ha, a evo par usporedbi za koje mislim da bi se teško moglo reći da se vrte na hardveru razlike 6 godina:
Tekken Dark Ressurection (PSP) - [
2006]
vs DoA: Dimensions (3DS) - [2011]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fire Emblem (3DS) - [2013]
vs Final Fantasy Dissidia (PSP) - [2009]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
te vjerojatno najljepša igra na 3DS - RE:R - [2012]
vs 3rd Birthday (PSP) - [2011]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ono što je meni uvijek upadalo u oči kod 3DS igara je nevjerojatno niska rezolucija na tome malome ekranu sa jako primjetnim nedostatkom AntiAliasinga, a uključivanje 3D efekta je u nekim igrama znalo usporiti framerate te u svakom slučaju potpuno isključiti AA.
Također, donji ekran je obično bio vrlo malo upotrebljiv, najčešće sa nekim informacijama prikazanim u 2D te ga stoga i ne računam kao nešto hardverski zahtjevno.
Tih nedostataka sam još više svjestan od kad igram PSP koji ima duplo veći efektivno iskoristiv ekran od običnog 3DS-a a ne pati ni od nedostatka AA, ni od niske rezolucije a bome ni od slabog frameratea.
U biti, smatram da bi 3DS s obzirom na launch cijenu i godinu izlaska na tržište trebao biti barem donekle usporediv sa PS Vitom koja je sada ipak opravdano skuplja, a ne sa komadom hardvera iz 2006 od kojega je, ja bih rekao, u najboljem slučaju do 30% napredniji (što se tiče same hardverske snage i sposobnosti)