HCL.HR

Rise of the Tomb Raider

  • 180 Odgovora
  • 74185 Hitova
*

Cole

  • ******
  • 11769
    • CroSimRacing
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #120 : 11. Veljača, 2016., 00:18 »
Bio overhypan ili ne, više volim ocjenit, nabacit dojam ili svojevrsnu recenziju odmah po završetku igre.
Iako su slegnuti dojmovi stari tri dana, još sam vruće glave kada je u pitanju nova avanture gospodične Croft.





Steam kaže 40 sati, a HLTB 33 sata; a vjerujem kako je potonji nešto točniji. Šta reć poslije odigranog? Poznat sam valjda po sladunjavosti i kako mi je svaka igra najbolja ikad, ali kada su igre u pitanju igram samo ono što mi se sviđa. Novi Tomb Raider, iliti Rise of the Tomb Raider je daleko najbolja igra u serijalu, najbolja akcijska avantura koju sam igrao u životu, a sigurno i legitimni kandidat da uđe u moji pet najboljih igara ikad. Ovaj nastavak je sve ono najbolje što može ponuditi tako snažan brend poput Tomb Raidera. Akcijsku avanturu u pustolovini života sa prekrasnim lokacijama, fantastičnom atmosferom i onim što je ovom serijalu nedostajalo - puno grobnica i pljačkanje istih. Naišao sam na ironiju kako je glupo što su desetak grobnica opcionalna stvar, što mi je apsolutno apsurdno, jer ovdje u ovoj situaciji je "tko voli nek izvoli" win win situacija. Tko će rushat kroz igru zato što je željan samo avanturističkog napucavanja, taj će vrlo vjerovatno proletjet kroz igru bez da istražuje tako opcionalne grobnice. Ali igra ima nasreću i onu drugu stranu medalje, za avanturiste poput mene koji žele istražiti svaki kutak igre, a ne da me igra vuče za rukav da mi lootanje, crafting i istraživanje bude obaveza, prije zabave...

LARA CROFT



Lara je prvenstveno najljepše biće ikad rođeno i najslađa britanka koja se ikad našla na kugli zemaljskoj. Ludingtonin glas je oživio Laru uz najljepšu moguću grafičku izvedbu Larinog lika, a njezina guza, je vjerovatno najtopliji i najseksualniji gaming trenutak u mojoj karijeri te mi je igranje ove igre ponudilo najslađi horny time kojeg sam samo poželjet mogao. O grafici ću nešto kasnije, ali o prezentaciji likova, priče i općenito motion capturing je jedan od najboljih ikad. Animacije su savršene, jednostavno WOW. Priča iako nije vrijedna divljenja, zbog prezentacije iste, ipak dobiva itekako prolaznu ocjenu, jer bi bilo surealno očekivati da bi svaki segment igre trebao biti na nekome vrhuncu. Zato svaka animacija u kojem Lara ima flashbackove su melem za oči...

OSTALI LIKOVI, PLOT I TKO JE LARA NA KRAJU KRAJEVA?



Iako igra nema puno likova, svaki od likova solidno je okarakteriziran i prezentiran. Jedino sam mišljenja, da je fantastičan glas i sami lik i djelo Konstantina trebao biti bolje i dublje obrađen te da se je njemu trebalo poklonit više vremena i prostora u igri. Bilo kakav razgovor o Ani nema smisla, jer uvijek pišem spoiler-free dojmove, ali Ana je dosta dobar lik, kao što sam rekao - solidno odrađen. Jacob je poprilično mističan lik te cijelo vrijeme sam živio u neznanju, koja je zapravo njegova uloga u priči. No na kraju krajeva, vrlo sam zadovoljan njegovom pojavom. Jacob je fora i to je sve. Plot, ne ograda, nego priča je kao što sam rekao okeeeeej, no u skladu s ostatkom igre, nije fokus na njoj pa nije ni bitno srećom. Super je prezentirana, pa stoga nemoramo ju navoditi kao nikakav minus. Neprijatelji, neprijateljska organizacija i mistični ratnici su odlični. Prvi reboot, tj. prošla igra, je imala problem da je htjela postaviti survivior temelje, ali je fejlala u nekim tehničkim elementima gameplaya i prezentaciji Larine osobnosti koja se mjenja od nevine djevojčice, do maltene iskonskog ratnika, koji je od emotivnog prvog ubojstva stastala u nemilosrdnog ubojicu koji djeli headsotove kao City Express pisma. Ovdje već u startu imamo Laru koja se ne boji, Laru koja zna iskoristiti svoje prednosti i tuđe mane. Ja sam veliki fan cijelog serijala i to je jedini serijal, koji sam igrao svaki nastavak odmah po izlasku. Ali Lara mi nikad nije bila u očima heorina kakva mi je sad na kraju ove igre. Jebeno fantastično stvorenje i jedan od najboljih gaming likova.

TAJ PROKLETO ZABAVAN GAMEPLAY I TA NAJBOLJA TOMB RAIDER IGRA U SERIJALU!



Vječiti sam pobornik stealthanja i svaki put kada se nalazi u nekoj igri dolazi do mojeg odobravanja. Naravno ukoliko je dobro osmišljen. Prvo da spomenem kako mi igra ima fantastičan omjer istraživanja, stealthanja, napucavanja, craftanja, lootanja, istraživanja grobnica, ali i prostora da se samo divimo krajoliku i jednim od najljepših lokacija u svijetu gaminga. No o tom zadnjem ću nešto kasnije. Stealthanje i napucavanje je vrhunsko i to za par koplja bolje nego u predhodniku. Odličan sustav napredovanja je sjajno balansiran sa igrinim trajanjem, neprijateljima i AI-em istih. Iako je sada praksa postala da u gotovo svim TPS ili FPS igrama imamo loadout sa 4 oružja, nisam nešto protiv toga, dapače, četri oružja koje vrlo brzo skupimo, postaju sve što ćemo trebat do kraja igre. Iako sam se trudio cijelu igru proći šuljajući i neutralizirajući protivnike u apsolutnoj tišini, nekada bi se malo opustio sa vrhunskim napucavanjem. Iako će zlobnici reć, ovo nije Tomb Raider, ovo je Uncharted Killer ili slično nešto, neću i nemogu se nikako složiti. Lara je uvijek bila stroj za ubijanje, tokom čitavog serijala. Od početka bila je djevojka nesalomljiva duha, avanturističkog srca i željom za plačkanjem grobova. Grobnica ima na pretek i jedna je bolja od druge. Ova igra je zapravo sve to TOMB RAIDER igra treba da bude i zato je najbolja igra u serijalu.

GROBNICE, ZAGONETEKE I ZAVRŠNA RIJEČ



Iako sama igra često kada se pojavite na novoj lokaciji, ima nekakav grafičko prezentirani uvod u kojem imate par sekundi da uberete par fantastičnih SS-ova, zapravo najbolju atmosferu krije u grobnicama i u zagonetkama kojima iste obiluju. Niti jedna zagonetka nije bila nešto preteška, ali mi se jako sviđe što su rasporedili grobnice od onih manje kompleksnih, do onih sa kompleksnim zagonetkama, tj. radnjama koje moramo napravit kako bi otkrili, tj. ukrali novu tajnu. A u toku igre i u toku istraživanja svih grobnica osmijeh s lica nije mi silazio, jer je stvarno posebno bilo uživati igrajući ovu igru, jer si kao FAN serijala dobio sve ono što si htio od igre, nadao se, a na kraju i dobio. Istu onu pustolovinu koju Lara ima u službi svojeg virtualnog života i ja kao igrač ove predivne i grafički impresivne poslastice od Crystal Dynamicsa. Nakon prelaska ove igre, uvidio sam koliko su neke igre poput onih iz AC serijala zapravo precjenjene. Open World ove igre je impresivna i zapravo divno funkcionira, side misije nisu nešto vau, ali mene su tjerale da ih završim. Fora su mi bili i razno razni challenge zadaci. Završnu riječ nije teško složit, jer sam ionako full naklonjen svim segmentima igre. Jednostavno igra je next gen ruho u punom sjaju uz tradicionalno fenomenalnu prezentaciju Sqare Enix igara. Po pitanju akcijske avanture ako se mene pita ovo je vrh piramide, a atmosferom u serijalu također rastura. Jedino je pitanje, kako napravit sljedeći nastavak jedno dobrom ili boljom igrom. Ukoliko to uspiju, nitko sretniji od mene.

*

Obelix88

  • n00b
  • 3
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #121 : 11. Veljača, 2016., 00:26 »
Koji je točan datum izlaska igrice za PS4,vidim da je ima samo za XBOX kupit

*

Mzehn

  • ****
  • 1478
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #122 : 11. Veljača, 2016., 00:42 »
Vrhunski dojam, mini recenzija zapravo. Da te ne poznam još bi se i nahajpo  :hiha::hug
Iako skloniji sam onom fanboy pismu iz kaiserove rece barem iz ovo malo vlastitog i nadasve opskurnog iskustva što imam s igrom.

Kakve su zagonetke generalno? Jesu li ZAGONETNE ili treba deset sekundi da skužiš gdje i kako?
Mislim si možda posudit Xone i upustit se u ovo. Nadam se samo da nije ona klasična vodi-me-za-rukicu šema cijelo vrijeme...vjerojatno je xD

*

Cole

  • ******
  • 11769
    • CroSimRacing
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #123 : 11. Veljača, 2016., 00:52 »
A nije.
Bilo bi GG isključit one Highlights object's...
Ima od onih manje kompleksnih koje riješit za dvi tri minute.

Do onih koje rulaju kompleksnošću. Klasično skači tamo, koristi fiziku, zapali, poguraj itd.
Nisu za ruku te vodim u dučkas, uživat ćeš.

*

skipp

  • **
  • 428
    • NuttyGamer
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #124 : 11. Veljača, 2016., 13:12 »
Evo da se i ja pridružim punokrvnim dojmovima 

bilo bi malo predugačko da copy/pasteam sve :D

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6263
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #125 : 11. Veljača, 2016., 15:09 »
Kako nema, to JEST Tomb Raider ;)
Jest nazivom, ali ne i sadržajem. Tomb Raider je bio sinonim za istraživanje grobnica i rješavanje zagonetki, što je trenutno samo side misija koju možeš, ali i ne moraš odraditi. No nije ni bitno, na kraju to nisam uzimao u ocjenu, jer da jesam, igra sigurno ne bi išla preko 80 ocjenom :) Ali me kao fana serijala i dalje smeta

Što se tiče zagonetki, OK su, ništa pretjerano komplicirane, ali nisu ni nešto pretjerano lake

*

skipp

  • **
  • 428
    • NuttyGamer
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #126 : 11. Veljača, 2016., 15:17 »
Tomb Raider je bio sinonim za istraživanje grobnica i rješavanje zagonetki, što je trenutno samo side misija koju možeš, ali i ne moraš odraditi.

Zato i je reboot serijala - prati Laru prije nego je bila aktivna raiderica. Ono što je meni čudno u RotTR je nedostatak njezinih signature dual pištolja koje je očito pobrala na kraju TR2013.

*

kaisersephirot

  • Suradnik
  • ******
  • 6263
  • "Estuans interius ira vehementi, Sephiroth!"
    • HCL.hr
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #127 : 11. Veljača, 2016., 15:40 »
Ma znam da je reboot i sve, samo me pere nostalgija za Tomb Raider iskustvom od prije :/ Vjerojatno će se akcijski elementi više svidjeti novijoj publici (i Coleu hehe), ali mene kao fana serijala baš smeta izbacivanje zagonetki zbog kojih sam tu igru najviše i volio.

Zato to i nisam uzimao kao nikakav minus u recenziji jer sam igru uzeo kao cjelinu reboota, a ne cijelog serijala, no kao fanu mi je malo lejm uzeti dio po čemu je serijal bio prepoznatljiv te se utopiti u moru mehanika koje su trenutno popularne. No opet ovdje pričamo o doživljajima, meni je sasvim jasno da je se ovo nekome svidjelo više nego meni. Moj generalni minus u igri su kontrole, nezanimljiva priča i manjak zagonetki (makar i opocionalnih) te sam to iskazao kroz ocjenu.
« Zadnja izmjena: 11. Veljača, 2016., 15:43 kaisersephirot »

Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #128 : 11. Veljača, 2016., 15:53 »
Ljudi vise nemaju strpljenja kruziti satima po jednom dijelu mape kako bi nasle rucicu, koja otvara vrata gdje je kljuc, koji otvaraju vrata za koja nemamo pojma gdje su, a kada ih nademo, tamo se skriva jedan sastavni dio necega, te moramo naci jos dva.
Posebno mlađa publika.
Igre su otisle u nekim drugim smjerovima i to treba prihvatiti. Na uštrb mozganja, dobili smo grafiku, itd.

Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #129 : 11. Veljača, 2016., 22:29 »
Ljudi vise nemaju strpljenja kruziti satima po jednom dijelu mape kako bi nasle rucicu, koja otvara vrata gdje je kljuc, koji otvaraju vrata za koja nemamo pojma gdje su, a kada ih nademo, tamo se skriva jedan sastavni dio necega, te moramo naci jos dva.
Posebno mlađa publika.
Igre su otisle u nekim drugim smjerovima i to treba prihvatiti. Na uštrb mozganja, dobili smo grafiku, itd.

Istina, al šteta zbog toga. Šteta što skoro pa svaka dobra igra mora bit zaglupljena i casualizirana zbog današnje braindead generacije.
Uvijek mi je bila važnija kvaliteta gameplay-a od grafike

Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #130 : 11. Veljača, 2016., 22:41 »
Gledam kako svi kukaju da su im igre sada prejednostavne i poglupljene. Meni se osobno bas nekako pogodilo da igre evoluiraju onako kako meni odgovara s obzirom na moj trenutni zivot.
Prije dvije godine sam poceo raditi i sada mi samo daj takve "zaglupljene" igre sa puno akcije i malo razmisljanja. Sada imam dovoljno stvari o kojima moram razmisljati i mozgati u stvarnome svijetu, i da onda jos igram nesto gdje razbijam mozak nekom zagonetkom po sat vremena, mislim da bi puko. Igra mi je sada sredstvo opustanja, ne pretjeranog razmisljanja i frustracija.
 
Daj mi dobru grafiku, akciju, napucavanje, fluidnost gameplaya i ja zadovoljan :)

*

Adam Jensen

  • *****
  • 1956
  • i didn't ASK fOr this
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #131 : 11. Veljača, 2016., 23:07 »
Na uštrb mozganja, dobili smo grafiku, itd.
Nema veze grafika sa time, i prije su Tomb Raideri imali odličnu grafiku (za svoje vrijeme) i imale su "mozganje". Nije dobra grafika kriva što su danas igre pojednostavljene (i olakšane nego prije), stvar je da su se nekad igre pravile za užu publiku a danas se pokušavaju dopasti širim masama. Jbg takva su vremena došla ali barem ima izbora za svakoga da nađe nešto što mu se sviđa.

*

Mzehn

  • ****
  • 1478
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #132 : 11. Veljača, 2016., 23:07 »
Većina ljudi danas će naći veću satifsakciju u gledanju Larine kosice kako vijori na vjetru ili virtualnih cica kako se mrdaju ljevo desno nego npr nedaj bože potrošit par minuta na korištenje vlastitog mozga. Nije AAA industija igara slučajno tako modelirana nit su slučajnu ti fičri stavljeni u prvi plan. SVE igre ovog tipa ciljaju na kežual publiku jer tu leži lova, i zato ih cijene toliko, i zato cijena padne za duplo nakon dva mjeseca. I zato mi se to gadi. Kom to nije jasno je baš zatupljeni fanboj.

I kužim nostalgiju i to da je netko tvrdokorni fan i u potpunosti kužim ovo što maxim kaže. Ali kad netko tko je u gejmingu od samog početka cijelo vrijeme, naprosto više ne uzima ovakve igre za ozbiljno jer su neoriginalni i neizazovni trend prolazne mode  :kava:

Ljudi vise nemaju strpljenja kruziti satima po jednom dijelu mape kako bi nasle rucicu, koja otvara vrata gdje je kljuc, koji otvaraju vrata za koja nemamo pojma gdje su, a kada ih nademo, tamo se skriva jedan sastavni dio necega, te moramo naci jos dva.

Ovo bi otprilike bio i prvotni smisao zašto video igre uopće postoje.

Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #133 : 11. Veljača, 2016., 23:22 »

Svatko, pa i ja voli ponekad mozak na pašu i udri po nekom FPSu, akcijskoj avanturi i sl. I ako sam takvog raspolozenja, postoji masa naslova za birati. Zasto tu mora biti i TR? Kao sto Adam Jensen kaze, da se svidi sto sirem krugu ljudi. Kako bi bilo da od Dark Soulsa naprave akcijski vatromet? Isto.

Poveznica sa grafikom je bila tu kao naglasak da smo dobili nesto drugo umjesto starih mehanika, oa izmedu ostalog i predivni grafiku.

*

c0bra123

  • ****
  • 1075
Odg: Rise of the Tomb Raider
« Odgovori #134 : 12. Veljača, 2016., 12:53 »
kao što je momak rekao
sada mi samo daj takve "zaglupljene" igre sa puno akcije i malo razmisljanja. Sada imam dovoljno stvari o kojima moram razmisljati i mozgati u stvarnome svijetu, i da onda jos igram nesto gdje razbijam mozak nekom zagonetkom po sat vremena, mislim da bi puko. Igra mi je sada sredstvo opustanja, ne pretjeranog razmisljanja i frustracija.
 

E sad on bi lake igre jer bi pukao, a ja bi igre u kojima razmišljati moram, jer me ubi dosada, ne radim nigdje i tema oko toga ne iđe nigdje.
Moremo se raspravljat nema problema, ali poenta je u tome što jednostavno ne more se svima ugodit.

Istina je da danas doslovno za svaku igru imaš pomoć neku npr.(označi ti mjesto di moraš doć)  Osjećam se glupo kad igram...


Sry što sam otišao sa glavne teme. Uglavnom Tomb Raider igleda ljepo i mislim da je puni pogodak u ovoj godini.
Što je rekao Cole ako je ovaj nastavak savršen kakav će idući bit.  :piva:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9