HCL.HR

Assassin’s Creed Shadows vraća atentate skrivenom oštricom, ali uz dodatni zaplet

Zoran Žalac 21.11.2024.   •   17 komentara


Ubisoft Quebec je odlučio produbiti segment stealtha u nadolazećoj igri Assassin’s Creed Shadows te su demonstrirali kako će on izgledati.

Assassin’s Creed Shadows bit će podijeljen na akciju i tihi pristup prema likovima s kojima odlučimo igrati. Yasuke će biti tip koji mlati i razbija, dok će Naoe svoje protivnike vrebati iz zasjede, bliže klasičnom assassinu.

Iz Ubisofta su na službenom blogu odlučili detaljnije prezentirati što nas očekuje u pogledu stealtha u igri. Neke smo stvari već čuli, no neke su otkrili i prvi put. Idemo redom.

  • za razliku od zadnje četiri AC igre, u ovoj neće biti orla / gavrana u ulozi “drona”
  • koristit će se nova mehanika “opažanja” kojom se promatranjem označavaju protivnici, predmeti, lokacije i sl.

  • vraća se klasični Eagle Vision iz prijašnjih AC igara, te će se moći koristiti u kombinaciji s mehanikom opažanja, npr. moći će se označiti protivnike i koje vidimo kroz zidove.

  • zvuk će sada imati puno značajniju ulogu u šuljanju, trebat će paziti na glasnoću koju proizvodi kretanje, tj. trčanje, pogotovo na drvenim površinama

  • kako je već ranije bilo otkriveno, prvi put u serijalu bit će moguće puzati po tlu, a u kombinaciji s tipkom za izmicanje bit će moguće i kotrljanje u stranu
  • Naoe će u svome arsenalu imati dimnu bombu, shinobi zvončiće, kunai noževe i šuriken
  • uvodi se nova mehanika odvlačenja protivnika – zgrabite ih i vučete na mjesto gdje ih želite eliminirati

  • pojavit će se i nove vrste protivnika – sluge, oni neće napadati igrača, ali će upozoravati stražare kad vas primijete
  • baze i utvrde sada će imati podijeljene zone, ako vas neprijatelji primijete u jednoj zoni alarmirat će se samo taj dio baze, ne i cijela baza
  • u slučaju da igrač jednom bude primijećen i pobjegne protivnicima, sljedeći put kad stražari posumnjaju nešto, istraživat će to u parovima, a ne sami
  • pojedini protivnici imat će specifična ponašanja, npr. samuraje nećete moći srediti dimnim bombama jer će pobjeći iz zadimljenog područja, isto tako neće reagirati na trikove odvlačenja
  • u igru se vraćaju duple eliminacije, kao i instantne eliminacije skrivenom oštricom
  • međutim, oštricu će trebati nadograđivati tijekom igre da bi bila
  • ako oštrica nije nadograđena, neki protivnici moći će odbiti Naoein napad
  • u slučaju da ne želite nadograđivati oštricu, postojat će opcija da za sve protivnike omogućite instantne eliminacije

Komentari (17)

  • trulex

    21.11.2024 - 21:01

    Jedva čekam.

  • Darcoolio

    21.11.2024 - 21:01

    Trebalo je, ako već nisu hteli da se drže originalne priče i rešili sve da izmene, da Naoe bude jedini lik.

  • Daky_13

    21.11.2024 - 21:59

    Uvek mi je to gledanje kroz zidove bilo bzv i nerealno,kvari doživljaj igre i napetost.Ima mi smisla kad je to neki super heroj.Sve rade da pojednostave stvari ko da prave za debile.Pa igraj muči se to je draž igre a ne da vidiš sve na kilometar

    • Iceman73

      @Daky_13, 22.11.2024 - 08:42

      Kolko ja znam ako nećeš koristiti taj vision da vidiš kroz zidove…nemoj ok.

    • Blackbeard

      @Daky_13, 22.11.2024 - 12:36

      Bas to, da makar ima opcija da se to iskljuci, kao npr. u Ghost Reacon Wildlands si mogao tako nesto slicno.

    • Daky_13

      @Blackbeard, 22.11.2024 - 15:32

      Ima igara gde to možeš isključiti,nisam.siguran za assasin creed igre.U Last of us igru sam to sranje isključio i napravio drugačije,napetije iskustvo.Vise sam se oslanjao na sluh i činilo mi se dosta realnije i zanimljivije.Naravno dosta je i teže

    • Blackbeard

      @Daky_13, 28.11.2024 - 16:42

      Da da jest jest u TLOU sam i ja isključivao,i bilo je fenomenalno,ali to je za mene i bitno,da je teško,da više teži nekoj logici jbg

  • Demon90

    21.11.2024 - 22:39

    Ja znam da ću igrati kad izađe

  • lukinjo123

    21.11.2024 - 23:37

    Cak neocekivano puno novosti, bice ovo dobro ja msn

    • Iron666

      @lukinjo123, 22.11.2024 - 07:29

      Neočekivano puno novosti, a srž i core igre identična Ubisoftska monotona dosada. Ali čuj! Sad nam cipelice proizvode zvukove dok čistimo i radimo jedno te isto 250 sati

  • Stecajni_upravnik

    22.11.2024 - 08:30

    Mozda zbog kompresije ali Ghost of Tsushima mi deluje daleko fluidnije i zanimljivije. U svakom slucaju, drago mi je da se trude, nadam se da ce igra biti dobra 👍

  • Iceman73

    22.11.2024 - 08:46

    Još jedan top nastavak sa dosta promjena u gameplayu na vidiku…i odlično kaj ima 2 lika koji sam biraš kak oćeš,slično kaj i u Syndicateu!

    • Crow89

      @Iceman73, 22.11.2024 - 09:52

      Ti imaš baš jako, jako, jako niske ali ekstremno niske zahtjeve

    • Iceman73

      @Crow89, 22.11.2024 - 12:31

      Ne nego imam zahtjeve koji meni odgovaraju.

    • Crow89

      @Iceman73, 22.11.2024 - 17:19

      Navedi 2 zahtjeva koja ti imaš. Jer sve igre koje kao jedva čekaš au uglavnom oprosti ali smeća

  • Kriger

    22.11.2024 - 11:20

    Pa ja recimo ne volim zenske likove narucito u rpg igrama jer volim da se poistovetim sa likom i da se uzivim sto vise nogu u ulogu a u ulogu zene nikako ne mogu da se uzivim…

    • funky0308

      @Kriger, 24.11.2024 - 16:14

      Stellar Blade prije bilo kojeg bradonje 🙂

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?