HCL.HR

VEMIL - upozorenje

  • 26 Odgovora
  • 6791 Hitova
*

kupac2

  • n00b
  • 0
VEMIL - upozorenje
« : 26. Kolovoz, 2009., 15:11 »
UPOZORENJE

Da bih uveo smisao u ovu priču vratit ću se unatrag dvije godine,točnije 08.08.2007.
Kupio sam novo računalo u trgovini Vemil u Zagrebu (živim u okolici Siska,cca 80 km od Zagreba).Zagreb i Vemil sam odabrao zbog bolje ponude i nižih cijena.
Već drugi dan nakon preuzimanja računala morao sam se vratiti u Zagereb jer je bilo neispravno.Problem je bio riješen isti dan.Sa svojim računalom sam bio zadovoljan duže vrijeme,sve do 10.07.2009.godine.
Počeli su se tijekom rada računala događati problemi (mutna i neprepoznatljiva slika u filmovima,trzanje,resetiranje računala,nečitljiva slova u BIOS-u itd,).
11.07.2009. računalo sam donio u servis Vemila u Klanječku u Zagreb,jer su u Sisku trgovinu zatvorili.Prijavio sam svoj problem,dobio potvrdu da su preuzeli računalo,te su mi rekli da će mi javiti kada kvar bude otklonjen.Napominjem da je računalo još uvijek bilo pod garancijom.Svoje sam računalo dobio 21.07.2009.
Pitao sam servisera u čemu je bio problem,a on mi je rekao da su snimili nove drivere za grafičku karicu(GeForce 8600 GTS 512Mb GDDR3.),te su ga testirali 2 puta po 24h i da je računalo radilo sasvim normalno.Osjećao sam se kao malo dijete! Kako se samo ja nisam sjetio snimiti nove drivere?
Kod kuće sam spojio računalo i u roku od 10min počeli su se pojavljivati potpuno isti problemi.Drugi dan sam se ponovno vratio u Vemil,te su serviseri u mojoj prisutnosti obavili test i ponovno zaključili da je sve u redu,no u međuvremenu dok su mi pisali izdatnicu računalo je zablokiralo i nije se dalo niti resetirati,niti ugasiti pa su mu jednostavno prekinuli napajanje i zaključili da je kvar na matičnoj ploči.Ponovno su mi napisali potvrdu o preuzimanju na kojoj je naznačeno da je MBO u kvaru.Rečeno mi je da će naručiti novu i da će mi javiti kada mogu podići svoje računalo.
Dobio sam natrag svoje računalo 29.07.2009.godine.
Ponovno sam ga kod kuće upalio i opet nakon 10-15 minuta isti problemi.
Drugi dan(po treći put)vraćam se u Vemil.Ostavljam svoje računalo,ali sam ovaj put donio par slika da serviserima pokažem kako izgleda problem po pitanju nečitljivih slova   
i inače loše slike.Ponovno sam dobio potvrdu o preuzimanju i opet mi je rčeno da će javiti kada otklone kvar.Inofrmranja radi Vemil sam nazvao telefonom 04.08.2009;te sam ih pitao jesu li ustanovili u čemu je kvar.Isti dan su uzvratili poziv i objasnili kako je cijelo vrijeme problem bio u grafičkoj kartici.Opet su mi rekli da će mi javiti kada mogu doći po svoje računalo.Zbog tankih živaca zvao sam ih opet 11.08.2009.godine.
Rečeno mi je da zbog promjene PDV-a imaju problema sa preuzimanje robe od nabavljača i da trenutno nisu u mogućnosti dobiti drugu grafičku karticu.
Opet napominjem da je na sljedeće komponente 08.08.2009.godine istekla dvogodišnja garancija(grafička kartica,procesor,matična ploča).
Zvao sam Vemil 18.08.2009.godine,te mi je tada rečeno da se kvar otklanja i da svoje računalo mogu podići sljedeći dan u popodnevnim satima.Zbog mog radnog vremena po računalo sam došao 20.08.2009.godine.Po dolasku mi je rečeno da je došlo do nesporazuma i da računalo nije gotovo.Odgovorio sam da nemam namjeru voziti se kući i opet dolaziti neki drugi dan.Zahtijevao sam da se to riješi čim prije u toku dana.
Odgovorna osoba mi je rekla da će se problem riješiti u sljedećih sat vremena.

Isto tako mi je rečeno da nisu bili u mogućnosti pronaći istu grafičku karticu koju sam  imao, već da ću dobiti noviju (GeForce 8800 GTS).Kod preuzimanja računala rečeno mi je da grafička kartica nema aktivni,već pasivni hladnjak,te da ne bi bilo loše ugraditi u kućište još koji vantilator da ne bi došlo do pregrijavanja.
Ponovno dolazim kući,palim računalo i opet potpuno isti problemi samo što su se ovaj put počeli manifestirati za nekih 20-25 minuta.
Počeo sam pregledavati postavke grafičke kartice u Nvidia Control Panelu i za oko mi je zapelo nešto u što jednostavno nisam mogao povjerovati.
U mom računlu ne samo da se nije nalazila navedena nova(GeForce 8800 GTS)grafička kartica, niti moja  (nevaljala) prvotna (GeForce 8600 GTS 512Mb GDDR3),već se nalazila grafička kartica (GeForce 8600 GTS 256Mb GDDR3).Pa to je da svisneš od bijesa.Nisam imao namjeru ponovno se vraćati u Zagreb,jer sam uvidio da sa Vemilom samo gubim vrijeme i novac vozeći tamo-amo.Od sada pa nadalje upozoravam sve  one koji me pitaju i one koji me ne pitaju,da kupuju bilo gdje samo ne ondje gdje sam ja,a o njihovom servisu da nepričam.

Goran Marković 

Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #1 : 26. Kolovoz, 2009., 15:17 »
jej.

*

Radim247

  • ****
  • 1215
  • I ♥ kurac
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #2 : 26. Kolovoz, 2009., 15:18 »
Links  <3

Inače izbjegavam Vemil jer serviseri tamo imaju minimalac (2500kn), a rade 8 sati (12h kad je inventura). Naravno da su zbog toga nezadovoljni i fušare pun kurac (dapače....i ja bi da mi plaćaju takvu sirotinju).

*

Syzygy

  • ****
  • 1092
  • čvarkuša
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #3 : 26. Kolovoz, 2009., 15:34 »
Smijesna stvar je u tome sto ce dio ljudi skuzit o cem se radi, i ta sto kolega "Goran" ovakvu glupost radi jednom kvartalno po odredjenoj grupi foruma s drugacijim komponentama/televizorima.  :wildboy:

Bas me zanima koliko se takav oblik promocije, tj pljuvanja, placa, izgleda mi kao ful lagan posao, sto u biti i je.

*

blaster32

  • Gost
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #4 : 26. Kolovoz, 2009., 15:49 »
Onak ko mu jebe mater. Nisam imao nikad problema s ve-milom, a to je i jedina kak treba uređena trgovina informatičkom opremom u Čakovcu. I imaju pregledni online cjenik tj. ponudu.


*

Facaa

  • *****
  • 2773
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #5 : 26. Kolovoz, 2009., 15:52 »
Malo su im prodavači retardirani, al ej, bolje od HG spota.
I kvalitetnija je roba čini se barem. :wildboy:

Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #6 : 26. Kolovoz, 2009., 15:53 »
Sve je bolje od HGspota. Tamo ni podloge za miš ne rade normalno.

*

n00b

  • ***
  • 609
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #7 : 26. Kolovoz, 2009., 17:48 »
Smijesna stvar je u tome sto ce dio ljudi skuzit o cem se radi, i ta sto kolega "Goran" ovakvu glupost radi jednom kvartalno po odredjenoj grupi foruma s drugacijim komponentama/televizorima.  :wildboy:

Bas me zanima koliko se takav oblik promocije, tj pljuvanja, placa, izgleda mi kao ful lagan posao, sto u biti i je.

Pa prije bi reko da netko samoinicijativno fejka nick i onda tipka. Ko bi nekom plaćao za ovakvo što ono. :/

*

dooks

  • *
  • 72
  • .
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #8 : 26. Kolovoz, 2009., 18:54 »

*

Facaa

  • *****
  • 2773
  • Full of Stars
    • www.shuma.org
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #9 : 26. Kolovoz, 2009., 18:57 »
Lok?

Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #10 : 26. Kolovoz, 2009., 19:34 »
lok/ben.

*

Mr.T

  • *****
  • 2878
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #11 : 26. Kolovoz, 2009., 19:42 »
ko će čitat tak dugi post isuse. kog boli kurac za mirka fodora jer mu se grafička sjebala il nešto. :wildboy:

*

Syzygy

  • ****
  • 1092
  • čvarkuša
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #12 : 26. Kolovoz, 2009., 19:55 »
Pa prije bi reko da netko samoinicijativno fejka nick i onda tipka. Ko bi nekom plaćao za ovakvo što ono. :/

Stvar marketinga, platis par debila da na svakom forumu pljuje po odredjenoj trgovini i time spustas falus nekoj konkurentnoj trgovini, tipa sad vemil, a dizes drugoj, tipa links

ono, ima ekipe koja oce to radit kad je ionako po netu, platis im 15kn/h cisto da poticu takve teme ili seru po nekoj trgovini.

s tim da sam cuo da vece trgovine vise placaju, zato me i zanima koliko ;(

*

Radim247

  • ****
  • 1215
  • I ♥ kurac
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #13 : 26. Kolovoz, 2009., 20:18 »
Sad ispada da sam ja dizao rep linksu u suradnji s mirkom fodorom.  :hihi:

A i dobro sam plaćen za to.  :hiha:

*

Wildboy

  • ******
  • 5612
Re: VEMIL - upozorenje
« Odgovori #14 : 26. Kolovoz, 2009., 20:21 »
Pa to je da svisneš od bijesa.

 :ave:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9