HCL.HR

Assassin’s Creed Mirage službeno je potvrđen

Zoran Žalac 01.09.2022.   •   55 komentara


Ubisoft je sada i službeno potvrdio naziv sljedeće Assassin’s Creed igre te objavio prvu sliku koja ukazuje na mjesto radnje.

UPDATE: Ubisoft je sada i službeno potvrdio Assassin’s Creed Mirage, sljedeći dio iz popularnog serijala. Objavljena je i prva slika koja potvrđuje sve što smo do sada čuli neslužbenim putem – da će igra biti smještena u Bagdad te da ćemo vidjeti povratak klasičnog Assassina.

Javno otkrivanje igre rezervirano je za 10. 9. kada se održava prezentacija Ubisoft Forward.

IZVORNA VIJEST: Netko je s Ubisoftovog Storea navodno uspio iskopati naslovnicu DLC dodatka za još uvijek nenajavljeni Assassin’s Creed Mirage. Dodatak se zove The Forty Thieves Quest i po svemu sudeći bit će Ubisoftova adaptacija stare arapske priče o Ali Babi i 40 razbojnika.

Ako ova slika nije iskopana tako da je netko na Ubisoft Store izgovorio “Sezame, otvori se! – bit ću razočaran.

Premda ovo nije naslovnica same igre Assassin’s Creed Mirage, čija nam najava ubrzo slijedi, fanovi ju već sada hvale jer nakon pet godina ponovno imamo Assassin’s Creed naslovnicu na kojoj se nalazi lik s kapuljačom. 

Kako smo ranije pisali, Assassin’s Creed Mirage stavit će nas u ulogu Basima iz AC Valhalle te smjestiti u Bagdad između 860. i 870. godine. Igra bi trebala biti manja u opsegu i bez RPG elemenata, bliža gameplayu starijih AC igara koje su se fokusirale na skrivanje od protivnika.

Službena najava igre očekuje se 10. 9. na Ubisoft Forward prezentaciji.

Komentari (55)

  • Benjamin Scrool

    01.09.2022 - 14:03

    Dao Bog da se vrate korijenima, jer ove zadnje tri igre (iako nisu loše) ne smatram Assassin’s Creed igrama

    • kebbab

      @Benjamin Scrool, 01.09.2022 - 14:29

      Pa baš te su zapravo bile dobre. Ja se nadam da ostane open world RPG.

    • game0wer

      @kebbab, 01.09.2022 - 14:42

      Tako je i ja obozavam kad mi u Assassin’s Creedu ima svega samo ne assassina.

    • kebbab

      @game0wer, 01.09.2022 - 15:12

      Ne možeš reči da u igri nema Assassina kad je ova igra fikcija koja prikazuje bitku između assassina i templara u različitim razdobljima. Važno da ste Resident Evil 7 i 8 prihvatili bez obzira što su išli iz trečeg lica u prvo.

    • Iceman73

      @kebbab, 01.09.2022 - 15:26

      Evo 8 dio dobiva i pogled iz 3 lica!

    • mtgamer

      @kebbab, 01.09.2022 - 15:32

      “Važno da ste Resident Evil 7 i 8 prihvatili bez obzira što su išli iz trećeg lica u prvo” Pa logično da su ljudi prihvatili tu promjenu kad je igra mnogo strašnija u prvom licu.Meni je drago što su prešli na prvo lice. Resident Evil 7 je masterpiece i mnogo je bolje što je u prvome licu jer se nekako povećava strah(isto vrijedi i za osmicu mada nije uopće strašna).

    • MAJSTOR RINGO

      @kebbab, 01.09.2022 - 15:41

      Da, ali gameplay i ostale mehanike su uglavnom ostale iste, znaci 7 i 8 su horor survival igre, e sada sto je reboot sedmica stavila prvo lice nekima se nije mozda svidelo, uglavnom je to pozitivno prihvaceno, meni licno nije smetalo. AC serijal druze nije vise ni A ni C od serijala, licno bih voleo da se sve vrate izvorne mehanike, da igra bude manje obimnija, samim tim manje repetativna, manja mapa ali sa kvalitetnim sadrzajem i qvestovima, kao i dati jos veci akcenat na kvalitetnu pricu.
      Meni iskreno to deluje malo nemoguce znajuci UBISOFT, ali ajde da vidimo, ja sam rekao da vise necu kupovati njihove igre, ako urade sve to sam napisao, pogazicu obecanje i kupicu igru😆😆😆

    • MeDoNjA

      @MAJSTOR RINGO, 01.09.2022 - 17:05

      Posebno mi nije dobro bilo oada sam video 100%cpu usage-a tokom cele igre.. originsa i odyssey-a

    • game0wer

      @kebbab, 01.09.2022 - 18:26

      Kruske i jabuke prijatelju. Ovo sto ti kazes da je bolje mozda i je, ALI to nije Assassins Creed. Origins sam progutao jer sam stvarno uzivao u njemu alito jednostavno nema veze sa AC serijalom. Da ne pricam o Odiseji i Valhali. Ubisoft ima neke solidne ideje ali umjesto da izbace novi IP ili neki spin off usko vezan za AC serijal oni ce radije unistit cijelu strukturu igre da bi isfurali nesto “inovativno” jer znaju da je AC ime i da ce se prodati. Cist marketing i nista drugo. A ako gledas kako si rekao da je igra fikcija pa onda zasto nebi u CSGO dodali mehaniku gradnje iz Fortnitea i recimo parkur ko u AC. Ne mozes reci da to vise nije CS jer je ta igra takodjer fikcija. Ako tako ides branit neku igru/seriju/film itd. znas da je stvar dotakla dno.

    • Demon90

      @game0wer, 01.09.2022 - 21:23

      Nekome pase nekome ne. Prodaja diktira smijer. Ako iskreno pogledamo prvi AC koliko je igra zapravo repetitivna vecina side questova je dodana u zadnjih par dana zato su svi isti, prica i ostatak gameplaja su bili dobri. Nemoj me pogresno shvatiti, ja volim i stare i nove AC igre. Jako mi pase da se malo vrate nazad al ne mislim da ce ostati na tome. Ovo je samo mini igra dok kompletiraju svoj rift ili kako se vec zove.

    • game0wer

      @Demon90, 02.09.2022 - 03:18

      Ma naravno, pasu i meni ove novije AC igre ali to je jednostavno sramota zvati Assassin’s Creedom i nece mi nista promjenit to misljenje. Da su bar slozili neki sistem di sve druge godine izbace neki spin off naslov tipa “Origins of The Broderhood” ili tako nesto i onda u godinama izmedju normalan, obicni, cistokrvni AC i nikom nista.

    • Demon90

      @game0wer, 02.09.2022 - 03:25

      Mislim razumijem ja tebe i slazem se da to nije onaj klasicni AC al mislim da bi isto mnogi prigovarali da se nista nije mijenjalo u igri. Bilo bo cod fifa i slično. Ovdje su promijenili ideje al zadržali ime. Uglavnom lakse je prodati IP koji ima ime nego napraviti posve novi.

    • game0wer

      @Demon90, 02.09.2022 - 14:14

      Bas to mi ide na onu stvar, to sto svi danas ocekuju nekakve promjene i novotarije. Bas tako su unistili Siege jer su jednostavno iskoristili sve racionalne i relativno realisticne ideje i pretvorili ga u neku SF splacinu koja lici na sve druge igre na trzistu. Kuzim da se ljudi zasite necega al bar je u AC lako napraviti dobru pricu i zanimljiv setting jer se serijal fokusira na povijesna razdoblja. A ako stvarno vise niko nece kupavat AC onda bolje da umre dostojanstveno. Pa msm ne moramo imati jedne te iste naslove narednih 50 godina.

    • Antonijo K

      @game0wer, 01.09.2022 - 16:15

      To isto kao da kazes obozavam kad u nogometu ima svega osim nogometasa🙂

    • game0wer

      @Antonijo K, 01.09.2022 - 18:29

      Upravo tako. Ali zasto to kazem? Pa zato sto je Ubisoft od u taj tvoj nogomet umjesto nogometasa stavio placenike, minotaure i jednoroge. Pa se ti pitaj zasto ja to kazem

    • Antonijo K

      @game0wer, 01.09.2022 - 18:56

      Aha razumijem,sad znam sta si tocno mislio sa svojim prvim komentarom,da jednostavno ubacuju nesto sto nema veze sa nazivom igre,cast prijasnjim djelovima,svaki dio na svoj nacin je super ali ova 3 isto kao da pripadaju drugom nekom serijalu

    • game0wer

      @Antonijo K, 01.09.2022 - 19:06

      Ma upravo tako. Da su oni napravili novi naslov pa cak i spin off na AC nikom nista, al bezveze unistavaju legendarni serijal.

    • Antonijo K

      @game0wer, 01.09.2022 - 19:31

      E daa,ako ti se nesto novo radi napravis fino novi naslov i tjt a ovak kao sto kazes unistavaju AC ,ali eto ne mozemo utjecati na njihove glupe postupke.🙃

    • Darcoolio

      @kebbab, 01.09.2022 - 14:46

      Iskreno se nadam da neće.

    • gamer122a

      @kebbab, 01.09.2022 - 15:15

      oh jado

    • butjer1010

      @kebbab, 01.09.2022 - 18:07

      Nisi ti skužio o čemu se ovdje radi. Čovjek je napisao da su igre dobre, ali nisu se smjele zvati Assassins Creed! I to je potpuno točno! Prave Assassins Creed igre i ove zadnje 3 nemaju baš ništa slično, pa samo zato se nisu ni trebale tako zvati. Nitko ne kaže da su igre loše, ali za nekoga čiji su ukus pogodili sa “starim” AC igrama, ove zadnje 3 su fulali – i obrnuto. Ja sam već 1000 puta ovdje u komentarima rekao da “stare” i “nove” AC igre nemaju ništa zajedničko, i da su mi “stare” najbolje igre u povijesti gaminga. Ove nove nisu loše, ali nebi se smjele uopće zvati AC igrama, jer to ni nisu. Nekome kome su pogodili ukus sa RPGom, naravno da se ne sviđaju “stare”. Ako ovu zaista naprave kao prve dvije AC igre, mislim da nitko neće biti sretniji od mene, jer ako sam nečega željan u gamingu, to je “starih” Assassins Creed igara.

    • game0wer

      @butjer1010, 01.09.2022 - 18:31

      Aleluja! Gle postoji neko ko zna mucnut glavom, al ne mozes ti nekim ljudima to objasnit.

    • kebbab

      @butjer1010, 01.09.2022 - 20:18

      Ali daj mi objasni, ZAŠTO se zadnja tri ACja nebi smjela tako zvati? Koja je to tako velika razlika između starih igara i zadnja tri?

    • butjer1010

      @kebbab, 01.09.2022 - 21:41

      Pa jesi li ti odigrao sve AC igre? Moja pretpostavka je da nisi ako pitaš ovakvo pitanje. Sve do Syndicatea, koji je, meni osobno, bio najlošiji “stari” AC, to su bile nekakve akcijske igre, sa puno stealtha, ali od Originsa sve se promijenilo u klasični rpg. Da ne spominjem priče koje su se vrtile isključivo o assassinima i templarima, gdje je sve bilo objašnjavano, koja familija je u povijesti bila zaslužna za neke “akcije”, zašto ti ulaziš u animus da promijeniš tok povijesti,…. Uglavnom vrlo zanimljivo, što za nove AC igre ne mogu reći. Klikaj lijevim klikom miša najbrže što možeš i ako si veći level, prolaziš kroz desetoricu kao kroz švicarski sir. Razgovore preskačeš jer su totalno nezanimljivi, ponavljaš iste misije iz samo jednog razloga – da povećaš level. Potpuno različite igre, gdje bi ti sad mogao napisati još najmanje 30 razlika, ali mi se neda, jer ako nisi igrao stare, nema ni smisla. Ako si ih igrao, znat ćeš na sta sam mislio….

    • Iron666

      @Benjamin Scrool, 01.09.2022 - 17:50

      Doslovno… Sve ti je jasno kad sam prešao i Origins i Odyssey i to kompletno, a ne sjećam se, matere mi skoro pa ničega, eto koliko je upečatljiva bila (osim okoline i vremena radnje). Dok neke scene i momenti iz Ezio triologije su mi ostale ugravirane u pamćenje nakon svih ovih godina. Možemo mi pričat šta hoćemo, ali AC je bio najgenijalniji kad je bio manjih dimenzija, boljih i kvalitetnijih questova, boljih karaktera itd itd. To ovi novi nemaju, jedino što imaju je ogromnu širinu, a dubinu kao lokva poslije kiše.

    • blacklist0907

      @Benjamin Scrool, 01.09.2022 - 19:37

      Amen

    • SanKa

      @Benjamin Scrool, 02.09.2022 - 10:52

      slazem se..neizmjerno sam uzivao u valhaali, ali vise zbog vikinga i povijesnog konteksta…AC dio je bio solidan ali sporedan

  • SanKa

    01.09.2022 - 14:08

    ovo mi je top, nista se ne zna o igri, ali se zato zna o DLCu…igra nije ni dovrsena, bagra vec gleda kako uzet jos love sa DLCom…..jesus h christ

    • Goblin

      @SanKa, 01.09.2022 - 14:40

      Prije da je to delux edition bonus quest

  • Fenner

    01.09.2022 - 14:20

    E to se traži. Ako bude i malo slična sa AC2 odmah kupujem. Meni najjači AC ikada.

    • SanKa

      @Fenner, 01.09.2022 - 14:35

      potpis

    • konjspadi

      @Fenner, 01.09.2022 - 14:47

      Ezio i Altair 🤍🤍🤍🤍

  • Bronson

    01.09.2022 - 14:26

    Menil ova slika baca vibe na Prince of Persia..

  • HeimdallTheWhite

    01.09.2022 - 15:18

    Ja sam osobno odigrao samo AC Origins i Black Flag. Nadam se da budem jednom imao prilike originalnu trojku izrokati i to je to. Ovo sve nakon Originsa (i on je ali ipak je to ancient egypt 😛 ) je grindanje po otvorenom svijetu, a to mi se iskreno neda nit zapocinjati.

    • MAJSTOR RINGO

      @HeimdallTheWhite, 01.09.2022 - 15:46

      A sto original?
      Imas remaster trojke, nije sada ono top odradjen tj. sa nekim velikim ulozenim trudom, svakako izgleda lepse.

    • ajdin_sa

      @HeimdallTheWhite, 01.09.2022 - 17:59

      Odigraj i odiseju , ja sam ju utukao samo zbog grčke i jer je najsličniji black flagu 😁

  • Iceman73

    01.09.2022 - 15:27

    Ma dobri meni svi…samo nek izlazi novi!

    • djosic85

      @Iceman73, 01.09.2022 - 20:23

      Meni su isto svi dobri, kakve veze uopće ima što se razlikuju stari i novi… Mene još čeka Valhalla, nisam je ni nabavio još

  • Smike

    01.09.2022 - 19:09

    Čitam komentare i iskreno ne znam sta da mislim. Ja sam AC krenuo igrati od trojke i sve sam ih kupio redom. Meni je iskreno problem bilo igrati Ezio collection zbog stvarno za današnje vrijeme smotanih animacija i grafike koju ne mogu prožvakati. Čitajući komentare vjerujem da je priča fenomenalna ali ja na žalost nisam igrao prve AC igre ,a sad kao što rekoh ne mogu. Kakva god bude ova nova ja je kupujem kao i svaku do sada. Do sada sam najviše uživao u AC black flašu,ali baaas uživao i naravno Origin zbog Egipta. Jednostavno postoje dva tabora stari AC igrači i ovi novi i vjerujem da ce Ubisoft pokušati dobiti novce od obje ekipe. Kako će biti,vidjet ćemo.. Ja se radujem Bagdadu i dlcu Alibaba i 40 razbojnika 😀. Ah da napomenem da sam naravno fan novijih AC,ali Valhala je veliko sranje i zao mi je 20 dolara koliko sam platio

    • djosic85

      @Smike, 01.09.2022 - 20:26

      Nemoj ni igrat te stare vidiš da su u planu remakeovi. Ja sam ih igrao kad su izašli, to je bilo vrh ali danas nikako se ne bi upuštao u to

  • zlakob

    01.09.2022 - 20:02

    Ekipa, pitanje; Jel vi stvarno uživate igrat ubisoftove igre?
    Apsolutno od FC 3 nisam odigro niti jednu Ubisoft igru duze od 5h. Znaci nekuzim vas kako vam se da svake godine igrat novi reskin prijašnje igre? Sta, prica? Jel gameplay je šrot… Ne razumijem.

    • mtgamer

      @zlakob, 01.09.2022 - 20:18

      Zadnja igra od Ubisofta koju sam odigrao je Far Cry 5.I iskreno meni je igra bila stvarno zabavna. Priča je mogla biti malo bolja ali i dalje sam se poprilično zabavio(oslobađanje outpostova, utrke itd). Ali ništa ne može nadmašit trojku.Ja nisam toliki ljubitelj Ubisofta ali Far Cry bih uvijek mogao igrati zato što mi je drag serijal. Jedino što im zamjerim je to što su maknuli radio towere.

    • djosic85

      @zlakob, 01.09.2022 - 20:28

      A mora se tu biti i pomalo mazohist i moraš udarit veću pauzu između Ubisoft igara. Inače priče i svjetovi su super, bar meni

    • Smike

      @zlakob, 01.09.2022 - 20:31

      Samo AC igram i iskreno uživam, znas iz kojeg razloga. Umorim se preko dana I navece samo mogu igrati,a AC igre su idealne za to. Znaci priča je nako meh,ali mozak na pašu i lagano otkrivam svijet koji je fenomenalno određen. Igram ja i igre u kojih je fokus na priči i mislim da su fenomenalne3,ali često volim odlutati u ogromni svijet koji pružaju AC igre. Nedavno sam odigrao Last 2 i ostajao sam do 2 ili 3 navece jer je priča takva da ne možeš stati i onda u jutro belaj,posao žena djeca itd.. Eto sto ja uživam u AC igrama. Far Cry ne igram jer mrzim igre iz prvog lica

    • Lazy

      @zlakob, 02.09.2022 - 06:50

      Same here, zadnje od njih isto FC3, dalje sto sam probao, ne ide pa ne ide…

    • moordrak

      @zlakob, 02.09.2022 - 10:43

      As you wish. Neda li ti se čitati ovaj moj traktat u potpunosti, pročitaj prvih par i zadnjih par rečenica. Tu je sukus komentara.
      Sa Ubisoft naslovima doživljavam mješano zadovoljstvo, ako je to moguće tako reći. Nude šarenu lepezu gara uglavnomo OK odrađenih zato volim znati što je francuzima u planu. Sigurno neću igrati sve što izbace. Recikliraju sadržaje naveliko, to je jasno, međutim ne u svemu i ne za sve. Kada se stvarno nečemu posvete gotovo uvijek dobijemo nešto interesantno. Odličan primjer je Assassins creed.
      Assassini su nas proveli po cijelom svijetu, kroz mnoga povijesna razdoblja stvorivši jedan nezaboravan serijal igara. Ezio trilogiju svi trebaju probati. Bez pogovora. Black Flag je čudo. Svježii vjetar u jedrima. I onda ponovno okrećemo novi list. Fantazija. RPG. Masivnost. Asassins creed Origins i Odyssey sam platinirao. Meni su legle ali ne poradi Assassina nego prezentacije Egipta i Grčke. Posljedica: zgadile su mi Valhallu. Došla je u nekoj pretplati, čak sam je i probao. Nije išlo. Jednostavno se nisam mogao natjerati igrati vidjevši po treći put 468 ikona na ogromnoj mapi, a ni vikinzi uopće nisu my thing. Igra je vizualno bonbon, ispeglana, itekako igriva.
      Džungla FarCrya. Uh.Trica je bila zadnja koju sam završio. Po četvorki i Primalu sam nešto pobrljao, peticu sam doslovno upalio na pola sata i to je to. Šesticu nisam ni kupio, a kako stvari stoje, FC više neće u moju kuću. To je doslovno reskin iz igre u igru.
      Imortals Fenix rising. OK igra. Za klince.
      Child of Light. Prekrasna igra. Prešao, završio.
      Just dance. Well, natjeraše me. Lots of fun mogu ti reći 🙂
      Division, a štajaznam. Meni to skakanje iz covera u cover sa tagovima u balonu iznad glave nije bilo igrivo.
      Watchdogs. Dobio na poklon. Igrao. Tako. Nije ostavilo nekog traga ali sam ubio sate i sate “hakirajući” okolo 🙂
      For Honor, odličan koncept, fantastična igra,, fantastični likovi, igrao neko vrijeme. Destiny2 je prevladao.
      Tom Clancy serijal igara nije moja šalica čaja.
      Čekam Beyon good & evil 2. To im igram sigurno. Avatar vjerojatno preskačem.

      Ubisoft igre su kod mene generirale različite reakcije, što pozitivne, što negativne i još uvijek ih generiraju. Jedno je sigurno: neznam za nekog drugog proizvođača igara sa toliko naslova u portfoliu koji me kao igrača zanimaju. I dalje ću probavati Ubisoftove igre, ako ne ide, ne ide, idemo dalje.

    • zlakob

      @moordrak, 02.09.2022 - 13:29

      Pošteno.. Ne sudim ja tuđa misljenja a isto tako se o ukusima ne raspravlja.. Samo eto.. Ubisoft ije po meni do 2012 radio nove i inovativne igre, poslije toga ja nevidim nikakvih promjena u gameplayu osim ajde dobrih world dizajnova.. Al opet.. Mozes ti meni napravit i najveci svijet u igri, al kad je gameplay dosadan.. Znaci udjes u igru, odigras neki prologue, tutorial ili stagod vec i nakon toga uvijek isto.. Skupljanje zivotinja i kojekakvih boba za craftanje, to doslovno samo izmjene malo kolko cega trebas iz igre u igru, ti mrtvi kampovi i tornjevi.. Side quest niti jedan nisam zapamtio da mi je bio dobar.. Neznam.. Meni nepase.. Doslovno elden ring koji isto nema mehanika skoro pa nista osim super open worlda i teskog combata mi je bio 100x zabavnija igra nego zadnjih 5-6 AC igara… I to bas zbog toga sto je igra nudila minimalno i pustala igraca da sve otkriva polako svojom voljom.

    • zlakob

      @moordrak, 02.09.2022 - 13:39

      Jos malo da se nadovezem, nekuzim zasto ne naprave AC igru sa glavnim fokusom na stealth, znaci Sam Fisher ali u srednjem vijeku… kao neki si ubojica ovo ono a ladno se setas po gradovima tamanis 10 ljudi odjednom, digne se uzbuna, pretcis 3 krova i ekipa te totalno zaboravi, umjesto da naprave da je AI alertan do maksimuma i ako si seljo beljo koji misli da moze sve potamanit da isto tako i prodjes, imas taj parkour, zamisli AC u full stealth modu, znaci da ubijas jednog po jednog, sakrivas tijela, koristis kojekakve gadgete, neke sleep, poison dartove ovo ono, kreces se po sjenama i tako… to bi se vec drugacije igralo po meni.
      A sto se FC-a tice, tu igru nezelim ni spominjat.. To su zasrali po meni ali na max.. Od Vassa niti jedan lik nema svoj karakter, a gameplay doslovno isti iz godine u godinu.. Samo reskin i prodavaj.

    • moordrak

      @zlakob, 02.09.2022 - 22:02

      Opisuješ Dishonored. Možda čak i DeusEx. Ma isprobali su oni pravi stealth puno puta. Cijela jedinica i dvojka su bile bazirana na tome. Bilo je i ludih mehanika. Recimo jahanje. Sjećaš se toga. Prozujiš kraj čuvara laganim kasom i ovi te odmah ganjaju 🙂 u Uglavnom da. Mislim da znam što želiš reći. U svim modernim AC-ovima više se baviš bojom modela novog nakurnjaka nego samim izazovom čemu ti taj modni dodatak uopće služi. Misije štancaš k’o na traci. Sve su uglavnom random time filleri – zaboravljivo smeće. O level gejtanju neću niti trošiti riječi. Sav taj ogromni svijet vrlo je linearno postavljen. Ne pratiš li točno određeni scenarij, zaboravi napredovanje kroz priču. Neznam više o kojem se broju AC-a radi nu u onom trenutku kada sam dobio bacanje otrovnih noževa, to je bilo to. SVE dalje si mogao odraditi isključivo “na daljinu”, znači 0 ulaganja u bilo kavu drugu opremu i to mi se jako, jako svidjelo. Šikneš targetu iz stealtha u škinu par nožića i pedala u parkour stilu… Možda. Samo možda dobijemo neki novi koncept igranja u nekom novom AC-u. Ne bi to bilo uopće loše.

  • lukakeanu

    01.09.2022 - 23:12

    Ako zanemaris bugove u unity i sydicate. Krenuli su tada u odlicnom smjeru pogotovo sa parkourom u unity. Nek samo vrate taj parkour i super. Zadnje 3 igre nisu imale prave gradove sa katnicama (osim atene). Bagdad u to vrijeme bi se mogao pokazat kao dobra stvar. I makni taj rpg iz ACa.

    • Scyops88

      @lukakeanu, 02.09.2022 - 15:44

      Baš tako stari Ac sve je extra bilo,samo parkour,crouch i mislim stealth mehanika iz npr. Shadow of Mordor bila bi extra da ubace bar po mom ukusu al ajd

  • Scyops88

    02.09.2022 - 08:42

    Meni iskreno jedina stvar u novijim Ac serijalima se svidjala mehanika crouch i skrivanje u vegetaciji samo je to manjkalo u starim serijlima sve ostalo je bilo Extra 😀

  • Zlo

    02.09.2022 - 21:46

    Nemam visoka ocekivanja ali mislim da ce bit bolji od prethodna dva.

  • Zlo

    02.09.2022 - 21:57

    Prethodna 3 osim sto se zovu Assassin’s Creed realno nisu Assassin’s Creed sad se polako vracaju na temu koliko vidim

  • arminko

    03.09.2022 - 23:08

    Presao samo prvi dio tkd imam hrpu za odigrat do ovog..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?