Prešao igru i samo mogu reć - fantastičan posao Crystal Dynamicsa. Igra me oduševila iako ima neke stvari koje su pomalo nejasne i krivo napravljene, odnosno promašene. Sam setting igre je savršen i zamisao da nova Lara bude iskovana iz svih nedaća i u avanturi života je odlična ideja, koja se pomalo raspala u samom startu. Glas Camille Luddington u spoju sa Larinim likom i dijelom je savršeno homogen i poveziv, kao što je to slučaj sa Michaelom Ironsideom i Samom Fisherom, te Davidom Bateson i Agentom 47, tu spora nema. Lara u igri izgleda fantastično i njezin strah, plakanje i stenjanje savršeno dočaravaju nevolje u kojima se nalazi. To sve lijepo zvuči i izgleda u pokretu, no ono što ja vidim kao problem je u izvedbi te ideje. Kao prvo imamo Laru koja je tek osjetila duh avanturizma i na prve nevolje koje naleti se jedva nosi sa svime time. Imamo situaciju gdje prvi put mora ubiti životinju kako bi preživjela te ubrzo nakon toga imamo i Larino prvo ubojstvo čovjeka. To sve ostavlja dubok šok na mladu djevojku i tu su trebali usporit malo. Jednostavno taj trenutak prvog ubojstva se trebao poštivat i njegovat bar idućih sat vremena igre. Odmah poslje toga Lara ispada plaćeni ubojica koji je za to treniran cijeli život. Barata oružjima i stealth elementima kao komandos i pritom ne osjeća ništa. Tu je ta ideja došla do zida i ostala neobjašnjena te ostavila veliki upitnik nad nekakvim normalnim tokom priče. To je ujedno i jedini veliki problem koji igra ima koji me poprilično zasmetalo. Moglo se to puno bolje iskoristiti.
U svakom segmentu igre se vidi uzor u Uncharted serijalu, koji je opet nastao iz uzora originalnih Tomb Raidera. Takvo kopiranje je dobrodošlo, budući da je novi Tomb Raider uspiješnica gotovo u svim poljima koji trebaju zadovoljit. Po pitanju priče, avanture, prezentacije i općenitog gameplaya Tomb Raider nije podbacio, dapače. Uncharted serijal izuzetno cijenim, jer je unio unikatnu atmosferu u akcijsku avanturu koja je sa tim igrama donjela prijekopotrebnu kvalitetu zabave. Kao što je to slučaj u Drakeovom svijetu, Larin svijet ima također unikatnu atmosferu, te je ovakav koncept igre došao u pravo vrijeme kao prijekopotrebno osvježenje serijala ilitiga popularno nazvano reboot. Crystal Dynamics je odlično prepoznao što treba fanovima serijala i što treba napravit da privuče nove igrače na svoju stranu. Igra je zabavna, imerzivna i pruža dosta izazova pogotovo na najvišoj težini. Napucavanje je odlično, te uz par elementa šuljanja i borbe, craftinga te podosta sitnih detalja koji čine igru ovako kvalitetnom (dodatni sadržaj po pitanju priče kao sakupljanje dnevnika, sakupljanje dijelova oružja itd.) dobili smo pravu mjeru akcijske avanture koja staje uz bok sa nositeljima žanra - Batman i Uncharted serijalom.
Vizualni identitet igre je čisti pogodak. Lara izgleda prelijepo onako sva blatnjava. Level design je fantastičan i u svakom trenutku se osjeti koliko mu je vremena posvećeno. Nemam niti jednu jedinu zamjerku. Također bi spomenuo i likove koji također izgledaju odlično te su odlično osmišljeni, kako vizualno tako i karakterno. Likovi su pamtljivi i nimalo pretjerani (vrijeme posvećeno istima). Kretanje Lare često izgleda savršeno, pogotovo kada se sprema na akciju i stealth pristup. Šuljanje koristeći pištolje sa prigušivačem ili lukom izgleda odlično, no ono što ponekad smeta, što prijelaz između trčanja i hodanja nekad zna biti nezgrapan, nije instantan pritiskom na tipku, a nekada trebate dvaput stisnut tipku da bi igra učitala komandu. Također su mogli malo ubrazti to šuljanje, jer nekad poželite hodat i razgledavat špilju, a Lara to izvede kao da vas nitko nesmije čut hodajući nevjerovatno sporo. Samo skakanje i ostale akrobacije koje Lara izvodi izgledaju dobro iako se u svemu tom kretanju i skakanju osjeti da fali malo poliranja. Takve probleme nisam niti jednom osjetio u Uncharted serijalu. Da me nebi krivo shvatili, sve je to dobro napravljeno i nije nikakva to mana, ali kada se uzme usporedba sa igrinim uzorom, onda se razme kaj pričam.
Omjer stealthanja, napucavanja i borbe je fantastičan. Taman kada bih se zasitio jednoga, došlo bi drugo ili treće. QTE na koje se mnogi žale su rijetki pa ni ne smetaju tokom igre. Osobno su čak i odlični u borbama. Korištenje zaklona je isto moglo ispast s(p)retnije, bar da su omogućili isto pritiskom na tipku, a ne nekada to korištenje zaklona izgleda dobro, a nekad nema veze sa vezom. Korištenje luka kao prijevozno sredstvo ili stealth oružje te bacač napalma je užasno zabavno i meni najbolje iskustvo u igri. Sekundarni modovi različitih oružja pun su pogodak i zabavni do bola. Destrukcija objekata i Larino izbjegavanje eksplozija te urušavanja oduzimaju dah. Sve to izgleda predivno u pokretu i prava su poslastica za igrače kojima je grafička prezentacija važna. Dojma sam da bi igra bila dovedena gotovo do savršenstva da su poradili na par mana koje sam spomenuo, no i ovako je igra obavezan gamerski uradak koji se mora odigrati pod svaku cijenu ukoliko volite ovakav tip igara, ali i ako su vam akcijske avanture nepoznanica, neka vam Lara pokaže zašto je najbolja gaming heroina. Kraj je iznenađujuće dobar i uvjerljiv te dostojan cijele igre, pozitivnih kritika i recenzija. Survivor is born!