Starfield mi je bio najočekivanija igra dok nisu spomenuli 1000 planeta
Starfield je možda Bethesdin prvi novi IP nakon 25 godina, ali zapravo se čini kao još jedan nastavak njihove opsesije kvantitetom nauštrb kvalitete.
Veselio sam se nepoznanici zvanoj Starfield dok se još vjerovalo da ćemo ju zaigrati 2022. godine. Sad kad je igra premijerno prikazana, nisam siguran da ću joj se na isti način radovati u 2023. Ne zato što će mi se svemirske igre iduće godine popeti na vrh glave, niti zato što će konkurencija u RPG žanru tada biti oštrija. Jednostavno me ohladilo obećanje da će igra imati stotine zvjezdanih sustava i preko tisuću planeta za istraživanje.
Razumijem da to nije problem za sve astronaute među nama, ali meni je to znak upozorenja kad se radi o Bethesdinoj igri, poznajući njihovu opsesiju grandioznim brojkama koje zvuče kao dobar marketinški slogan za prodaju igre. Evo primjera na što mislim pod tim:
- “Fallout 3 imat će 200 završetaka” – imao je nekoliko završetaka i nekoliko desetaka njihovih varijacija
- “Stvarno smo snimili preko 1000 imena koje može izgovoriti” – detalj bez kojega bismo svi preživjeli
- “Fallout 76 četiri je puta veći nego Fallout 4. Svijet ima 16 puta više detalja.” – i 16 puta više bugova je imao
Ovo gore su sve izjave Bethesdinog glavnog kreativca, Todda Howarda. Neki kažu da su to Howardove laži, što zapravo nije skroz točno – ima u tim izjavama istine pod određenim tumačenjem. Samo što nijedna od tih fiksacija brojevima, veličinom ili količinom stvari nije bila zaslužna za kvalitetu dostavljenih igara. Baš suprotno, moglo bi se reći da je ta opsesija Bethesdinim igrama uskratila neke druge stvari.
Moram za početak raščistiti jednu stvar zbog argumenta koji se često čuje kad se priča o sadržajnosti u igrama. Neki igrači vjeruju kako ne postoji previše sadržaja u igrama. To jest, stava su da veća količina sadržaja i duže trajanje igre uvijek znače dobre stvari za samu igru. Što naravno nije istina – igre mogu biti prevelike i predugačke za svoje dobro. Ponekad priča igre djeluje rastegnuto, a gameplay postane ponavljajući jer igra nema dovoljno sadržaja koji bi opravdao njezino trajanje. Ponekad od igre jednostavno ne tražimo da nas zabavlja na 500 sati, premda bi se neki developeri voljeli pohvaliti kako smo u njihovoj igri proveli 500 sati.
E sad, ne mislim da će me Starfield tjerati da ja posjetim tih „tisuću planeta”. Većina njih bit će tu ako ih poželim istraživati i zašto bi me onda smetalo nešto što je opcionalni sadržaj? Razlog je taj što Bethesdina opsesija velikim prostranstvima i kvantitetom zapravo rezultira siromašnijim iskustvima za gameplay. Što im je svijet u igri veći, to je ispunjeniji banalnijim zadacima. Ako ste igrali Fallout 4 znate na što mislim – jer još jedno naselje treba vašu pomoć.
Tehnički aspekt Bethesdinih igara također postaje ograničen kako je pustoš svijeta veća. Bethesdine igre tradicionalno imaju odvojene eksterijere i interijere, između kojih se uvijek nalazi neko učitavanje. Trebalo se to promijeniti s Falloutom 4, no ondje su izveli trik da pojedini interijeri postanu dio vanjskog svijeta – tako da prostorije nemaju ulaznih vrata. Drugim riječima, proširili su vanjski svijet bez da su zaobišli učitavanja na svakim vratima, dok su druge igre takav koncept napustile prelaskom na osmu generaciju konzola (vidi The Witcher 3, primjerice).
Uopće nemam nadu da će svemir u Starfieldu biti cjelovit te da ćemo vidjeti neprekidno putovanje s planeta u orbitu, ili obrnuto. A ako me pri svakom polijetanju broda dočeka očito ili prikriveno učitavanje, barem i od 10 sekundi, bit će to razočaranje u odnosu na No Man’s Sky koji je to bez učitavanja izvodio još na prošloj generaciji konzola.
Nadalje, tu je i otvoreno pitanje kako su uopće realizirali tih tisuću planeta. Nema šanse da su ih sve radili ručno, a s druge strane nije potvrđeno ni to da će igra imati neku metodu proceduralnog generiranja prostora. Nije isključena mogućnost da su ručno kreirali samo one planete na kojima će se odvijati glavna priča, a da su ostali rađeni pomoću nekakvog algoritma. U slučaju da je tako, pitanje je: koji bi mi povod bio istražiti planete na kojima nema priče ni questova? Ne treba mi igra s tisuću planeta od kojih je njih 900 za farmanje resursa.
Također je tu pitanje koliko su teritoriji tih planeta masivni. Rečeno je da igrač može sletjeti svojim brodom bilo gdje na planetu, što znači da to nisu individualne lokacije, kao u Mass Effectu, nego otvorena prostranstva prema kojima sam vrlo sumnjičav te ne vjerujem da mogu ponuditi puno posebnosti u tolikom rasponu. Još gore, mogu putovanje između zanimljivih lokacija učiniti dosadanim. Jer ne govorimo ovdje o 300+ lokacija iz Fallouta 4 nego o 1000 planeta s potencijalno većim brojem lokacija. Zvuči ambiciozno kao marketinški slogan, ali zabrinjavajuće za strukturu igre.
Uostalom, tko dovraga ima toliko vremena za posjetiti tisuću planeta? Znam da to neće biti obavezno, ali svejedno mi je teško shvatiti. Nije kao da je Starfield društvena igra pa da ću okupiti svoju ekipu istraživača i zaputiti se s njima na planet broj 427 nakon sto dana igranja. Starfield je najavljen kao samotna single-player avantura i tu unaprijed znam da ni na jednom od tisuću planeta neću pronaći tragove drugih istraživača – onih stvarnih, koje predstavljaju drugi igrači. Pokraj igara s dijeljenim svjetovima, poput Death Strandinga ili Elden Ringa, tisuću Bethesdinih planeta mi ne zvuči uzbudljivo.
Sviđa mi se kako Starfield obećava intrigu putovanja u nepoznato i otkrivanja novih prostranstava. Problem je samo što mi to zvuči kao nekakva odiseja koja nije dizajnirana da me zabavi na svih tisuću planeta, nego da me zadrži pretplaćenim na Game Pass što je duže moguće. Jer dugotrajne igre vode prema produženoj pretplati, što pak vodi prema većoj zaradi. Naravno, nitko nikome ne brani da igri nabavi izvan pretplate, no nekako imam dojam da će tisuću planeta doći na naplatu, vjerojatno kao prva Xboxova igra od 80 eura. Nije još ništa potvrđeno, ali me iskreno ne bi začudilo da bude tako.
U bilo kojem slučaju, Starfield svakako planiram zaigrati iako me novo hvalisanje brojkama navelo na kolutanje očima. Vidio sam u igri i obećavajuće stvari, poput kreacije lika, elegantnog sučelja, sređivanja letećeg broda i sl. Još uvijek vjerujem da Bethesda može dostaviti intuitivniju, smisleniju i zabavniju svemirsku avanturu od onoga što trenutno nude No Man’s Sky te Star Citizen. A nije da ćemo tako skoro dočekati alternativu u Beyond Good and Evilu 2. No prema ideji o 1000 planeta ostat ću sumnjičav dok ju ne vidim na djelu, znajući da kod Bethesde više nije uvijek isto što i bolje.
LetMeBeFrank
13.06.2022 - 16:55“Stvarno smo snimili preko 1000 imena koje može izgovoriti” – lik je bio i u kanonu ostao imenovan Shaun.
Nisam bas shvatio ovaj dio. Pa to “1000 imena” se referiralo na Codswortha u pocetku koji ce izgovorit ta imena umjesto da samo budu napisana. Kakve veze Shaun ima s tim?
Zoran Žalac
@LetMeBeFrank, 13.06.2022 - 17:03Moj bed, da, iz nekog sam razloga bio zabrijao da si imenovo dijete.
Cro_Maher
13.06.2022 - 16:55Ne vjerujem u tu igru, preambiciozno, očekujem veliki promašaj.
PppPP
@Cro_Maher, 14.06.2022 - 13:47seeing is believing
p3rocro
13.06.2022 - 17:09Jedva cekam tu igru. Ne znam za mene njihovi rpgovi su vrh i gameplay me privuce na prvu. S tim da igram tjedno mozda 2 sata igre al recimo kad sam krenuo sa fallout serijalom igrao sam svaki dan po par sati neke sam cak prosao j par puta.
MoGaming
13.06.2022 - 17:10No Man Sky deja vu anyone?
Darcoolio
@MoGaming, 13.06.2022 - 20:38NMS je sad odlična igra
PppPP
@Darcoolio, 14.06.2022 - 13:53biće i ovo za 5 godina 😀
Darcoolio
@PppPP, 14.06.2022 - 20:00Bethesda, ne sećam se da su ikad po izlasku isporučili igru kako treba
Ki-ya Karate Monster
13.06.2022 - 17:21Ovo je možda neko novo poglavlje Todd-a i Bethesde, zato što nije samo Bethesdino ime u ovoj igri, tu su još Xbox i Microsoft, zar bi si Xbox i Microsoft ugrozio reputaciju, prodaju konzola i PC-a a i Game Pass ako mu ne vjeruju? Osim ako Xbox ne eksperimentira s Bethesda-om iako Bethesda igra super važnu ulogu na njihovoj platformi.
Ki-ya Karate Monster
@Ki-ya Karate Monster, 13.06.2022 - 17:24*pod eksperimentom mislim, koliko mogu muziti Gaming zajednicu prije nego im se eksplodira u Phil Spencer-a ili ti ga u facu.
ImeiPrezime
13.06.2022 - 17:37Slažem se sa napisanim. Iako, meni je jos više tokom prezentacije upadao u oči drugi problem: sam gameplay odnosno comnbat(napucavanje). Izgledalo je pre drveno i nezanimljivo. Kao miks napucavanja iz Fallouta 4 i Cyberpunka gdje su puške poprilično bez ikakvog feedbacka, a neprijatelji su spužve za metke sa obavezno napisanim levelima pokraj healthbara. Cijeli combat u igri se svede na pitanje “Je li igrač dovoljno leveliran za ovaj encounter” i nakon 200+ sati provedenih u igri kao Elden Ring, to mi je ogroman korak unazad. A bojim se da će ista priča bit i sa samim istraživanjem tog otvorenog svijeta.
tuvvok1701
13.06.2022 - 17:38Ne znam, meni su i Fallout 4 i Skyrim igre u kojima sam baš uživao. Možda ću i u ovom ako ikad dođe na ps5.
moordrak
13.06.2022 - 19:13Starfield ilitiga paradigma 1000 planeta 🙂 🙂 🙂 Ma bit će ovo fino. U najgorem slučaju, igrivo jednom. Svejedno, želim probati.
MAJSTOR RINGO
@moordrak, 13.06.2022 - 19:57Ja iskreno druze ne bih zeleo istrazivat hiljadu planeta, pa stvarno mislim sto je mnogo mnogo je, na sta ce sve to da lici?
Ja mislim na planete pune bugova😁😁😁
meni je u SW Jedaju 8 planeta bilo dovoljno za istrazit😃😃😃
moordrak
@MAJSTOR RINGO, 14.06.2022 - 00:26U bugfest uopće ne sumnjam 🙂 Znaš na što će ovo ličit prije day one patcha. Stvar je što bi ovaj naslov, odrade li ga pošteno u narativnim smislu, mogao biti igriv mjesecima. Svemirske sage su jedna od onih neiscrpnih tematika točno po mojem ukusu. Ne razvuče li se gameplay na umjetan način, čitaj prisiljavanje igrača na istraživanje e onda bi tih 1000 planeta moglo biti problematično. Krenu li sadržajima u stilu RDR2, znači imaš hrpu aktivnosti ali ne moraš se baviti svakom i najmanjom sitnicom, onda nema problema. Saznati ćemo valjda do izlaska još koju informaciju vezanu uz gameplay. Starfield mi po svemu viđenom, miriši na dobar materijal za kežjual igrače. Ponovno, nešto što mi paše 🙂 Naravno, nisamo svi isti 🙂
MAJSTOR RINGO
@moordrak, 14.06.2022 - 22:47Ajde hipoteticki druze, i da nema nijedan bug, ja cu ovaj naslov igrati do penzije, s obzirom koliko imam slobodnog vremena, a ima istrazit 1000 planeta ha ha ha. Mislim zaista deluje mi nemoguce a da to ne bude repetativno, dosadno, mislim prosto je nemoguce napraviti drugacije, ako je, onda zaista Bethesdi treba dodeliti Nobelovu nagradu.😁😁😁
Lazy
@MAJSTOR RINGO, 18.06.2022 - 16:45…nekad je manje vise!
StargateFan
13.06.2022 - 19:17Stvari su jednostavne. To se da napraviti. Sigurno. Ovo je 2022. godina. Ako su si dali dovoljno vremena i truda nema straha. Ako su požurili samo 6 mjeseci ovo je NMS2 ili eventualno StarCitizen 😅 Ali ja ću svakako probati, kako bude da bude
Hajvan
13.06.2022 - 19:20Poslije Cyberpank-a ili bolje rečeno Cyberbug-a više ništa ne vjerujem. Ova igra će biti jedan veliki repeat quest sa 1000 različitih imena. I ništa više. Ovo će vam dosadit nakon prvih 15 sati igranja.
Iron666
13.06.2022 - 20:17Space igre same po sebi, ako ciljaju imalo na realnost i otvorenost bi u jednu ruku trebale bit “isprazne i dosadne”. Mislim, željeli mi to ili ne, ali što je to svemir? Beskonačno ništavilo. Što su to zvijezde i planeti? Hrpetina kamenja ili tekućih/plinovitih divova koji nemaju apsolutno ničega zanimljivog na i u njima.U svakom slučaju se slažem sa svime Zoki. Može tu bit svega. Nekako vjerujem da će igra biti zanimljiva, epskih proporcija i da će priča i sve to skupa opet nekako bit dobro i kvalitetno. No s druge strane, itekako očekujem onaj klasičan Betesdovski gameplay. Smješan combat, li-la performanse i hrpetina napornih a i onih presmješnih bugova. Najviše što me smetalo na prikazu gameplaya je užasan performance. Ne znam jeste li skužili, ali j*** mene svatko ako je u nekim od trenutaka što su prikazali bilo više od 20-25fps-a u igri XD
Iron666
@Iron666, 13.06.2022 - 20:19Živi bili pa vidjeli. Nadam se da će barem biti dovoljno kvalitetna igra za jedan playthrough i da će ako ništa, biti na sličnoj ili zericu većoj kvaliteti nego Skyrim (koji evo upravo prelazim po 3. put, no ovaj puta sa 144FPS, našao sam mod i osjećaj je fantastičan, kao da igram drugu igru)
Zoran Žalac
@Iron666, 14.06.2022 - 10:46A nemam ništa protiv da planet bude 90% praznine – može putovanje po njemu svejedno biti interesantno. Tipa igrao sam Sable prošle godine, tamo je većina mape prazna bez ikakvog života, ali imaš brod kojim letiš i imaš mehanike penjanja/skakanja – i u svakoj regiji barem jednu point of interest lokaciju. I uglavnom to funkcionira, nije najzabavnija stvar ikad, ali ali možeš nadograditi brod, možeš skupljati neke stvari za povećanje izdržljivosti prilikom penjanja, i tako. Ovdje samo da imaju neko terensko vozilo, i razrađenu fiziku za njega, bilo bi mi super. Ali mislim da je to previše za očekivati.
Iron666
@Zoran Žalac, 14.06.2022 - 14:48Yep, iako ako planeti zaista budu veliki, ili neki od njih, vjerujem da su valjda dovoljno pametni pa su ubacili neku vrstu mounta. Tko bi lud putovao space-shipom i onda trčkarao po bespućima nekog tamo XSirius planeta haha
PppPP
@Iron666, 14.06.2022 - 14:16ljudi očekuju svašta na svakom planetu, protivnike itd, a realnost je da nema ništa osim ekstremne hladnoće ili vrućine haha
Mamba_
@Iron666, 14.06.2022 - 20:10“ali j*** mene svatko ako je u nekim od trenutaka što su prikazali bilo više od 20-25fps-a u igri”- Ciljaju na filmsko iskustvo.
Darcoolio
13.06.2022 - 20:43Kao i 90% Bethesda igara, očekujem pakao bagova u startu, jednostavno to im je u CV urezano.
Neka oni meni daju dobre glavne misije, a 1000 planeta ako sve završim i ako me uopšte bude zanimalo.
Kriger
13.06.2022 - 20:47Upravo to , ne moze da se ocekuje da ce na svakoj planeti biti nesto interesantno jer je svemir takav ove planete su tu da se istrazuju i da daju osecaj svemira koji je beskonacan i meni se to svidja
SPGamerAzrael
13.06.2022 - 21:25Predugo, preveliko i predosadno izgleda….mislim skupljanje resursa, pravljenje letejlice nije moj đir a ni svemir! Ako nije survival igra tipa RAGE ili zombie tematike kao state of decay ili neka rpg igra sa macevima, konjima, magijama slicno! Ako je kao NMS, Starfield onda mi se neda skupljati resurse… Ovo skupljanje sa postoljem magičnim rude, cvjece nije moj đir… probao sam No Man’s Sky previse opsirna igra, imam osjecaj da ne bi stigao poslije posla u gym, prijatelji, dvjevojka da bi se samo tome morao posvetiti, s time da druge igre ne bi dirnuo 3 mjeseca, i da za par mjeseci tek bi vidio dobar dio igre… Same igre njihova velicina nisu vise dobre same po sebi, Valhalla, Odyssey su mi bile super igre, ali su bile prevlike i uzele su mi puno vremena nema sanse da vise ikad pono ih prodem, sad sam uzeo ipak Horizon forbidden West zbog grafike, ali mislim jos GOD of WAR i ako ikada dode State of Decay 3, a u suprotnom necu vise igre otvorenog svijeta kupovat! Da prica traje 15-20 sati et max 35 i dosta.
SPGamerAzrael
@SPGamerAzrael, 13.06.2022 - 21:31P.s “Velike” igre otvoreni svjetovi, ako igri ne pruzis na dan barem 3-4 sata nemas nikakvog pomaka u igri…ako igras sat do dva neces vidjeti nikakav pomak u prici, mozda rjesit jedan side quest ili jedan dungeon max, za takvu igru tko igra 1-3 sata na dan bi mu trebalo par mjeseci da je pređe, a u prici nikakvog poka a ni osjecaj dostignuca ne bi vidio/osjetio 🙂 Razumijem ja klince sto dodu iz skole bace ruksak i rokaju od 14h do 00:00 i ja sam takav bio, ali sad predem prije Uncharted, The last of us nesto slicno tako krace…
Iron666
@SPGamerAzrael, 14.06.2022 - 14:51A dobro, ali opet s druge strane nitko ne te ne sili da igraš i istražuješ sve oko sebe. Je, ni meni to nije đir jer volim sve istražit, ali ako ti je vrijeme blago (a je i shvaćam te u potpunosti) lagano main questovi i pola tih masivnih igara završiš kroz 20-30 sati uvrh glave haha
Max Payne44
13.06.2022 - 21:33Mene od svega vise brine tehnicko stanje igre. Trejler je imao sramotno nizak broj slicica u pojedinim momentima za tako pompezno najavljenu igru, ali ajde Bethesda je u pitanju, pa kao navikli smo. To sa 1000 planeta je po meni klasicna Todova fora da se pridobije publika i ocigledno mu svaki put prolazi. Mislim, nece biti sigurno situacija kao sa Fallout 3 i 200 zavrsetaka, ali nikakvu revoluciju ja ovde ne bih ocekivao. Dobru i zabavnu igru sigurno, ali nista spektakularno.
darkness666
13.06.2022 - 22:34Nisam ni mislio da je neko drugi napisao ovaj clanak…
zlakob
14.06.2022 - 00:03Zivi bili pa vidili, po meni samo da je dobar rpg i dobra prica, a sve ostalo moze bit opcija.. Grind fest nikako!
Saren
14.06.2022 - 05:26Smatram da cemo dobit dobar svemirski RPG, koji ima sanse postati po poularnosti “svemirski Skyrim”. E sad, da li sam popusio Toddy boi-eve fore oko 1000 planeta ? Nope. Da li smatram da dio toga sta je Todd rekao ce bit u samoj igri ? Yep. Hoce li igra zbog toga bit pusiona ? Ostaje za vidjeti, no smatram da ne. Mislim da ce mo dobit dobar svemirski RPG sa hrpetinom toga za radit, istrazivat, borit se protiv/za itd. No onaj tko ocekuje neku revoluciju mislim da sa ovom igrom to nece dobit. Sto na kraju dana nije nit bitno – bitna je zabava. Zato zeljno iscekujem vidjeti igru u pogonu i cuti sta smo tocno dobili. Nadam se vrlo dobru zabavnu igru.
vragec25cro
14.06.2022 - 06:35Nisam nesto nahajpan na vecinu igara iz prezentacije osim na novu Forzu Motosport,ali vidjet cemo kako ce biti kad izade.Day one na gamepass tako da ne gubim nista osim par sati vremena igranja.Ne ocekujem nesto previse posto nisam fan Bethesdinih igara jos od Falout New vegas,Oblivion i Wolfenstein Return to castle.
Ovcaodnovca
14.06.2022 - 07:39“Starfield mi je bio najočekivanija igra dok nisu spomenuli 1000 planeta” od slova do slova. mogo je biti kao Mass Effect “1”, no ovo bas kao sto pise u naslovu
CosmicSativa
14.06.2022 - 08:26Tell me lies, tell me sweet little lies.
DjokaBA
14.06.2022 - 08:38Isto misljenje delimo Zorane. 1000 proceduralno generisanih planeta… hvala, ali ne hvala. Cim to vidim, gubim interesovanje za igru.
SanKa
14.06.2022 - 09:38lazu kurvini sinovi. ali i dalje ocekujem da ce bit bolje od ponzi schema zvanog star citizen. kreatore toga treba kriminalno goniti…..ugl, da predvidim buducnost…najavili su pompozne najave, kad igra izadje, imat ces mozda 100njak planeta, od toga ce bit 20ak razlicitih. ostalo ce biti kopije. onda krecu isprike howarda i tima sa klasicnim “we heard you”. pa onda kmecanje kako se promijenila situacija u svijetu, kako je tesko bla bla…ugl, jos jedan betjesdin fajl i laganje u lice
Garrus
14.06.2022 - 10:00Uz duzno postovanje autore, pojma ti nemaš!
Mamba_
14.06.2022 - 10:18Ako ništa moding zajednica će popunititi sve te isprazne planete.
Zoran Žalac
@Mamba_, 14.06.2022 - 10:49A istina, samo mi se ne da čekati još 2-3 godine za to. I gledati kako Bethesda najavljuje još jedno izdanje Skyrima u međuvremenu 😀
Xknight
14.06.2022 - 23:53Mislim da je dobro da si spomenio No Man’s sky, jer je stvarno postavio neke standarde. I ja sam postao pesimistican nakon svih ovih brojka, i potpuno se slazem s tobom. Odlican specijal, jako kvalitetan tekst. Politika im se nije promijenila, razbacuju se brojkama i poslije No Man’s sky, znamo svi da te brojke, iako nevjerovatne, ne znace nista. Jedan EVE online je imao nekih 60k planeta, ako se dobro sjecam, broj planeta u NMS ne znam ni izgovoriti, ni napisati, ali se na kraju svede na 5 tipova planeta sa auto generisanim pejzazem, sa jednim te istim stvarima za raditi. Poenta price je, daj mi 5 planeta sa kvalitetnim sadrzajem, da ja osjetim razliku, radije nego 100k drugih, samo obojenim drugim bojama…
TypicalHog
15.06.2022 - 00:00No Man’s Sky 2 xD
Lazy
18.06.2022 - 16:50Zorane potpisujem, ma daj Bethesda bacite se u bunar 1000 planeta,cemu takovo pompozno najavljivanje potpune idiotarije,naravno osim za ljude koji apsolutno nista ne rade u zivotu nego se tove i igraju 24/7, e za njih je ovo novo poglavlje u bibliji, ili mozda nije!
SanKa
23.06.2022 - 10:37je, zato jer je gnjusna laž
so_random
23.06.2022 - 13:141000 times the detail, zvuci supe
TheCroWolff
24.06.2022 - 07:23Ma daj Bethesda I njihovi bugovite igre a ni ne izgleda nes ni combat ist kasne oni za drugima u svemu nisu mogli ni skyrim novu verziju bez Bugova napravit
TheCroWolff
24.06.2022 - 07:30Ljudi misle zato jel ih je Microsoft kupio sad će radit igre bez Bugova boli Microsoft ona stvar njih pare samo zanimaju Onaj Bobi lik iz Blizzard je ponovo glavni a šta sve napravio racunica je jednostavna donosi pare ist kao što će bethesda a to što su I’m igre broken to ih nije briga …Bethesda igre se sam na PC trebaju igrat tak je najzanimljivije na konzoli bez svim onih modova ili vanilla igra 🤣👍yea right
funky0308
24.06.2022 - 19:34Na zalost – slazem se. Dok nisam cuo ove nove info nedavno, jos sam i vjerovao u igru. Nisu djelili puno info i djelovalo je da se suti i radi na necemu sto bi moglo biti stvarno dobro.. nesto kao Eve/NMS/SC i jos par igara ali u manjem izdanju, sa pricom koja ce sve povezati u zabavnu i zanimljivu cjelinu. Ako dobro odrade pricu i razbiju ju je na desetak planeta, onda onih preostalih 990 nece biti problem jer ce sve skupa doprinijeti realnosti. Moras obici 1000 kamenja da pronadjes nesto gdje ima necega ili nekoga sto je zanimljivo. Ali ako je sve to skupa samo kulisa, samo brdo nicega sto ce sluziti samo za hvalisanje i prodaju – e onda nije dobro. Cut scene polijetanja i slijetanja, tocno odredjene baze gdje mozemo sletjeti i sl potpuno ce unistiti imerziju i za to u jednom RPGu 2023 godine ne bi trebalo biti mjesta. NMS sustav je puno bolji ali igra je praznija i taj glavni quest je izubijan s milion sitnih i malih, sto je OK za NMS ali NMS sa dobrom pricom, alienskim rasama, civilizacijama i sukobima, politikom i spletkama… e to bi bilo dobro. Ne znam, kada vidim to genericki ispisano “pirati” vec me jeza hvata. Dugo smo cekali i stvarno se nadam da cemo docekati nesto barem dobro ako je genijalno ali OK, vidjeti cemo uskoro (nadam se)