HCL.HR

Netflix je smislio novi način kako naplatiti dijeljenje šifri za pretplatu

Zoran Žalac 19.07.2022.   •   27 komentara   •   Filmovi i serije


Netflix je na tržištima srednje i južne Amerike počeo testirati novi sustav kojim se nadaju eliminirati praksu dijeljenja šifri za pretplatu među korisnicima.

Netflix je već neko vrijeme u nezgodnoj poziciji. S jedne strane nemaju veliki rast pretplatnika jer ljudi svoje pretplate često dijele s drugim ljudima izvan svog kućanstva, što se Netflixu baš i ne sviđa. A s druge strane u Netflixu ne žele naljutiti postojeće pretplatnike time da im potpuno zabrane dijeljenje pretplate.

Do sada je bilo predloženo uvođenje jeftinije dodatne pretplate, na primjer možete nekome podijeliti pretplatu za trećinu iznosa svoje pretplate. No, to se nije svidjelo onima koji Netflix često koriste na putu – u tom bi slučaju Netflix detektirao kao da se pretplata koristi izvan kućanstva, tj. da ju koristi netko drugi. Sad je u testiranju “rješenje” za to.

Kako prenosi The Verge, izvan kućanstva u kojemu je pretplata na Netflix aktivirana, usluga će se moći koristiti bez ograničenja najviše 14 dana. Ako se Netflix nakon ta dva tjedna i dalje koristi izvan kućanstva gdje je pretplata aktivirana, morat će se nadoplatiti da bi se moglo nastaviti koristiti uslugu. Srećom, to neće biti još jedna puna rata pretplate, nego manji iznos od 3 dolara mjesečno za dodatno kućanstvo.

Dakle, moći će se s jednom pretplatom koristiti Netflix izvan kuće, ali maksimalno 14 dana. Za sada je to tek u testiranju, no izgledno je da će jednoga dana postati standardni dio uvjeta korištenja.

Netflix će kućanstva detektirati po IP adresama, identifikacijskim kodovima uređaja na kojima se koristi, te po samoj aktivnosti računa (koliko je ljudi s jednom pretplatom na više adresa aktivno u isto vrijeme). Ostaje za vidjeti kako će se to odraziti na korisnike koji koriste VPN i slične opcije zavaravanja Netflixa.

Označeno sa:

Komentari (27)

  • SanKa

    19.07.2022 - 11:31

    komotno porucujem netlifxu da se napusi one stvari. daleko su najskuplji, content im je najlosiji , gube pretplatnike stalno, i sad jos ovako idu zajebavat ljude. kad krene opadat broj pretplatnika, sto ce onda biti

    • Mad Ant

      @SanKa, 19.07.2022 - 12:07

      A user interface i debilni algoritam? I drugi su krivi za isto, ali nevjerojatno koliko iritira, pogotovo kod pretrage.

    • SanKa

      @Mad Ant, 19.07.2022 - 12:45

      UX je skroz ok, cak i bolji nego kod Primea npr koji je ocaj

    • Mad Ant

      @SanKa, 19.07.2022 - 13:01

      Ma svi su ocajni minimalizam… Npr. na Netflixu gledas mjesecima jednu seriju, ali algoritam konstantno mice tu seriju sa pocetka “recent” pa ju moras traziti dole nize, koji puta doslovno zadnja, a gledao ju nedavno zadnju…

    • SanKa

      @Mad Ant, 19.07.2022 - 14:29

      hmmm, dosta cudno…mene osobno smetalo sto nisi mogao maknut nesto sto si krenuo gledat, vjecno u recent

    • Chronosus

      @Mad Ant, 20.07.2022 - 11:22

      Netflixov user interface je toliko loš da ga je Amazon doslovce kopirao za redizajn svog Prime Videa (imaš na The Vergeu screenshotove). Suludo je zapravo koliko je Netflix nailao user interface iz prve tako da i dalje djeluje modernije i preglednije nego puno noviji servisi.
      HBO Go je bio potpuna katastrofa, HBO Max je vizualno ok ali i dalje dosta nepregledan i funkcionalno iza Netflixa.
      Jedini minus je bio nemogućnost micanja stvari iz recenta, ali i to su maknuli. Ono što ti govoriš za recent nema smisla jer sve što gledaš konstantno je u Continue watching. U recent su stvari koje si krenuo gledati po redu po kojim si gledao.

    • Smike

      @SanKa, 19.07.2022 - 15:52

      Ne seri po netflixu. Ja imam i netflix i hbo i vjeruj da nanetflixu ima puno više sadržaja za različite skupine ljudi. Na hbo sam pogledao sve njihove filmove i plus na našem prostoru su zakljucali 80 posto WB sadrzaja.

    • alan40rt

      @Smike, 19.07.2022 - 16:21

      Evo i ja serem po Netflixu. Netflix ima puno više smećastog sadržaja. To si zaboravil napisat.

    • SanKa

      @Smike, 20.07.2022 - 09:48

      ti znas da ljudi imaju razlicit ukus i misljenja ? ne moram i necu ti vjerovat jer imam oba servisa, i hbo je kvalitetniji uvijek bio po originalnom sadrzaju. odlogiraj se iz zivota

    • Smike

      @SanKa, 20.07.2022 - 10:26

      Ma sta ti znas..

    • Iceman73

      @SanKa, 19.07.2022 - 17:43

      Ma kakva pretplata..torrent je zakon!

    • MAJSTOR RINGO

      @Iceman73, 19.07.2022 - 17:56

      Ja bas sada skinuo onu tvoju seriju kolega Shadow and Bone, nadam se da je dobra, da necu za nista poteosit svoje dragoceno vreme😁😁😁

    • Iceman73

      @MAJSTOR RINGO, 19.07.2022 - 18:00

      Ma dobra kolega…nekaj posebnoga za pogledat!

  • Mad Ant

    19.07.2022 - 11:31

    Ovo ce sigurno super proci…

  • DjokaBA

    19.07.2022 - 11:36

    E i za to me zabole, ionako im je sadrzaj krs.

  • Arcer

    19.07.2022 - 12:40

    Uvođenje reklama u paketu pretplate, naplaćivanje djeljenja pretplate, ono što im i drži neku brojku, rezident evil… Ma bravo bravo😄

  • Xeon

    19.07.2022 - 12:58

    Samo soap2day. Ako nema filma samo pitas Admina stranice preko maila i dodat ce ti ga.

  • alan40rt

    19.07.2022 - 13:37

    Ionak je 95% sadržaja smeČe (da, s tvrdim Č), daj Bog propali.

  • zlakob

    19.07.2022 - 14:41

    Mislim da cu lagano prekinit sve te pretplate.. Em vise nije ni jeftino, em sadrzaj daleko losiji nego prije koju godinu.. Brate vratit se malo cekanju i dobrom starom piratiziranju..

  • mate321

    19.07.2022 - 16:13

    prosla baka s kolacima moj netflix. jedini trag ce biti netflix tipke na upravljacu od televizije ito samo par godina jer je jos nova. pozz

  • Moonlight22

    19.07.2022 - 16:31

    🏴‍☠️

  • miriseNAdobro

    19.07.2022 - 16:55

    Plex i deri

  • Cikakure

    19.07.2022 - 21:34

    Syncler apk zakon💪

  • SilverTurd

    19.07.2022 - 22:52

    Ja vas tu u komentarima ne kuzim. Umjesto da kazete hvala Netflixu sto vam je to tolerirao svo vrijeme.. a sad kad vise nece jer je upao u financijske probleme, vi pljujete kao da vam uzima nesto sto je vase. A vi ste ti koji ste varali svo vrijeme cak i kad vam je ponuda sadrzaja odgovarala.

    • Goblin

      @SilverTurd, 19.07.2022 - 23:18

      Ne znam šta ti nije jasno, ovdje mrzimo netflix, ubisoft i korištenje riječi “igrice”… ovo zadnje ne do ti bog.

    • Agent

      @SilverTurd, 20.07.2022 - 08:09

      Svi toleriraju što je i normalno jer šta bi plaćao više samo zato jer ideš na put pa gledaš preko mobitela? I još dođe 12e a nemaju ništa dobro samo gej i LGBTQ sadržaje

  • miriseNAdobro

    20.07.2022 - 15:08

    tolerirao? pa to su oni sami uveli tako da privucu vise pretplatnika i sad kad su dobili na broju polako pocinju vise naplacivati i mjenjati nacin uporabe..i svakako ljudi imaju pravo birati ako zele raskinuti pretplatu

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?