duty Black Ops 2, Far Cry 3, Football Manager 2013, PES 2013, GTA 5, GTA: San Andreas, Hitman Absolution, Assassin's Creed 3... dakle standardna postava keywordsa povezanih s našim sadržajem (nisu poredani po nekom redosljedu). Ali ono što je bitno za napomenuti da su apsolutno najpopularniji keywordsi koji vode do HCL-a i dalje "HCL" ili "hcl hr" ili "hcl.hr" ili pak "hlc", "hcl gaming" i "hcl forum".
A evo i onih čudnih keywordsa ravno s dna liste najpopularnijih riječi upisanih u google koji su nekako vodili do HCL-a:
Neki od ovih keywordsa su NSFW, upozoreni ste.
facebook girls hot
zanimljive stranice
porno hr
slanje poruka preko interneta
retardi
rtl vijesti jučer
baba vanga
bacač snijega
auti nabrijani
bosnian pyramids igrica
cure sa sisama
gledanje televizije
tražim ženu
brokula
brijanje polnog organa
brijanje muskog polnog organa
naked girl photo
najstrašnije slike na svijetu
poziranje za akt
poruke koje diraju u srce
porno igrice
po kome je danas evanđelje
playstetion 4
playstation vito
putovnica za milano
pustolovine marka i goge
pusti me
programi koji se pokrecu sa windowsom
sisurine
teta nika
teta nika slike
svinjska jetrica na naglo
sto raditi kad je dosadno
dobro jutro uz kavu
domaće mačke
doktorica
dosta mi je
gotovina wallpaper
gdje je new york
igrice sa ratom
igrica traktor
igrica getea 5
igre ubijanja
igre igre
igre igre igre
igre igre igre igre
igre guzica
igre bildanja
luda kuca seks sa kumom
lijepe slike za pozadinu kompjutera
... dobro, stajem tu. Ima toga tonu.
Uglavnom, bila je ovo još jedna uspješna godina, što je super, fino i krasno. Hvala svima koji nas redovito posjećuju, šire dobru riječ o HCL-u i googlaju "svinjska jetrica" da dođu do nas!