HCL.HR

Dragon Age: The Veilguard izlazi ove jeseni, otkrio je svojih sedam kompanjona

Zoran Žalac 10.06.2024.   •   65 komentara


Novi Dragon Age otkrio je svoje karte, ili bolje rečeno postavu likova s kojima ćemo igrati. Prikaz gameplaya slijedi nam u utorak.

Dragon Age: The Veilguard igrat ćemo ove jeseni na PC, PlayStation 5 i Xbox Series platformama. U slučaju da vam je promaknula informacija, ovo The Veilguard je zapravo novi naziv kojim je zamijenjen dosadašnji Dreadwolf, a tehnički se ovdje radi o četvrtoj igri BioWareovog serijala.

Novo poglavlje za sada se promovira kao duboka priča o zajedništvu jedne grupe koju predvodi lik zvan Rook. To je ujedno naš glavni lik kojemu ćemo moći određivati spol i sam izgled. A njega će u avanturama pratiti postava od sedam različitih likova. Oni su:

  • Harding – skautica s magičnim moćima koje su netipične za patuljke
  • Neve – privatna detektivka, cinična i buntovna
  • Lucanis – pragmatični ubojica iz kuće Vrana
  • Bellara – romantičarka s mogućnošću uskakanja u Veil
  • Emmrich – nekromag koji putuje s kosturskim pomoćnikom Manfredom
  • Davrin – pripadnik Grey Wardena i lovac na čudovišta
  • Taash – Qunari lovac na zmajeve, avanturist

Označeno sa: ,

Komentari (65)

  • Meeple666

    10.06.2024 - 09:54

    Koji kkkk?
    Na šta ovo liči?
    Ajde neka, ima i drugih igara

  • Cipelcug

    10.06.2024 - 09:57

    Nadam se da trailer nije pokazatelj kvalitete.

  • Hadvar

    10.06.2024 - 10:05

    Izgleda da je i Bioware-u dosta postojanja.

    • Lovac

      @Hadvar, 10.06.2024 - 12:51

      Nećemo dočekati novi ME sa Shepardom. Možda i bolje da ne unište to nasljeđe. Bivši bioware ionako radi pod novim imenom sf rpg “Exodus” i to bi trebala bit bomba.

    • Hadvar

      @Lovac, 11.06.2024 - 12:06

      Nekad treba znat kada zavrsit neku pricu. Nema potrebe za novim mass effectom

    • Lovac

      @Hadvar, 11.06.2024 - 12:41

      Apsolutno se slažem, bolje da se napravi nova priča/svemir. Meni je trilogija Magnum Opus gaminga. Prati ovo: https://www.exodusgame.com/en-US

  • Fenner

    10.06.2024 - 10:17

    Ajde ove još mogu nekako progutati ali ovog Quanari borca nikako. Također crni vilenjak? WTF! Opet američka posla…

    • Meeple666

      @Fenner, 10.06.2024 - 10:24

      Zašto ne crni vilenjak?

    • Cygarone

      @Meeple666, 10.06.2024 - 10:35

      Zato jer afroamerički vilenjak ne postoji nigdje, u niti jednoj priči vezanoj za Thedas. Može biti dark elf ali ovako nešto… NE! Ovi smradovi prate Ubisoft u svakom koraku.

    • Zoran Žalac

      @Cygarone, 10.06.2024 - 10:44

      Još u prvom Dragon Ageu prije 15 godina mogao si napravit crnog vilenjaka, tak da slabo poznaješ taj svijet, rekao bih.

    • Cygarone

      @Zoran Žalac, 10.06.2024 - 11:08

      Sve to stoji, igra u kojoj možeš napraviti svog lika, crnog, bijelog, sivog ili žutog. Isto tako i boje očiju možeš mijenjati pa staviti demonske crvene u jako puno igara. To ne znači da takve stvari prate priču. A o ovome poznajem li ili ne taj svijet… Pročitajte koju knjigu iz serijala, tek tada vi i ja možemo raspravljati o svijetu. Pretpostavio bih po komentaru da ste jedan od onih koji podržavaju crnu Phillipu Eilhart. Dosta mi je više forsiranja BAMEa i all inclusive gluposti. Dolazimo do situacije gdje će o takvim all inclusive spodobama pričati u školama i predstavljati djeci kako je sve to normalno i moderno. Kako bi se reklo kolokvijalno u žargonu, sve je to kul. U naše doba ljudi su se igrali policajca i lopova, kauboja i indijanaca. U današnje vrijeme će se djeca igrati LGBT+++ likova u parkićima. Žao mi je što ne vidite sodomu i gomoru današnje situacije i smjer kretanja u propast civilizacije. Vašim komentarima samo podržavate sve više takvog ponašanja. Nadalje zamolio bih vas obzirom da ste jedan od urednika portala, pišite književnim jezikom jer ovo tak da i slično… Ne priliči novinarima, što god Vas drugi kolege iz branše učili. Utjecaj javnih medija ne bi trebao imati utjecaj na vaš književni jezik, tim više što ste po struci kulturolog ako me sjećanje ne vara. Ča pensate kako bi vama bilo da ja počnen po domaću kušeljati i povidati sa vama? Bi ste se rabijali/razjadili kada bin van reka da ste un po šljutasti i šunjavi? Šalu na stranu, vi imate svoje mišljenje a ja svoje. Priču i svijet spomenute igre dobro poznajem iz igara i na kraju samih knjiga. Javite se kada pronađete vremena i pročitate koju knjigu iz serijala. Tada možemo raspraviti o tom svijetu. Živi bili srdačno pozdravljeni!

    • Zoran Žalac

      @Cygarone, 10.06.2024 - 11:30

      Uzalud ti to čitanje knjiga ako ne razumiješ osnove. Da su htjeli svije u kojemu nema crnih vilenjaka, ograničili bi character creator da bude dosljedan tome. Ovako ne vidim što je nezamislivo i nepojmljivo u ideji da u svijetu gdje postoje različite rase i gdje postoji miješanje rasa, može postojati crni vilenjak. Pobogu, i Zevran iz prve igre je bio tamnije puti nego većina likova. Opet isti slučaj s vama da ćete na takozvani woke uperiti prst, a ne vidite prave probleme u materiji. Dosta mi je više takvog kritički površnog razmišljanja, gdje je sporno to što je elf crnac, a ne što cijela estetika izgleda kao da je za crtić rađena. Ali ne, problem je boja kože likova, a ne to što mijenjaju imidž serijala iz dark fantasyja u cartoon fantasy.

    • Blackbeard

      @Zoran Žalac, 10.06.2024 - 12:10

      Tu leži najveći problem igre. Prov što sam primijetio je grafika,tema,halo oni se zabavljaju,a prijeti Apokalipsa. Ali opet ubada me u oči grafika,pa ovo je u rangu WoW grafike. Nadam se da će se tu šta promijenit. A poslije sam tek vidio Crnog Magician. Ali se u knjizi Dragon Age The Masked Empire spominje,citiram” Briala govorila kako je njezina koža tamnija od Celenine,iako je vecinu dana provodila unutra i nije pokazivala preplanule bore na koži oko očiju. Briala je to pokušala ignorirat, ali Celene je znala da se ona toga tiho srami. Ne uši koje su je odavale kao vilenjakinju čak i ispod maske,ne ljupke tekuće oči,već suncem dodirnuta koža,prošarana mrljama lijepih pjegica.”prevedeno s engleskog.

      Ovaj mega “ooofff” dio gdje Celena implicira da se Briala više srami svoje tamne puti nego osobine koje je označavaju kao Vilenjakinju. Rasa koja je sustavno potlačena rasa u Thedasu.

    • M3T4TR0N

      @Zoran Žalac, 10.06.2024 - 12:19

      Pa problem je očito u obje stvari. “Woke” pristupu i mijenjanju dark fantasy u cartoon fantasy. Jedno ide uz drugo, ne razumijem kako to ne vidiš. Ne bih rekao da je kolega kritički površno razmislio nego ističe slona u sobi, a ovo što ti kažeš ide uz to. Jedva čekam lotr crtić sa crnim Aragornom.

    • Zoran Žalac

      @M3T4TR0N, 10.06.2024 - 13:18

      Ne slažem se. Što je sad, pretvaranje nečega u crtić woke? Kakve to veze ima s nekakvim ideologijama? Sasvim sam ok s time da postoji crtić verzija Dragon Agea, ali da se kao takva predstavlja. A ne da se ovo predstavlja kao istinski Dragon Age za fanove, al zapravo ne baš za njih, nego više za neke buduće generacije fanova koje ne mare što je Dragon Age prije predstavljao. Skroz zaseban problem od toga koji je lik koje boje kože.

    • Cygarone

      @Zoran Žalac, 10.06.2024 - 12:46

      Također bih to mogao i ja za vas reći. Uzaludna su sva silna sveučilišta, programi koje ste završili i knjige koje ste pročitali ako vlastitim snagama i umom ne raspoznajete šumu od jednog drveta. Problem sveučilišta i općenito svih obrazovnih ustanova je takav da razvijaju radnu snagu koja nema nikakvog kritičkog razmišljanja, u takve ljude po vašim komentarima ubrajam i Vas. Žao mi je što Vam to moram reći, ali Vi jednostavno nemate objektivno mišljenje i pogled na stvarni svijet u kojem se nalazimo (zanemarimo sada Thedas). Ukoliko zastanete na trenutak, udahnete 2 puta pa pročitate moj niže objavljeni komentar usmjeren na našeg kolegu Marka. Možda vam se poslože kockice i shvatite kako u principu, ja nemam nikakvih problema sa bojom kože likova u ovoj ili bilo kojoj drugoj igri. Bespredmetno je raspravljati sa kivnim osobama poput Vas čiji osjećaji utječu na razmišljanje u trenutku pisanja koje postaje subjektivno. Tanka je granica između nametanja mišljenja i ograničavanja slobode ili uništavanja svijeta u nekoj izmišljenoj priči. Za mene bi ograničavanje character creatora i izbacivanje boje kože bio minus kada u DAO ne bih imao tu mogućnost. Moje mišljenje (pretpostavka) je kako su tu devovi dali igraču slobodu, možda se varam ali zato naglašavam da je to pretpostavka. Ako bi to maknuli, smatram da bi to bio fašistički potez s njihove strane.

    • Cygarone

      @Zoran Žalac, 10.06.2024 - 12:51

      Da me ne bi ste krivo shvatili i uzeli iz konteksta moje riječi, ja podržavam različite rase i miješanje rasa. Kako u stvarnom svijetu tako i u igrama. Međutim, ako se uzme kontekst priča Dragon Agea, vilenjaci su podčinjena rasa u igri. U krajnjem slučaju crnog vilenjaka opravdao bih kao miješanca crne osobe (čovjeka) i vilenjaka zarobljenika nekog Tevinter maga. Zbog sramote i odbojnosti priznavanja Davrina kao djeteta Tevinterskog maga i šikaniranja od strane drugih vilenjaka zbog “različitosti”, dječak je otišao u Grey Wardene. Ako biografija našeg warden crnog vilenjačkog suborca bude ovako nekako osmišljena. To je u redu. Ali spomenuti kako je Zevran bio tamnije puti i oko toga graditi opravdanje zašto imamo crne vilenjake, meni je baš to vaše opravdanje površno, bez imalo ideja. Zveran je bio tamniji, no čovjek nije crnac kao Davrin. Ako se ne varam Antiva je na neki način osmišljena po uzoru Italije i Španjolske. Autohtoni stanovnici Sicilije su tamnije puti, no nikako nisu crnci. Crnačka vilenjačka rasa se ne spominje u niti jednoj knjizi. Zašto je tome tako, ne znam. Ali nisam ja pisao priču, samo bih htio da budu dosljedni svijetu iz priče. Eto toliko. TLDR između ostalog, spomenuo sam upravo taj dio koji je zbilja problem, smijeh i zezancija u trenutcima kada se svijet oko njih raspada. To me podsjeća na Evu Braun iz filma Hitler konačni pad u kojoj je ona po svemu sudeći imala PTSP pa organizirala balove usred bombardiranja Berlina. Tamnoputi vilenjak je samo jedna cigla u izgradnji kuće, čiji su temelji narušeni upravo mijenjanjem slike serijala.

    • Mark_x_X_x

      @Cygarone, 10.06.2024 - 16:27

      Jel misliš da možda nitko ne spominje “crnačke vilenjake” zato što možda u njihovom svijetu su to sami vilenjaci…

      Da li si ti uopće možeš zamislit kako doživljavaš nekoga kao osobu a bez da im prvo dobro izanaliziraš boju kože? I na kraju krajeva što ti ta boja kože govori u izmišljenom svijetu sa totalno drugacijim geo obilježjima? Shvacas da je jedini razlog zasto ljudi imaju tamniju kozu zato sto su odrasli pod vecim utjecajem sunca?

      U kojem slucaju po tebi moze postojat fiktivni svijet u kojem postoje i ljudi koji su godinama odrasli
      Na suncu pa su tamniji sa ljudima koji zive u podnebljima manjeg sunca, i time su svijetlije puti?

    • M3T4TR0N

      @Zoran Žalac, 10.06.2024 - 12:57

      I brate nije da sam nešto načitan, al daj nemoj ko urednik govoriti ljudima da im džaba čitanje knjiga jer ne razumiju “osnove”. Osnove čega? Kreacije svijetova koji se prilagođavaju ovima šta se žale da u Witcheru 3 nema crnaca? Ako kažeš ne, odma si white supremacist. A to što se onda danas prilagođavaju takvoj potražnji i srozaju kvalitetu cjelokupnog vizuala, očigledno je o kakvim se nimrodima radi. U Cyberpunku ima crnaca i neka ih ima, al briem da u Witcher 4 neće zatupit grafiku nit umetnut crnce jer ni jedno ne bi imalo smisla.

    • Zoran Žalac

      @M3T4TR0N, 10.06.2024 - 13:15

      Argument: afroamerički vilenjak ne postoji nigdje u svijetu Dragon Agea

      Činjenica 1: od starta nije bilo pravilo u igri da ne može postojati, jer su omogućili da ga kreiraš
      Činjenica 2: postoje varijacije u boji koža elfova, također utvrđeno likovima koji se pojavljuju u igri
      Činjenica 3: svatko se u svijetu Dragon Agea pari sa svakim
      Činjenica 4: ova se priča ne predstavlja kao koronološki prvi iskonski Dragon Age o začetku rasa kao takvih
      Činjenica 5: ako se radnja odvija u svijetu gdje postoje likovi različitih boja kože, ako taj svijet ne stoji u vremenu, postoji prostor i jasna mogućnost za kreiranje crnog elfa kao lika

    • Cygarone

      @M3T4TR0N, 10.06.2024 - 13:15

      Ma pustite ga, ja sam prvi spomenuo knjige iz DA svijeta, Zoran se na njih uhvatio pokušavši omalovažiti značaj knjiga iz serijala i moje razumijevanje istih jer ne podržavamo vilenjačku rasu drugih boja. Samo kako bi opravdao današnji pristup kreaciji igara. Smiješno je da osoba poput njega koja je (ja iskreno vjerujem) načitana, u pokušaju da nas “izvede na pravi put”, zapravo subjektivno piše i odgovara komentarima nas čitatelja. Na kraju krajeva, i vi i on i ja istog smo mišljenja, a to je da se kvaliteta prikaza priče kroz igru u dolasku, srozala na niske grane. Uhvatili smo se za sitne probleme koji čine cjelinu takvom kakva je, loša SP igra.

    • departed1983

      @Cygarone, 10.06.2024 - 12:21

      Ljudi sjasite… ovo je fantasy svijet u kojem moze sta hoce i kako hoce.. jel to uopste na kraju bitno jel u dragon ageu elf bijel, crn, ljubicast… ovaj trailer ima masu problematicnih stvari i 100 posto sam siguran da boja koze elfova nije jedna od njih.. vi borci za prava “bijelaca” u fantasy svjetovima ste 10 puta gori i ludji neko ovi “woke”… nedo Bog da se vi za nesto pitate…

    • Blackbeard

      @departed1983, 10.06.2024 - 12:33

      Najveći problem je grafika (kao da gledam Fortnite ili Overwatch) i što izgleda kao da se sprdaju,nema onog Dark stiha.

    • departed1983

      @Blackbeard, 10.06.2024 - 12:44

      Ja sam se ukljucio negdje na pola trailera i sve mislim kakav ovo hero-moba- shooter pokazuju i u fazonu sam zar to nije izumrlo.. i na kraju kada su ispisali dragon age, samo sam ugasio browser..

    • Cygarone

      @departed1983, 10.06.2024 - 13:02

      Slažem se da trailer ima veliku količinu problematičnih stvari. Nisam borac za prava bijelaca jer smatram da elfovi u igri nisu bijeli već žuti. Više sam borac za dosljednost priči i svijetu nego ovo što ste vi spomenuli. Najviše me smeta “veselica” ovih suboraca u kojima su prikazani dok se svijet oko njih ruši kao kula od karata. Osvrnuo sam se na crnog elfa kada je taj problem prethodno već spomenut. Dotakao sam se niže u komentarima upravo tih većih problema. Zaista mi je žao što svaki serijal u današnje vrijeme moraju uništiti da bi se približio novijim generacijama.

    • Blackbeard

      @Cygarone, 10.06.2024 - 13:44

      Tu te podržavam,bitnije je da se drže Lora,a ne prilagođavati jebenoj glupoj generaciji. Čemu to prilagođavanje generacijama,ko ih za šta,držite se Lora i priče kako jest,a ne srat.

    • Fenner

      @Blackbeard, 10.06.2024 - 14:31

      A nažalost to je tak danas. Pa danas je i Bambi problematičan. Pametnom dosta!

    • Dajsikeks

      @Fenner, 10.06.2024 - 10:34

      🤦‍♂️

    • Mark_x_X_x

      @Fenner, 10.06.2024 - 10:53

      Tebi je nevjerojatno da postoje vilenjaci koji su cekaj sada… Vise bili izloženi suncu?

      Da, pukli ste, svoje “cisto bijele” fantazije drzi gdje i trebaju bit, u svojoj glavi.

    • Cygarone

      @Mark_x_X_x, 10.06.2024 - 11:18

      Ne ne, elfovi u Thedasu imaju više žućkastu boju kože, onako kao zlatnu. Nisu nikako bijelci. A nisu niti afroameričkih boja. Možda Dark Elfovi ali onda opet, niti oni nemaju ovakvu nijansu… No bilo kako bilo, De gustibus et coloribus non est disputandum. O ukusima i bojama se ne raspravlja. Iskreno, ne smeta meni toliko koje su boje. Više me smeta cijeli koncept trailera, kalup u kojem su svi likovi prikazani kao da se zabavljaju “razbijanjem” protivnika, a na rubu su apokalipse. Situacija nikako ne može biti vesela. Kada bi treći nastavak ME trilogije bio napravljen u današnje vrijeme, Shepard i njegov tim, uključujući Andersona i Hacketta bi sa smiješkom preko QECa javljali stanje na bojištu. Mene zanima ako je u The Veilguard moguće stati na stranu Solasa i zašto ne?

    • Mark_x_X_x

      @Cygarone, 10.06.2024 - 16:41

      Aha, sad su nijanse boje kože problem u rpg igri u kojima su likovi uvijek dizajnirani da svatko unutar iste rase ima malo drukciju nijansu koze kako bi svaki lik bio malo prepoznatljiviji.

      A toliki problem sa tonom osobno ne vidim, trailer pocne sa dva patuljka koji su oduvijek comedy relief u Dragon Ageu kako traže “izabranog” dok se druge likove vidi da su bitno drugacijeg tona gdje ocito nisu comedy relief izuzev curke koja izade iz portala i onda ju povuce krak natrag pa je kao smijesno…

    • M3T4TR0N

      @Mark_x_X_x, 10.06.2024 - 12:30

      Onda bi imali okruglije uši, kužiš?

    • ProperBurial

      @Fenner, 10.06.2024 - 11:16

      Slaveni do prije 50 godina nisu bili smatrali bijelcima. Di je naša prezentacija?

  • RPGamer

    10.06.2024 - 10:39

    Crni vilenjak??? Kaj i toga ima? WTF je ovaj Taash?

    • Blackbeard

      @RPGamer, 10.06.2024 - 11:26

      Dark Elves ja,ali Wood Elves ili Dalish Elves ili City Elves da su crni,to još nisam vidio. Dark Elves ja,ali ne izgledaju ovako. Quanari izgleda kao da je crn,ali mi u videu izgleda kako treba(They usually have skin varying metallic colours ranging the spectrum of patina(such as iron,bronze and silver) ali kada pogledam ovo lice sa YouTube kada ukucas za ovaj video, više mi faca izgleda kao da je trans 🤣🤣 i kao da je baza bio crnac. Ne znam možda griješim. Ali definitivno nema crnih Elves,u Loru Dragon Age-a jok. Morati ću ponovo pročitati ove 2 knjige što imam(The Stolen Throne I Tevinter Nights) mozda piše šta.

    • RPGamer

      @Blackbeard, 10.06.2024 - 11:39

      Dark Elf, Wood Elf, Blood Elf… svejedno, od stotinu RPG igara koje sam zaigrao, vilenjaka crnca još nisam vidio.

    • Blackbeard

      @RPGamer, 10.06.2024 - 14:00

      Sada ćemo zbog glupe “neke nove generacije” (što u stvari ne bi trebalo imati ikakve veze sa igrama) ćemo sve češće viđati ovakva sranja.

  • Goblin

    10.06.2024 - 10:51

    Niste čuli za Dark elfove? 😅

  • Azumath

    10.06.2024 - 11:53

    Ako pratite reddit, onda je Bioware bija u potpunon damage control modu nakon trilera.
    I ako je virovati svemu onome sto na redditu se govori, od raznih komentara od developorena do ljudi ko Shinobi i ostalih koji valjda imaju priliku viditi igru kako zalrabo izgkeda i oni svi manje vise kazu da trailer uopce ne prikazuje igru kako ce izgkedati.
    Ako je njima virovati, igra ce biti puno mracnija.
    Takoder, izaslo je dosta screenshoteva od igre nakon trailera i po njima, igra stvarno izgleda dosta drugacije nego u traileru.
    Sve u svemu,sutra cemo viditi za stvarno pa onda mozemo bolje komentirati.

  • thaares

    10.06.2024 - 14:01

    Ovo izgleda totalno cartoonish, vidi se da je originalno igra trebala biti MMO

  • IgorBiH

    10.06.2024 - 14:37

    Ljudi se još uvijek zgražavaju načinima kojim moderne woke kompanije mogu nagrditi legacy serijale? Mislite da još uvijek postoje neke crvene linije koje oni ne bi prešli? Dajte ljudi, moj vam je savjet da se istog ovog momenta prestanete vezati za bilo kakve serijale, franšize, da idete od danas do sutra. Dakle, evo igre ispred mene koju obožavam, već sa slj. nastavkom mogu sve urušiti i popaliti. I vjerovatno hoće (hint: Witcher 4). Nije me briga, uživam sad i ovdje. Ako ga wokiziraju, idem dalje i tražim igru koja me neće vrijeđati a hvala bogu, još ih ima, još izlaze.

    • M3T4TR0N

      @IgorBiH, 10.06.2024 - 16:43

      To što kažeš. 👍

  • delight353

    10.06.2024 - 15:15

    Ovo je grozno. Trailer uopće ne poziva na igranje, tj. kupnju. Kao da veze sa DA serijalom nema. Koju publiku ciljaju? Starije fanove sigurno ne…

  • Apocalypse4987

    10.06.2024 - 15:30

    Koliko smo daleko dogurali, sjetim se samo kad je prikaz patuljka bez brade bija kontroverzan 😀
    Osobno, meni je igra otišla u krivom smjeru još od 2. dijela, po meni su trebali nastavit sa dark spawnom i gray wardenima, u ostatku serijala su jedva spomenuti

  • JCD-Bionicman

    10.06.2024 - 15:31

    Cipiripi propaganda

  • fejzer

    10.06.2024 - 17:04

    Jedna riječ Katastrofa

  • zlakob

    10.06.2024 - 17:28

    Dobio sam proliv nakon što sam pogledo ovaj trailer… Užas.. Bioware davnih dana ošo u tri lepe…

    • RPGamer

      @zlakob, 10.06.2024 - 18:48

      Evo, ja koji sam izigrao sve i svašta od RPG-ova, strateških turn based igara i svega što je Fantasy, sve živo sam izigrao i svačega vidio ali vilenjaka crnca još nisam. Svugdje te crnce danas šibaju.

  • JCD-Bionicman

    10.06.2024 - 18:48

    Woke Age The Diversity Guard

  • Mamba_

    10.06.2024 - 19:04

    Kakav je ovo Avengers pristup? Takodje Varric koji je u svakom izdanju jedva da ima brade ili je nema odjednom ima full bradu, plus je osijedio, a patuljak je. Da ne pričamo o cartoon izgledu nekih saboraca. I otkrili su da će Scout Harding imati magiju(inače je lore da patuljci nemaju magiju u DA i samim time mogu kopati lirium zbog toga).

    I za kraj ovaj screenshoot koji mnogo toga objašnjava!

    • Apocalypse4987

      @Mamba_, 10.06.2024 - 22:13

      Ako se sićaš u prvom DA oni mali patuljak u kampu je ima magiju, al bija je autističan. Enchantment? Enchantment!

    • Mamba_

      @Apocalypse4987, 10.06.2024 - 23:50

      Nije to magija, to je isto radi i onaj ženski patuljak u DAI, što ga spasimo u DAO.

    • Zoran Žalac

      @Apocalypse4987, 11.06.2024 - 08:07

      Legenda 😀

    • M3T4TR0N

      @Zoran Žalac, 11.06.2024 - 17:06

      Zoki daj pogledaj Mambin screenshot pa reci da nije “woke”.

    • Zoran Žalac

      @M3T4TR0N, 11.06.2024 - 19:28

      Je. Al ne vidim kakve to veze ima s vizualnim identitetom igre. Po čemu je vizualni stil točno “woke”? Nije da su likovi umotani u nekakve zastave… barem koliko smo vidjeli do sad.

    • M3T4TR0N

      @Zoran Žalac, 11.06.2024 - 20:12

      Pa u najmanju ruku bi rekao da nije netko tko brine o fanovima franšize i očito mu pašu nekakvi drugačiji vizualni i atmosferski identiteti pa nameće neke svoje fix ideje pouzorene fortniteom, avengersima i ne znam sve čime. Stilom se čini da im djeca i jesu ciljana publika. Nije da nose neke zastave, al opet spomenuti afroamerički elf, koji nije nusproizvod slobodnog character creatora, nego se čini da će biti jedan od glavnih protagonista… a ovaj propagira BLM. Zaboli njih za fanove franšize. Inače se slažem s tobom da nije problem napravit crtić inspiriran loreom, al bilo bi prigodno dat svojevrsni omaž i ostati dosljedan samome loreu, a ne kao odgovor na svako drugo pitanje stvoriti multiverse ili općenito udaljavati se od lorea. Slažem se ja s tobom da nije problem napravit crtić. Primjer dobro izvedenog crtića je SW: Clone Wars koji je, koliko znam, fanovima daleko bolje sjeo od novih filmova.

    • Zoran Žalac

      @M3T4TR0N, 11.06.2024 - 21:13

      Vjerojatno, samo ne tvrdim da je to zato što je redatelj/ica trans osoba. Jednako loš tretman za fanove bi mogao doći i od straight white guya koji pogleda fortnite i kaže ovo je u modi sad, ajmo i mi tako. Na kraju dana, ovo je visoko komercijalizirani proizvod čiji plan ne kroji jedna osoba. Tim je problem i veći ako je ovo prošlo kroz više ruku i većina se složila da je to ono što žele plasirati na tržište, na taj način.

    • M3T4TR0N

      @Zoran Žalac, 12.06.2024 - 17:36

      Je, vjerojatno i je prošlo kroz više ruku koje se složilo oko toga i time i je problem veći. Također, neki “straight” white guy je definitivno mogo napravit i daleko veće sranje. Ne bi bilo prvi put.

    • M3T4TR0N

      @Mamba_, 11.06.2024 - 17:02

      Dooooobro hahahahah pa ovaj je skupio svaki bedž bolesničke puppet kurabetine. Uistinu objašnjava zašto igrica tako izgleda.

  • Akull

    10.06.2024 - 19:32

    budLa…

  • Azumath

    10.06.2024 - 21:11

    izaša je sneak peak od 24 sekunde, prije gameplaya sutra i po onome što se vidi, i što ljudi kažu, taj isječak izgleda vrh.

    • Blackbeard

      @Azumath, 11.06.2024 - 12:57

      Pogledao sam evo sad,i izgleda još gore (grafički) nego što sam uspio procijeniti preko trailera. Atmosfera se čini dobrom,ali grafika za povratiti. Dragon Age 2 ima bolju grafiku.

    • Blackbeard

      @Azumath, 11.06.2024 - 13:30

      A i danas će objaviti gameplay,pa ćemo svi vidjet i nadam se da će biti bolje,ako ne,onda treba peticiju ispuniti protiv Corinne Busche,da napusti firmu i ode u tri mile materine.

  • Snake666Doctor

    11.06.2024 - 11:53

    Unistili i ovo znaci

  • DiVojic

    11.06.2024 - 16:31

    Čim sam vidio tko je game-director, sve mi je bilo jasno. Po običaju, glasam novčanikom i startam novu rundu Civ6 dok ne dođe Civ7.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?