Death Stranding 2 omogućit će igračima da preskoče boss bitke
Hideo Kojima otkrio je kako njegov Death Stranding 2 neće tražiti od igrača da poraze boss protivnike kako bi nastavili dalje s pričom – postojat će i opcija preskakanja borbi.
Jedna od primjedbi koju se moglo dati prvom Death Strandingu bili su protivnici koji nisu pružali baš neki izazov. Uostalom, sam je protagonist besmrtan pa u većini slučajeva ne bi bilo posljedica od umiranja. Ostaje nam za vidjeti hoće li to biti poboljšano u nadolazećem nastavku, ali Kojima je pred izlazak te igre otkrio kako uvodi mogućnost preskakanja boss bitki.
Death Stranding 2 igraču će nakon prvog poraza u boss bitki ponuditi opciju da preskoči tu borbu. Ako se odluči za to, igrač će u obliku “vizualne novele” dobiti sažetak borbe te će moći nastaviti s pričom.
Premda će ovo naići na osudu kod igrača veteranskog staža, u Kojima Productionsu očito imaju statistiku koja ih je nagnala na uvođenje ove opcije. Alternativno, Kojima želi da svatko može iskusiti priču u cijelosti, neovisno o vještini igranja. Slično je bilo i sa Very Easy postavkom u originalu, za koju su iz Kojima Productionsa rekli kako je namijenjena ljudima koji su fanovi filmova i nemaju iskustva s igranjem igara.
Death Stranding 2: On the Beach izlazi 26. 6. ove godine za PlayStation 5 konzolu.
MAJSTOR RINGO
14.04.2025 - 13:30Moraću konačno odigari i taj DS, i to veoma brzo. Odmah posle Shadow.
Otprilike znam šta me očekuje, budući da sam igrao Kojimine prethodne igre.
Mislim da neću sigurno preskakti boss bitke😆. Dobro će biti ako u igri bude više akcije, izazovnije i maštovitije boss borbe. Jer koliko sam upućen to je i bila jedna od zamerki igrača u prvom delu.
Mattrk
@MAJSTOR RINGO, 14.04.2025 - 14:06Sugeriram pristupiti igri s velikom razinom opreza. Priča se na kraju potpuno raspadne i ništa ti nije jasno (osim par elemenata), a nakon otprilike trećine priče dolazi do raspršivanja narativa. Isto tako, na par mjesta u igri ti uopće nije jasno što moraš raditi (bez obzira koliko si pazio na sve detalje)… Uglavnom, nije to ni klasična Kojima igra niti je to igra u klasičnom smislu riječi… Ne znam bi li ju mogao preporučiti, ni nakon nekoliko godina nakon što sam ju cijelu prošao. I dalje mi nije jasn što je pjesnik tu htio reći
_Someone_
@Mattrk, 14.04.2025 - 14:37Kako kome, imam totalno drugaciji dojam. Po meni igra pred kraj i pretjera od pojasnjavanja. U svakom slucaju, prica je kreativna i po meni nesto sto nosi igru. Barem je mene tjeralo do kraja, jer ostale stvari postanu zamorne. Sve se raspetlja i objasni, i ima smisla. Komplicirano je, to stoji, ali to je Kojima.
Toma_HR
@Mattrk, 14.04.2025 - 17:11To je točno mjesto na kojem sam ja uz zijevanje i WTF pogled odustao od igre. Smiješno je da rade drugi dio uopće, prvi se prodao u prednarudžbi radi imena Kojime i očekivanja – drugi dio će biti teški prodajni fail.
Zoran Žalac
@Toma_HR, 14.04.2025 - 18:47U prednarudžbi se prodao? Igra je imala tri milijuna igrača u prvih pet mjeseci. Ostalih 17 milijuna ljudi je zaigralo u narednih pet godina.
Toma_HR
@Zoran Žalac, 15.04.2025 - 21:20U tom slučaju baratam krivom informacijom o 8 M u prednarudžbi – a poslije je od prvog dana na ps extra – pa su ga milioni skinuli i probali vjerojatno. Bilo kako bilo ne vidim apsolutno ništa u toj igri osim gubljenja vremena igrajući to, a nemam baš puno vremena za igranne
-W-
@Mattrk, 14.04.2025 - 21:11Uh tvoj nick me automatski podsjeti na Don Mattricka 😁😅
SanKa
@Mattrk, 15.04.2025 - 09:37ako pazis sta se dogadja sve ti bude jasno. jako je dobro objasnjeno. jest da epilog predugo traje al šta je tu je
djosic85
@MAJSTOR RINGO, 14.04.2025 - 15:36Morat ću i ja, vrijeme je, ne može se odgađat više… samo morat ću pojačat dozu kave jer bojim se da ću zaspat igrajuć tu šetnju… ako je stvarno tako kako kažu
Bronson
@djosic85, 14.04.2025 - 17:20Hodanje je u pocetku i ono je napravljeno da bude relativno zanimljivo u smislu nije samo hodati, treba tu i nesto balansa po onakvom terenu i promisliti ponekad, posle ima i akcije a mozes praviti i autoput pa voziti po njemu, vizualno i audiovizualno je vrh ali ta prica za pohvatat je stvarno najveci zadatak pa zbog nje ume da pati i gameplay..
SanKa
14.04.2025 - 13:37mislim da nema potrebe za time..kome je tesko neka igra na najlaksem modu itd
IgorBiH
14.04.2025 - 13:48Najbolje da si onda samo snimio film druže.
Zoran Žalac
@IgorBiH, 14.04.2025 - 15:48Kad mu spojiš trailere, svaki traje po deset minuta, skoro mini serija.
KhorneFlake
@IgorBiH, 14.04.2025 - 15:58Trebalo bi da počne već jednom, al eto, ni seriju po svojoj igri nije vrijedan da režira…
Nemanjazzz
14.04.2025 - 13:49Meni su naporne bile one bt zone posle nekog vremena
Hadvar
14.04.2025 - 14:25Wow. Za par godina ce ubaciti opciju da AI igra igru, a ekipica neka gleda premium walkthrough koji su platili 100 eura.
Dick Johnson
14.04.2025 - 14:35Mos pogledat na YT zabadava al ne namjeravas igrat.
-W-
14.04.2025 - 15:47Even more walking (for those who dont want fights)..heh
matej931
14.04.2025 - 18:14Imam Death Stranding (dijelio se na Epicu) nikad odigrao
Ravel
14.04.2025 - 20:25Bilo bi fora da implementiraju to kao što je slučaj bio s The Bossom u Snake Eateru, onaj trik s mijenjanjem datuma da umre od starosti je urnebesan!
Daky_13
15.04.2025 - 01:08Filmadzije onda neka gledaju filmove,svakako im igranje nije toliko zanimljivo.Ako ne mozes pobediti na easy bilo kod bossa iz ove igre koja ne traži bas toliku veštinu,onda igranje prijatelju nije za tebe.Ma najbolje je da se ispreskače cela igra pa je gledati od kraja.Ispreskakati bosseve? Svašta pa to je najzanimljiviji deo.Sigurno ti od toga neće zabavnije biti šetanje.Igra je itekako zabavna (ako te uhvati na pravi način) posebna,nije za nestrpljive,takodje ima nesto zabavno u tom šetanju što druge igre nemaju u sebi.Ako te “pukne” te avanture i sećanja ostaju u tebi dugo dugo.