Metacritic najavio strožu moderaciju korisničkih recenzija nakon bombardiranja Horizona
Nakon što je ekspanzija za Horizon Forbidden West na Metacriticu bila bombardirana negativnim ocjenama, iz Metacritica su krenuli u čistku i najavili oštriju moderaciju u budućnosti.
Burning Shores ekspanzija za Horizon Forbidden West lansirana je prošlog tjedna i preko vikenda je na stranici Metacritic prikupila pretežno negativne ocjene korisnika. Premda su se neki korisnici žalili na kratkotrajnost ekspanzije ili činjenicu da ju se može igrati samo na PlayStation 5 konzoli, većina 0/10 ocjena došla je kao protest na poljubac između protagonistice Aloy i novog lika, Seyke.
Iako je taj nekima sporni dio igre potpuno prepušten igraču na izbor i uopće se ne mora ni dogoditi, Burning Shores je nakon The Last of Us Part II i Gran Turisma 7 postao još jedna Sonyjeva igra koju se bombardiralo na Metacriticu. Korisnička ocjena pala je na 2,7, nakon čega su iz Metacritica reagirali i krenuli u čistku. Kažu kako uklanjaju korisničke ocjene koje krše njihova pravila recenzijama koje vrijeđaju druge korisnike. Trenutno korisnička ocjena Burning Shoresa stoji na 4,0.
Iz Metacritica su također najavili kako za ubuduće spremaju strožu moderaciju korisničkih recenzija. Drugi je to put da negativne ocjene korisnika (specifično za igre) izazivaju reakciju Metacritica. Prije nekoliko godina morali su tako uvesti pravilo da se korisničke recenzije ne mogu objavljivati od trenutka lansiranja same igre, nego tek nekoliko dana kasnije. Međutim, još uvijek se sustav bazira na tome da bilo tko može dati bilo koju ocjenu bilo kojoj igri, uključujući i one koji igru nisu ni igrali nego joj iz nekog svog razloga žele srušiti ili podići ocjenu.
KhorneFlake
25.04.2023 - 15:32Kad su bombardovali CoH2 na 0.2 niko trepnuo nije tamo, ali neki su očito važniji od drugih.
sallaD
@KhorneFlake, 25.04.2023 - 16:24Ovo što pišeš nije prolazilo nezapaženo, bilo je jako dosta članaka o toj kontroverzi od strane ruske gaming zajednice koji su se žalili na metacriticu da je igra ih prikazivala u vrlo negativnom tonu u usporedbi sa prvom igrom.
Cro_Maher
@KhorneFlake, 25.04.2023 - 20:33Zašto je ok kad netko ocjeni igru sa 10/10 a nije ok kad netko ocijeni igru sa 0/10 ?
Rick Sanchez
@Cro_Maher, 26.04.2023 - 14:18Jer je apsolutno moguće da je toj osobi igra zadovoljila sve moguće subjektivne kriterije, dok je apsolutno nemoguće da ovakav naslov zaslužuje 0/10, složit ćeš se.
dragansimic22
@KhorneFlake, 26.04.2023 - 10:45Ja sam totalno predvidio ovo
pinkfloyd94
25.04.2023 - 15:36Ma fuj, odvratno. Znaci ne smijes reci sta mislis odmah ce tvoj komentar biti banan ili nesto slicno. Nek moderiraju tako da svaku ocijenu prije javnog objavljivanja pregledaju pa ako im ne svidi, ne moraju pustit. Ogorcen sam cinjenicom da nam manjina kroji zivot. Radite u svoja 4 zida stog god zelite, ne morate se to javno promovirati.
marko1106
@pinkfloyd94, 25.04.2023 - 15:57Pa jednostavno to treba povezati sa mailom koji se koristi i na Sonyu pa ako imas igru mozes ju recenzirati. Onda bih bar znao da je netko bar odigrao igru. Tlou2 i GT7 su odlicne igre samo eto. Ovo nisam igrao osim glavne igre koja mi iskreno nije nist posebno ali daje za 3 nije.
Zoran Žalac
@marko1106, 25.04.2023 - 16:01Morali bi direktno PS account povezati, a to bi bio dosta nepotreban, a velik sigurnosni rizik.
mate321
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 16:21mislim da bi se ps account linking vrlo lako mogao integrirati bez nekog veceg security concerna. sony samo treba dozvoliti read nekog basic user infoa i napraviti neki mehanizam user tokena. pogledaj samo google accountove i kako je to sredeno, ili npr. steam i csgo marketi trece strane. mislim da imaju i stranice za provjeru ps trofeja koje koriste ili public profile ili dodas bota za close frienda. takoder trebalo bi i prikazati broj sati odigranih u igri jer je to bitan faktor. ne vrijedi isto kada netko za npr. gt7 nakon 15h da 10/10, i netko tko je odigrao 600h pa da 4/10. naravno da niti jedno niti drugo nije tocno ali vise znaci ovaj drugi.
Zoran Žalac
@mate321, 25.04.2023 - 16:28Ovo zadnje je diskutabilno. Jer većina igrača ne ulaže troznamenkasti broj sati u jednu igru, tako da je širem krugu publike bliže mišljenje onoga tko je uložio vremena bliže onome što bi i oni uložili. Ovaj od 600+ sati ima jasniju sliku u dugoročnom pogledu, no to vrijedi onima koji od igara traže dugoročnost. A kad pogledaš te stranice koje spominješ za provjeru trofeja, ako 50% igrača odigra neku igru do kraja priče, to se smatra uspjehom.
mate321
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 16:40slazem se. jedino sto bi htio dodatno komentirati je da je nekim igrama jedini pravi adut ta dugovjecnost pa bi se to i trebalo uzeti u obzir ali generalno si u pravu. prema trofejima ispada da vecina ljudi samo kupuje igre i jako ih malo uopce igra sto je i meni bilo wtf kad sam prvo analizirao. npr. samo 17% ljudi ima “the big one” achievment na gta5. lol
mate321
@mate321, 25.04.2023 - 16:42zanemari ovo za gta5 sada mi je palo na pamet kako je broj vjerovatno izmanipuliran gta onlineom i baniranim accountima.
pinkfloyd94
@marko1106, 25.04.2023 - 17:36Ma htio sam reci da kontroliraju ono sto ce izaci vani. U redu je kad oni promoviraju LGBT, ali kad se kaze nesto protiv toga onda se brisu komentari. U tom smjeru ide komentar
SanKa
@pinkfloyd94, 26.04.2023 - 09:58ne kroji nam nista, samo zeli da ih se tretira normalno. ako se ti mozes poljubit s curom na ulici, mogu se i dvije lezbijke. ne vidim problem. nece skocit jedna na drugu i krenut se skaricat jbt. udji u 2023. godinu. doslovno taj jedan poljubac nema veze sa samom igrom ili DLC-om, i nije postano da se bombaju kritike ako je igra korektno napravljena. live and let live
Rick Sanchez
@SanKa, 26.04.2023 - 12:11Jako lijepo sročeno. Ne razumijem zašto ova ekipa (koja se jako protivi LGBT propagandi) mrzi sve to kao da poistovjećuju poljubac dvije žene na ulici i davanje heroina djeci.
SanKa
@Rick Sanchez, 26.04.2023 - 13:10jos mi jace kad licemjeri onda odu na pornhub gledat malo girl on girl action hahaha. to je hot jel
Rick Sanchez
@SanKa, 26.04.2023 - 13:25Uuuuuupravo tako 🙂
lukakeanu
25.04.2023 - 15:37Woke i antiwoke su ista govna od ljudi.
Djelo_Jerboa
@lukakeanu, 25.04.2023 - 19:00Baš i nisu 😡
Lazy
@lukakeanu, 25.04.2023 - 21:02Yep potpisujem, obe “klase” siluju um s…
Motor City Bengals
25.04.2023 - 15:47Sacuvaj Boze ljevicarske slobode govora.
GTA222
@Motor City Bengals, 25.04.2023 - 15:57Pa slobodan je govor dokle god odgovara njihovim kriterijima, čim je mimo tih kriterija odma si nazadan i šta sve ne 🙂
Bogy
@Motor City Bengals, 25.04.2023 - 17:13I dalje će moći normalno pisati recenzija i biti će “sloboda govora” samo neće smiti biti vrijeđanja, što je trebalo biti takvo od početka. E sad kako će se moderacija izvest u praksi to je pitanje.
Djelo_Jerboa
@Bogy, 25.04.2023 - 19:03Jedno je vrijeđanje, a drugo je kritika na igru. Osim toga developeri vrijeđaju zdrav razum svojih igrača. To ti ne smeta??
Bogy
@Djelo_Jerboa, 25.04.2023 - 21:13Sve dok mi je igra zabavna ne smeta mi, ne vidim kako to dev vrijeđaju zdrav razum?
Rick Sanchez
@Djelo_Jerboa, 26.04.2023 - 12:12Ako developeri ovime vrijeđaju tvoj ”zdrav” razum, problem je u tebi…
Djelo_Jerboa
@Rick Sanchez, 26.04.2023 - 13:26Evo ga još jedan pametan
Rick Sanchez
@Djelo_Jerboa, 26.04.2023 - 14:12Super argument. Konstruktivan.
Mamba_
@Bogy, 25.04.2023 - 19:16A ko odredjuje šta je vrijedjanje a šta nije pa da najglasnija manjina na twitteru, a znamo da je kod njih konstruktivna kritika=vrijedjanje.
Bogy
@Mamba_, 25.04.2023 - 21:02Vidi nije da meni da određujem šta je vrijeđanje ili nije to je posao metacritica, ali npr po meni darcoolio je napisao ovdje konstuktivnu kritiku na igru bez da je ikakoga vrijeđao. (savjet ostavi se twittera 😀 )
Agent
25.04.2023 - 15:57Neko ludo voli Horizon
SPGamerAzrael
25.04.2023 - 16:01Koja glupost ne mozes ni reci sto mislis o nekoj igri. Moje pravo ako igra ima nesto sto ne sviđa mogu stavit subjektivnu ocjenu koju zelim. Jer to nije objektivna recenzija! NETKO tko cita korisnicke recenzije i gleda ocjenu procitat ce sta je vecini problem pa de odluciti je li to za njega ili nije!!!! ZNACI sad sve igre koje imale pedere i lezbe neces moci dati score ispod 8.0 l, bas zivimo u dekoratiji i slobodi govora gdje manjima govore vecini sto valja. Znaci poptuna i lagana autokracija elite i izopacene manjine!
SPGamerAzrael
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 16:10No nedvano sam napisao da je igra losa zbog toga sto cijeli DLC podliježe Woke i LGBT-u, i da je prica i potraga za nekativcem stavljena u drugi plan, a dok veza iii stvaranje strasti-prašine-smjera za dvije cure da dodu to LGBT romanse mnogo vise u fokusu od bilo cega u prici. Kao sto ima losi pricu Watch Dogs Legion ( dobra grafika i gameplay ali samo “likovi” i prica je smece znaci moje pravo da dam nisku ocjenu, isto tako i ovom slucaju ne vjerujem da mi je cijeli DLC prosao u tome da bi doslo do glupog zavrsetka koji je podlegao woke situaciji i da su morali nazor ugurat romansu da bi mogli sljedeci dio biti potpuno friendly-LGBt. Ovaj dlc je donosi nista novo, gameplay isti, par skillova, grafika mrvu bolja; znaci gameplay 6 grafika 8 inovativnost 2 prica 1 (moj subjektivni dojam nazor guranja price i uzimanje mog novca -1) znaci znaci ocjena ove igre 3,2 max. Prvi dio za 2017 je bio 8.2 po meni drugi dio 7.9. DLC JE POTPUNO SMECE.
SPGamerAzrael
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 16:14Ja se izvinjavam zbog gresaka ima ih jako puno i previse. I da svrha drugog komentara je da mi je HCL izbrisao komentar kad sam argumentirano napisao zasto je igra smece i da je moja ocjen 3.2 i jedno veliko smece koje podlijeze woke kulturi u upravo podloga za nastvak treceg dijela koji ce biti potpuno podlozan LGBT “kulturi”.
SPGamerAzrael
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 16:20To su uradili i u Ghost of Tushima nazor su ugurali onu babu da ima romansu sa ženskom to jest svojom slugom…. Znaci moraju utrpati sonyjevci nazor…
movie
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 17:45🤣🤣🤣🤣
Zoran Žalac
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 16:19Ne bih se složio, a čak i ovi na Metacriticu kojima se priča ne sviđa zbog opcionalnog poljupca, se isto ne slažu s tobom. Po njima je priča zbrzana, nikakvog razvoja odnosa između Aloy i Seyke nema i najednom su kao zaljubljene nakon što su se vidjele pet puta u dva sata. A ti s druge strane tvrdiš da je njihova veza u fokusu više od ičega u priči. Ne razumijem koje je od to dvoje. Meni je priča s Londrom bila daleko veći point radnje i svega. Znači imaš prezentirano tko je Londra bio prije, imaš prezentirano kakav je u odnosu sa AI pomoćnikom, njih dvije barem polovicu vremena komentiraju njega i njegove planove. Znači apsolutno netočno da je sve fokusirano samo na njih dvije.
Zoran Žalac
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 16:22I ne kažem da je dio s negativcem odrađen super kvalitetno, nego samo da je u fokusu priče, a sve drugo što se događa je usputno.
SPGamerAzrael
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 16:40Meni je bas lose i zbrzano upravo zbog račvanja na dvije strane, pa su obe strane ispale lose…. ali njih dvije kao bff su mi se zblizile ok ia iz nicega nisam imao ideju o poljupcu na kraju…dok na kraju odjednom ispade flert izmedu njih a ne prijateljstvo, naivno odradeno, ali meni negativac onak bezveze odraden… ocekivao sam iskreno vise i Aloy sam volio kao lika zdravog razuma poslije svega ali ovim da svaki lik mora biti lgbt pa i ne mora. Dok kod the last of us je to potpuno prirodno uradeno i nekim finim redoslijedom i imalo je smisla i nije me smetalo, osim Dine ( to jest utrpali su sve u jednu curu; smedu kozu, zidovkinja, BI, u vezi sa curom, nosi kinesko dijete malo su pretjerali) samo Dina me zivcirala kao lik i malo nije fer od ekipe da su nju utrpali sve moguce manjine…. tak da da ne bude da mi u svakoj igri ovo “woke” smeta.
Zoran Žalac
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 17:08Meni je skroz ok, odabereš opciju da nije zainteresirana i Aloy prilično dobro obrazloži zašto joj veza nije prioritet. S obzirom da igra nije dating sim, zaboli me ona stvar kako se lik osjeća behind the scenes. Isto tako za Dinu. Apsolutno nikakav značaj mi nema to što je židovkinja. Ako sam dobro upamtio, u cijeloj igri ima jedna jedina naznaka za to i ni na koji način ne utječe na samu igru. Da je TLOU2 od mene tražio da izučavam židovske običaje i prakticiram njihova slavlja onda bih se zapitao. Ovako mi je to samo sitničarenje i cjepidlačenje oko skroz nebitnog detalja.
Darcoolio
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 17:27Što joj ne kaže da nije zainteresovana za makazice, već da preferira više kad brkovi žare?
Zašto mora obrazloženje zašto trenutno nije za vezu?
Zoran Žalac
@Darcoolio, 25.04.2023 - 17:53Zato što pisac ima pravo napisati priču i likove onako kako on to želi i nije prisiljen pisati onako kako bi netko drugi možda htio da piše. Nitko Martinu neće diktirati da u svojim djelima ubije X lika, a Y lika ostavi na životu jer bi čitatelji htjeli tako. Piše kako želi, a ti kao konzument priče vidiš jel ti to odgovara ili ne odgovara. Ako ti ne odgovara kažeš hvala doviđenja.
Darcoolio
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 18:20Za DLC i moram da kažem doviđenja, jer je baš bezvezan i mlak, fokusiran na sve sem na negativca, kako su gore naveli.
Stekao sam utisak da je napravljen samo da bi je prebacili u LBGT ekipu.
Djelo_Jerboa
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 19:16Prvo ovo nije knjiga, a drugo piscima ovog DLCa itekako netko diktira kakav će biti scenarij i to svako normalan vidi, stoga bilo kakvo opravdavanje toga nema smisla. Ali budući da si se i sam ukrcao na suvremeni vlak branjenja woke propagande u gamingu, ne čudi me ovakva reakcija na svaku kritiku prema woke/LGBT propagandi na HCLu.
Zoran Žalac
@Djelo_Jerboa, 25.04.2023 - 20:12Ista pravila važe za pisce knjiga, scenarija za filmove, serije, igre, pisce kazališnih predstava, pisce stihova za glazbu. To da netko nekome nešto diktira možeš samo nagađati. Dokaza nemaš. Kad budeš imao čisti dokaz – snimke razgovora, prijepise poruka, nešto – slobodno šalji. Pisat ćemo o tome. Bez legit dokaza to su samo laprdanja.
Darcoolio
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 20:35Hoćeš da kažeš da nije očigledno da se to nameće sve više i više?
Zoran Žalac
@Darcoolio, 25.04.2023 - 20:48Slušam već godinama taj “go woke go broke” jer to nije ono što većina želi. Zašto onda još uvijek pričamo o tome – većina je novčanikom pokazala što ne želi, zar ne? No, ispada da u međuvremenu nitko nije bankrotirao zbog wokenessa jer se i dalje koristi ta priča da se “nameće sve više i više”. Nemojmo biti naivni, u svijetu kapitalizma svi idu tamo gdje je novac i novac ide tamo gdje su svi.
Darcoolio
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 21:16“Go woke go broke” važi uglavnom za serije koje cepa Netflix i slični, obzirom da se te serije gase posle prve sezone.
Ne znam da li je neko propao zbog toga.
A igra se prodala pa se prodala, da li će zaraditi od DLC ili ne, verujem da im je manje bitno.
Generalno, čini mi se da je ovo sa negativnim ocenama vid protesta jer im je pored takve igre, koja je sjajna, podvaljen taj gej momenat koji dobar deo njih nije ni želeo da vidi, niti je bio bitan za priču, ubačen je eto tako.
I da, ocene bi bilo ok da daju ljudi koji su proveli bar dva sata u igri, kao što je na Steam ili makar da postoji tag tipa da poseduje igru i da njegov review ima prednost u odnosu na ostale, međutim to njihova “strogost”automatski će uticati na to da se ukine pravo glasa za koje se bore i leva i desna strana. Mada viđenje prava glasa jednih je apsolutna suprotnost ovim drugim.
Bogy
@Darcoolio, 25.04.2023 - 21:16Ne nameće se, ali su iznad prosječno reprezentirani u Hollywood to sigurno.
SPGamerAzrael
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 21:47Samo bi da ti odg za Dinu, nije meni smetalo vec mi je bilo pretjerano, od cure su uradili doslovno karikaturu… gdje sam se nasmijao bas u toj sceni gdje se spominje vjera pa onda trudnoca gdje mi je bio komentar “ma ajdeee ima li jos sto, beba je dvospolna?” 😅
SanKa
@SPGamerAzrael, 26.04.2023 - 10:02sad ti i židovi smetaju ? frende, vrati se u proslost vremeplovom u 30te godine u okolicu Nurnberga, Uzivat ces. btj kakav krkan
SPGamerAzrael
@SanKa, 26.04.2023 - 11:04Kao sto sam rekao ne smetaju vec je glupo da su tako napravili karikaturu od jedne cure povrh toga stavili namjerno da je židovka, zato sto nisu smjeli staviti da je muslimanka… procitaj prvo pa reci nesto….vec su i njih ponizili ovim… ali to je vec druga tema.
SanKa
@SPGamerAzrael, 26.04.2023 - 13:10zasto je uopce bitno koje je religije ? who cares.. postapokalipsa je jebena , organiziranih religija ni nema vise
Zoran Žalac
@SPGamerAzrael, 26.04.2023 - 22:43Da, sigurno su stavili da je židovka jer nisu smjeli staviti da je muslimanka, a ne zato što je pisac igre sam židov porijeklom iz Izraela. AJMO još malo komičnih teorija, samo pucaj 😀
Rick Sanchez
@SPGamerAzrael, 26.04.2023 - 14:20Želiš reći da niti jedna lezbijka nije zdravog razuma?
SanKa
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 10:01tocno to…nasilu su ugurali tu romansu samo da bi promovirali LGBT agendu i onda to naprave tako ofrlje, da cijeli pacing i priča pate. To je problem i zato se treba dati losa ocjena. Da je priča jebena, likovi duboki, kao i njihova veza, nitko ne bi A rekao… Ko Dina i Ellie npr.
movie
@SPGamerAzrael, 25.04.2023 - 17:44🤣🤣🤣🤣
GogicM99
25.04.2023 - 16:07Mozda prvo developeri da prestanu nabijati igracima na nos svakakav woke otpad.
GogicM99
25.04.2023 - 16:20Koja su to prava uskracena toj tzv. zajednici da nam se poslednjih par godina na sve strane nabijaju na nos sto kroz igre,sto kroz serije i filmove ? U zapadnim zemljama zasticeni ko bijeli medvjedi a i u ostalima ti niko ne brani da u svoja 4 zida radis sta hoces.
darkness666
25.04.2023 - 16:26Treba napraviti kao ma amazonu,mozes recenzirati samo ono sto si kupio..
Smike
25.04.2023 - 16:30Nek im LGBT kupuje igre,pa kad ih lupi po novcaniku drugu ce pjesmu pjevati. Ja ju ne planiram igrati
VitMeR
25.04.2023 - 16:52Uvijek su bili debili namjerno ostavljali 0/10 na igrama koje nisu igrali
Bogy
@VitMeR, 25.04.2023 - 17:18Ma takve recenzije su uvijek neobjektivne, po meni od 0 do 3 ocjene bih trebalo biti samo rezervirane za neigrive igre.
Darcoolio
@Bogy, 25.04.2023 - 17:36zašto?
ok, 0 nije ocena, ali je 3/10 sasvim legitimna.
Bogy
@Darcoolio, 25.04.2023 - 17:52Ako gameplay valja, grafički igra je dobra i igra nije izašla u bugovitom stanju po meni zaslužuje barem 4/10. Ovo davanje loše ocjene da srušiš ocjenu mi je bezveze. Oke ne sviđa se nekom agenda u Horizonu što je sasvim legitimno i uredu ali zato dati manju ocjenu od 3 je glupost. Pa valjda ako gameplay valjda zaslužuje minimum 4/10
Darcoolio
@Bogy, 25.04.2023 - 18:23Meni je DLC 5/10 jer sam, kao što sam rekao Zoranu, stekao utisak da je napravljeno da bi se ispostavilo da je pripadnik LGBT populacije, plus je priča oko negativca u drugom planu.
Volim ovu igru generalno, ali sam dlc je baš loš.
Djelo_Jerboa
@Darcoolio, 25.04.2023 - 19:34Ma nije ma kakvi LGBT, samo ti se čini. Kaže Zoran da je to pravo pisca da piše kako mu se prohtje, pa ti vidi jel ti se sviđa ili ne, bla bla bla… Eto im sad na, gameri koji su u ovom slučaju konzumenti (kako pametna riječ🧠✨️) su jasno rekli NE. I ovima se to ne sviđa pa bi radili restrikcije. O čemu pričamo??? I da, u zadnjih 5 godina odjednom skoro svi likovi u gamingu postaju nakarade i she/it/we/ he manjina. Kakva slučajnost. A još bolji su mi ovi koji to brane i koji misle da su dubokumni i inteligentni zato jer podržavaju “različitosti” (čitaj umobolni trend), a svi ostali koji to ne odobravaju su zatucana ksenofobna stoka sitnog zuba.
Zoran Žalac
@Djelo_Jerboa, 25.04.2023 - 20:21Ne smatram se natprosječno inteligentnim, ali barem razumijem što se točno zabranjuje. Nemoj drugima poručivati kako da nešto čitaju kad sam nisi položio čitanje s razumijevanjem. Jedno je kulturno napisati da se s nečim ne slažeš, drugo je napisati recenziju u kojoj se na linč poziva i sve i svatko s čime/kime se ti ne slažeš. Ista pravila u javnom prostoru vrijede svagdje. Odi pred policiju pa im tamo viči ACAB, pa se onda tuži kako su ti oduzeli pravo govora. Naravno da nisu, oduzeli su ti pravo da budeš idiot.
Djelo_Jerboa
@Zoran Žalac, 25.04.2023 - 22:16Vidiš prvo treba napisat razumljivi tekst da bi se moglo čitati s razumijevanjem. Jedno su ocijene, a drugo su vrijeđanja. Problem je što će se ograničenjima onemogućiti oni koji daju svoje ocijene bez uvreda i ostalog. I btw ja nikome ništa ne poručujem niti pozivam na nešto, a tvoj komentar govori sve. To što 90% ljudi u komentarima dijeli mišljenje sa mnom je čist uvid u to kako većina nema simpatije prema takvim temama u igrama i to je činjenica.
Do drugog puta.🫡
Zoran Žalac
@Djelo_Jerboa, 25.04.2023 - 22:31Odakle si izvukao tu priču o ograničenjima kad ništa konkretno nisu najavili? Rekli su da će postrožiti moderaciju, nigdje nitko nije rekao da će onemogućiti da ljudi daju ocjene bez pisanja uvreda. I kažeš da nikome ništa ne poručuješ, a citiram: “(čitaj umobolni trend).” Glagol u imperativu je poručivanje. To što većinski dio publike ne gaji simpatije prema ovim temama ne daje za pravo da se većinski dio izražava divljački, i kad se ukaže na divljaštvo, žali na cenzuru izražavanja. Niske ocjene na Metacriticu su ostale za one recenzije koje su smireno objasnile što ih smeta. Obrisane su one u kojima se poziva na nasilje ili što već. Pa hajmo ne izvrtati to u priču da netko hoće ušutkati protest nekakav. Može se i mirno protestirati.
SanKa
@Djelo_Jerboa, 26.04.2023 - 10:04to sto 90% ljudi u komentarima dijeli mišljenje s tobom samo govori u kakvoj okolini, drzavi zivimo.
Djelo_Jerboa
@SanKa, 26.04.2023 - 13:28Ma svi smo ksenofobna stoka i fašisti…
blacklist0907
25.04.2023 - 17:11Zato uvijek čitam official reviewe
Darcoolio
@blacklist0907, 25.04.2023 - 17:36da, taj je objektivan do moga.
blacklist0907
@Darcoolio, 25.04.2023 - 18:58I to kaj veliš 🤣
SanKa
@blacklist0907, 26.04.2023 - 10:05da, IGN je pogotovo pouzdan 😀
Ranzo
25.04.2023 - 17:15Japan se treba umiješati u ovo zapadnjačko rukovodstvo Playstation-a jer su počeli pucati sami sebi u nogu.
Darcoolio
@Ranzo, 25.04.2023 - 17:37Kako su braća otkačila one woke imbecile kad su ih napali za FF16 jer nema crnaca.
Ranzo
@Darcoolio, 25.04.2023 - 17:53Braća japanci će morati malo zašporkati ruke jer će im ovi genijalci upropastiti sve najbolje franšize.
Zoran Žalac
@Ranzo, 25.04.2023 - 18:20Horizon serijal- 20+ milijuna prodanih primjeraka
God of War serijal – 34+ milijuna
The Last of us serijal – 37+ milijuna
Uncharted serijal – 41+ milijuna
Marvel’s Spider-Man – 33+ milijuna
Ghost of Tsushima – 10+ milijuna
Sve serijali koji su rađeni na Zapadu, aktivni u zadnjih 5 godina. Japan s takvim brojkama nema ništa protiv. Dapače.
Ranzo
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 08:53Zoki sve te brojke su temeljene na dosadašnjem normalnom poslovanju. Ali kao što se pokazalo u tv i filmskoj industriji ako kreneš u ‘woke’ ćeš postati ‘broke’. To dolazi sa odgodom, ali je neminovno. I upravo iz tog razloga TLOU2 nije ostavrio ni približne brojke kao prvi dio, kao GoW 2018 ili kao GoW Ragnarok. A sad ce isti pad doživiti Horizon franšiza zbog ovog forsiranja. I zato i tvrdim da ih japanci trebaju zauzdati dok još nije prekasno. Možeš se ti pokušavati izdići koliko kod hoćeš iznad ove prljave moderne kulturološke bitke, ali uz dužno poštovanje od istine ne možeš pobjeći…a to je ‘everything woke turns to shit’.
Zoran Žalac
@Ranzo, 26.04.2023 - 09:22Pa zato sam i napisao – aktivni serijali unazad pet godina. Što se tiče TLOU2, da, očekivalo se da će igra prodati više od prvog dijela, ali tu je svašta imalo utjecaj, rekao bih više određena smrt nego ikakvi LGBTQ+ segmenti. No, je li igra s 10 milijuna prodanih primjeraka toliki fail? Pa prvom je dijelu isto trebalo više od godinu dana da se proda u više od 10 milijuna primjeraka. A iste godine kad je igra izašla, bila je tek deseta najprodavanija na kraju godine, kažu statistike. Začudo eto, neki su ljudi deset godina kasnije skužili da i u toj igri ima LGBT elemenata, ali eto – nije broke, znači nije ni woke. Isto kao što se netko gore žali da su isforsirali lezbijsku vezu u Ghost of Tsushima (totalno nebitnu jer je to neki skroz sporedni quest) i gle – igra se prodala u 10 milja primjeraka. Što nas vodi prema zaključku da većinu ljudi jednostavno nije briga ni za kakve kulturološke bitke. Je li posrijedi pad kvalitete ako se ide u woke – to je druga priča. Ali ja ti kažem sa strane poslovanja – još nikoga nisam vidio da je postao broke. Koliko je prošlo od Cpt Marvel, četiri godine – masovno se vikalo da će bombati. Film je bio bezveze, da se razumijemo, ali poslovno nije bio fijasko jer je zgrnuo preko milijardu dolara. Opet – publika je rekla svoje, sve drugo su naklapanja s interneta. A to da bi Japan trebao nekoga zauzdati… pričamo o jednoj od najperverznijih nacija. Kad god čujem za neke seksualne devijacije poput tipa koji dejta curu isprintanu na kartonu, čujem da je iz Japana. Strah me da oni ikoga obuzdavaju, iskreno.
Ranzo
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 10:27U pravu si za TLOU1 dlc, ali mislim da je tu razlika u finesi. Moze se staviti određene progresivne elemente ili poruke ako to odradiš s finesom i ako su u službi glavne priče. U tom slučaju će veći dio publike to prihvatiti kao npr. s House of the Dragon koji je to odradio vrhunski ili Hogwarts Legacy koji je to odradio van glavne priče, atmosfere i glavnih likova i tokenizirao određenog lika što iskreno gledam ko uvredu LGBT zajednici. Capt. Marvel je izašao usred dva najisčekivanija nastavka u povijesti filmske industrije i zato je ostvario toliku zaradu. Svi nastavci nakon Endgame-a su podbacili osim No Way Home koji je Sony-jeva produkcija. A u vezi Horizon ekspanzije koja je, za razliku od Left Behind dlc-a, isforsirala to bez da je nekako učinila vitalnim za samu priču. Ako se ne varam i sam si komentirao da je nekako iznenada i bez nekakve logike. Mislim da si u krivu u tome da većinu nije briga. Mislim da baš ta većina lagano postaje umorna od toga, ali je i spremna na gore navedeni kompromis. Većina samo želi dobru priču i prizemne likove neukaljane modernom politikom. Istraži ako nisi trenutno stanje Disney-a. Posluju s ogromnim gubitcima u prethodnoj godini, pala im je vrijednost dionica i vrše restrukturiranje unutar kompanije kako bi smanjili troškove (dijele veliki broj otkaza). Ako to nije rezultat intenzivne woke politike unazad posljednjih nekoliko godina onda sam ja očigledno lud i imam iskrivljenu percepciju stvarnosti. Ali mislim da nisam. Kernfipmovi kao Top Gun, John Wick, Mario i slični su dokaz da su ljudi itekako željni dobre medijske zabave, ali ne žele bacati novce da bi im se zauzvrat pametovalo kako su homofobni rasisti. Pozdravljam tvoj pokušaj zadržavanja nekakvog centriranog razumnog stava, ali mislim da u ovom slučaju razum nije u neutralnom stavu.
Zoran Žalac
@Ranzo, 26.04.2023 - 10:42Ok, kužim. I ovo za Hogwarts Legacy se slažem, to je bilo degutantno dodvoravanje. Ono s čime se ne slažem je da je ovo u Horizonu bilo isforsirano. Za razliku od Left Behind DLC-a, ovdje je tebi kao igraču ostavljeno na izbor kako ćeš reagirati. I zapravo su ti 2/3 izbora da NE prihvatiš zbližavanje sa Seykom. I onda pričamo o nekakvom guranju agende, a igra ti pruža ne jedan nego dva načina da ju Aloy “odgurne” od sebe. Ovo za filmove koje navodiš meni je dokaz da se ljudi ne mogu ni dogovoriti što sve obuhvaća termin “woke”. Kažeš Super Mario – pa za taj film ljudi viču da je woke jer princeza Peach ne treba spašavanje kao u igri. Kažeš Top Gun – pa Maverickov tim je skoro kao BioWareova grupa kompanjona – promovira maksimalnu raznolikost, ima žena, ima afroamerikanaca, ima azijata. Ali nije broke, znači nije woke. Ti kažeš to su “finese” ja kažem to je selektivno tumačenje.
Ranzo
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 11:07Pa je selektivno tumačenje, tj. tumačenje od slučaja do slučaja. I u pravu si, teško je definirati što je zapravo woke. Taj izraz se koristi jer tako slučajno ispalo da bi se okarakteriziralo to što se događa od kad je ESG stupio na snagu kod indeksiranja vrijednosti dionica na wall streetu. I od tad je započeo ovaj naporan ples između kompanija, aktivista i običnih ljudi. Komplicirana je situacija i nisu obični ljudi glupi jer su uznemireni i zbunjeni. Zato nekad i reagiraju na nezrele načine jer se osjećaju napadnuto, a ne znaju zašto ni kako bi reagirali. I kad smo kod selektivnog tumačenja, ako pitaš mene, Mario pleše po toj granici, ali je nikad ne prijeđe. Zato je prihvaćen. Kažem opet, ljudi su spremni na nekakav kompromis. A Top Gun si po meni loše predstavio kao primjer jer je potpuno logično da u američkoj školi za borbene pilote bude svih rasa koje i jesu prisutne u američkom društvu. A iako nije bila još nijedna žena u ‘Top Gun’ školi u stvarnosti, nema razloga da se to ne dogodi u budućnosti jer žena borbenih pilota ima. Znači potpuno razuman prikaz. Top Gun bi bio woke da je sve kako je, ali da se ta žena na neki način uzdiže po moralu i sposobnosti iznad kolega muškaraca. U slučaju Top Gun-a to nije tako nego je ona, što bi ameri rekli, samo ‘one of the guys’. Također nije se pljucalo po konceptu američkog patriotizma nego je dapače istaknut. Znači cijeli film je, izuzev ekstravagantne borbene situacije, uzemljen u stvarnosti i poštuje logiku običnog čovjeka. Eto malo selektivnog tumačenja ilitiga finese vezane uz Top Gun.
Ranzo
@Ranzo, 26.04.2023 - 11:17A i evo da u duhu ove dobre diskusije prokomentiram i ono što si napisao za 10 mil prodanih kopija TLOU2 i jeli to fail ili ne. Naravno da je to relativno. 5 mil prodanih kopija u dvije godine je vrh rezultat za Cuphead-a, ali 10 mil za TLOU2 nije. A dokaz za to je da je on, po meni tu negdje jednako isčekivan nastavak kao i GoW Ragnarok, prodan u 10 mil u dvije godine dok je GoW Ragnarok prodan u 11 mil u manje od 3 mjeseca ako se ne varam. Uz to treba uzeti u obzir da je Ragnarok prodan u toliko primjeraka po punoj cijeni, a TLOU2 je bio na 50% popusta već nakon pola godine tamo negdje oko Božića iste godine kad je izašao. I tako svako malo u narednih godinu ipo do tog rezultata od 10 mil. Kad to stavimo u kontekst prihoda velika je razlika. Neki dan ste pisali o tome koliki je trošak produkcije tih velikih AAA naslova. Mislim, da su tu kontekst i relativnost bitni tj., kao što bi ti rekao, selektivno tumačenje.
Zoran Žalac
@Ranzo, 26.04.2023 - 11:40Tako i meni shvatljivo da u Horizonu, koji se isto odvija u SAD-u, k tome još u fiktivnoj budućnosti, na sto likova postoji jedan koji će biti gay. Ne osjećam da je logika ičim narušena. Da meni neka Aloy sleti s neba, pomogne u životu i povede me vožnju po nebu, šanse su da bi se zatreskao u nju. Zašto je taj jedan jedini gay lik baš morao biti dio glavne priče? Jer je pisac tako odredio. Zašto je pisac tako odredio? Prvo zato što može, a drugi motivi su domena nagađanja. Netko će nagađati da je to zato da bi dobio inclusivity bodove, netko će nagađati da je to zato što je i sam pisac možda gay pa piše na temelju onoga što mu je blisko, što je legitimna tehnika. S pitanjima možemo u nedogled. Zašto je baš taj pisac dobio posao da to napiše? Zašto je baš taj dio priče namijenjen za DLC? Zašto Horizonu uopće treba taj kut međuljudskih odnos? Zašto Horizonu uopće treba priča? …
Ranzo
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 11:45To je skroz uredu viđenje situacije i nemam što tu protuargumentirati. Ja to osbono vidim na malo dugačiji način. Možda bi rekao da je to što si napisao samo jedna strana ovog našeg modernog novčića. Ali sve na mjestu.
moordrak
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 20:10PA ako ćemo o tom bajnom piscu onda je zasro stvar do neba i ja bi ga kao fan rado poslao u 333 PM . Zero dawn mi je bio napet ko puška a forbiden west praćka bez lastike.Jedva sam dočekao završetak jer mi ih je svih bio pun ku…fer. Eto to ti je iz perspektive jednog obožavatelja. Seksualne orijentacije likova i tko se skim praćaka u plićaku me ne dotikavle. Činjenica je da su dva jaka vodeća muška lika doslovno raščetvorili. Negativci? A da da, imamo queen bitch. Queer queen bitch, da ne bude zabune. Inače su priče u igrama toliko dobre da ih Writers Guild of America već godinama ne dodjeljuje u ovoj kategoriji.
Zoran Žalac
@moordrak, 26.04.2023 - 21:49Ah, da, ona dodjela nagrada čijim organizatorima trebaš plaćati članarinu da bi ti rad bio uzet u obzir za nominaciju. Pokraj toga i korisničke ocjene na Metacriticu djeluju relevantno.
IgorBiH
@Ranzo, 25.04.2023 - 18:22Zar ne vidiš trend da hoće i Japan da upropaste sa svojim degenerizmom?
drpiga
25.04.2023 - 17:30Zanimljivo kako se druge igre i izdavači isto bombardiraju ali cim je Sony u pitanju odmah se mijenjaju pravila recenzija.
PS2MASTE®
@drpiga, 25.04.2023 - 18:01Navedi koje su to druge igre.
PS2MASTE®
25.04.2023 - 18:11“Premda su se neki korisnici žalili na kratkotrajnost ekspanzije”
Apsolutno banalan razlog ( iako se zna da nije zbog toga niska ocjena) da se da niska ocjena. Kojih 15 sati da se kompletira ekspanzija za kojih 20 ojra je sasvim OK. Eto, napisali bezveze pa dali nisku ocjenu tek tolko da daju jer je u trendu sad. Mogo sam napisat da ne volim crvenokose i dat čistu 0. :/
IgorBiH
25.04.2023 - 18:30Nema veze, evo ljudi se već dovijaju, spustili su sa 4.0 na 3.8, samo ne spominji škakljive riječi i šta ti onda mogu, zabraniti da daješ negativne ocjene uopšte?
Ali ljudi, ovo stvarno nije toliki problem. Samo izbjegavajte ovakva sranja ako ste normalnih svjetonazora, dakle NE KUPUJTE IH. Ja ne igram na Soniju (ovo je američki Sony) zato što ga volim, naprotiv, nego zato što suštinski nemam izbora. A ko ti daje garancije da Microsoft je ili će biti išta manje woke. Niko.
Horizon FW sam odigrao kad je stigao na ovu pretplatu nedavno, nisam cent iskeširao za njega konkretno. Novi GoW još nisam odigrao i ne planiram mimo pretplate. Glasam svojim novčanikom. A oni nek se takmiče u svom wokismu do mile volje, bukvalno se njihovi studiji između sebe takmiče u razini wokisma, koliko je to bolesno. Džaba vam, to nije normalno, niti će ikad biti i ovakva reakcija siguran sam mladih ljudi mi vraća vjeru u buduće generacije. Nije sve izgubljeno.
Zoran Žalac
@IgorBiH, 25.04.2023 - 18:36Što misliš pod tim da suštinski nemaš izbora nego igrati na Sonyjevoj konzoli?
IgorBiH
@Zoran Žalac, 26.04.2023 - 03:26Pa zato što je Sony stavio šapu na naše tržište i ima sjajnu podršku kroz Sancta Domenicu. Microsoft i Xbox nemaju ništa od toga. Samo kupiti Xbox fizičku igru u BiH je prava avantura.,da ne idemo dalje. Nintendo je svijet za sebe, zna se. Da je do njih, svi bi igrali Super Marija do sudnjeg dana.
esse
25.04.2023 - 18:37Wtf?!
Dick Johnson
25.04.2023 - 18:41A kaj onda mos sam dobru ocjenu dat? Oce bit samo 7-10? Mislim zakaj dat opciju korisnickim ocjenama, ak nemozes dat losu ucjenu. Inace ja full podrzavam zenske poljupce (ak su seksi zenske), ak su ruzne onda onda sam full protiv.
sallaD
@Dick Johnson, 26.04.2023 - 07:50Zato ti postoje fanfictionovi za takve stvari.
Dick Johnson
@sallaD, 26.04.2023 - 08:58Ma nek oni pisu fanfic sebi, a meni daju sisate plavuše, detaljno 3D modelirane s jiggle physics. Kladim se da bi recenzija bila pobrisana da napišeš npr: “Gledanje 2 ružne lezbe kak se ljube mi je pokvarilo gušt igranja, 0/10”
Cro_echo88
25.04.2023 - 18:53Mislim da je vrijeme da studij, developeri, producenti, redatelji itd. napokon shvate da preko 90% ljudi koji konzumiraju njihove proizvode su ljudi kojima se zeludac okrece na woke politički korektna sranja u filmovima, serijama i igrama. Uopce se ne radi u netrpeljivosti ili mržnji prema bilo kome nego isključivo u tome što se velika većina ne može poistovjetiti sa takvim sadržajem niti s takvim likovima. Uporno rade kontra efekt sa takvim pristupom. I ako ljudi zbog toga protestiraju imaju potpuno pravo na to i nikakve zabrane nece nista promjeniti nego bas naprotiv..
Djelo_Jerboa
@Cro_echo88, 25.04.2023 - 19:37👌
Arcer
@Cro_echo88, 25.04.2023 - 22:16Također, i u ovim redovima sigurno se najde ljudi zbog kojih se i nameće takav sadržaj i sili pristup, zanima me što oni misle kada pročitaju ove rasprave. Nije da se itko ikada oglasio sa svojim mišljenjem?
sallaD
@Cro_echo88, 26.04.2023 - 07:56Ne bi puno ulazilo u detalje, ali bi preporučio ako imate vremena da malo istražite oko tvz. ESG kriterija (Environmental, social, governance) i tko i što štoji iza toga. Ukratko, mi koji konzumiramo njihove proizvode nismo uopće bitni da li kupujemo ili ne, oni sve proizvode prilagađovaju prema EGS kojim im dakle se određuje/povećava financijski rejting bez obzira da li proizvod bio šrot ili propo u prodaji ili ne.
EDIT: Ponovno pišem isti komentar jer sam napravio dosta grešaka kod tipkanja po mobitelu.
PicardMT
25.04.2023 - 22:02Logičan potez, izopačenosti opsesivnih homofobnih mrzitelja treba stati na kraj.
Duje0506
25.04.2023 - 22:09Inace?
Lazy
26.04.2023 - 07:32Uuuu metacritic se mijenja uuuu, idgaf, kao da sam ikad pogledao(lazem, jesam uz put il slucajno) ocjene na metacriticu, di god ima, nepopularno misljenje, ocjena korisnika, tu ne gledam u zadnjih par godina, useri su pristrani, neobjektivni, jalni, bijesni, ma nista, ma samo HCL, to ti je meni dosta, naravno uz komentare prijatelja koji eventualno igraju, zato podrzavam povratak demo igara, zakon stvar…ovi woke i antiwoke ubise u zadnje vrijeme, znate onu staru, misljenje je ko guzica…
Bakinson
26.04.2023 - 07:46Ništa muškje gamere neće uznemiriti kao kada se prikaže ženu kao nekoga tko ne igra po pravilima koje su postavili, you guessed it, muškarci.
Fenner
26.04.2023 - 07:54A da su same desetke, onda bi bilo nikome ništa. Licemjerje na najjače. Ako mi nešto ne valja, naravno da ću dati nisku ocjenu.
mg
@Fenner, 26.04.2023 - 12:55Na takav način se to ne radi…sad si prisiljen na dodatnu vezu, za metacritic ocjenu.
ReVamped
26.04.2023 - 08:36Volim Alloy ali očekivano je bilo da bude lezba. Tome Sony teži. A definitivno nisam peotiv brisanja bilo kakvih ocjena. Ako se igra bombardira ocjenama treba to tako i biti, bez obzira da li je razlog u bugovima, nedovršenosti, mikrotransakcijama ili anti LGBT tihi prosvjed. Brisanje ocjena, bez obzira koliko je tko dao od 0 do 10 je nepoštena praksa. Ja imam pravo dati TLOU2 ocjenu 1 zbog toga jer ja tako želim. Isto tako i NMSu ili StarCitizenu ili bilo kojoj drugoj igri, seiji, filmu ili čemu već. Brisanje toga prava je podmukli i nepošteni potez. Očito je da ljudi ne vole lgbt sranja i imamo to pravo i reći. Ja ne volim LGBT sranja i dosta kojih komentara i računa preko više platformi i portala je zbog toga ili banano ili brisano. Ali nema veze, idemo dalje protiv toga 💪💪💪💪
SanKa
26.04.2023 - 10:10iako smatram da je lose davat 0 jer su se dvije cure poljubile u igri, jednako je lose, a mozda jos i gore da se krecu moderirati recenzije. ko nacisticka njemacka jbt,ako ne daš ocjenu iznad 7 ili sta oni vec smatraju ispravnim, to se smatra bombanjem…netko bi mozda dao 0, 1 ili 2 zato sto je igra uzasno povrsna sto se tice price. koliko citam, odnost alloy i ove zenske je ko izmedju 2 stranca koji su se prvi put sreli. ali su zaljubljeni. znaci na silu progurana LGBT agenda da bi se zadovoljio woke checklist,a uopce nema dubine u tom odnosu. to je ono sto mene smeta kod danasnjih igara i serija…lik u seriji bude toliko stereotipno gay da to i gay ljude vrijedja. scenarij je smece, prica je smece, likovo su smece, ali zato imas 2-3 gay lika..Netflix’s job is done here….Ako vec ides promovirat LGBT vezu, onda to napravi ko da je prava veza jebemu oca…Dina i Ellie u TLOU2 npr, za njih se bas vidi da su u vezi i to se zove normalan pacing, odnos sta ti ja znam…ovo forsiranje samo da bi se zadovoljila agenda na uštrb kvalitete je downfall za sve..kako za razne zabavljacke industrije, tako i za consumere
aleksandar21
26.04.2023 - 10:27Trebalo bi da se uvede neki dokaz da posedujete igru, bilo na konzolama ili pc. Ovako i onaj ko nikad nije igrao, može da piše gluposti.
mg
26.04.2023 - 12:27Hebe mi se što nebitan radi od svoga napaćenog tjela.Neću ih promovirati na nikakav način.
mocii
26.04.2023 - 12:59Da likovima smeta sto se dvije cure ljube, svasta hehe pa nisu trans ili nekaj divlje…
mirkunjaaa
26.04.2023 - 16:10Mišljenje je ko š…k,svako ga ima 🤷♂️
Zašto bi me uopće bilo briga šta ljudi pišu?
Evo npr meni ide na živce diablo tip igara i ja bi im automatski da 0/10. Isto tako drugim ljudima idu na jetra druge stvari i zato daju niske ocjene.
User score je totalna idiotarija.
Postoje ljudi kojima je posao recenziranje igara i ja im osobno virujen a to što Mirko i Slavko imaju potrebu iskenjat nešto na netu me uopće ne zanima 🤷♂️😁
ImeiPrezime
@mirkunjaaa, 27.04.2023 - 08:59Onda se pretpostavljam ne slažeš sa postupkom Metacritica? Ako svatko ima svoje mišljenje, kao i š…k, čemu onda filtrirati i prikazivati samo neka mišljenja, a druga ne?
mirkunjaaa
@ImeiPrezime, 27.04.2023 - 14:55Pa u globalu me jednostavno nije briga ali amo reć da se ne slažen.
Ako su već to dozvolili onda nek pišu svi 🤷♂️
Filtriranje izgleda kao namištanje a to nije zanimljivo ama baš nikome.
moordrak
26.04.2023 - 19:39Ako je jedini način iskazivanja nezadovoljstva viđenim bombardiranje ocjena na vrlo popularnom agregatoru kojeg monogi čitaju prate ili uzimaju za referencu, so, be it. Nema načina da to zabrane.
Mislim da bi se tvorci spornih sadržaja ipak morali zapitati zašto su ljudi reagirali toliko negativno. Konkretno za Horizon, neznam što bih mislio. Ni prvi , a bome niti ovaj drugi DLC koliko vidim, ne utječu na apsolutno ništa. Likovi iz Frozen wildsa se u Forbiden westu doslovno spominju u svojstvu kurioziteta.Vidjeti ćemo što će treći dio Horizona staviti na stol. Iako sam platinirao forbiden west, nisam imao želju ponovnog vraćanja u “zapadni” svijet. Zero Dawn sam recimo zaigrao od početka do kraja četiri puta.
Daky_13
28.04.2023 - 12:27Aloy,Seyke i Eli kakav trio primoran sam igrati sa lezbejkama