The Outer Worlds 2 obećava veće svjetove, ali i dalje ne potpuno otvorene
Razvojni tim Obsidian progovorio je o strukturnom dizajnu svoje sljedeće igre The Outer Worlds 2. Ponovno će to biti igra podijeljena na različite zone, ali će one biti znatno veće.
Originalni The Outer Worlds iz 2019. bio je relativno kratak RPG kojeg se moglo završiti za nekih 13-15 sati. Nastavak ima veći budžet i veće apetite, ali to ne znači da će postati igra s potpuno otvorenim svijetom.
The Outer Worlds 2 će također biti podijeljen na zone, samo će te mape sada biti znatno veće. To se odnosi i na eksterijere i na interijere. Svaka će zona imati neki svoj veliki događaj koji će se na neki način odraziti na sam okoliš te tako zainteresirati igrača. U Obsidianu ciljaju na teritorije koji će biti sadržajno gusti te će igrača redovito nagrađivati za znatiželjno skretanje s glavnog puta.
Jedan od novih svjetova kojega su prikazali za IGN je regija Golden Ridge na planetu Dorado. Za dizajn te regije kao inspiracija je poslužio Prvi svjetski rat, tako da ćemo vidjeti dosta rovova i ruševina. Iz Obsidiana kažu kako će svaki planet imati svoj unikatni izgled, tako da je Golden Ridge tek jedan u nizu okoliša koji nas čekaju u punoj verziji igre kasnije ove godine.
Darcoolio
16.04.2025 - 19:52Neka oni daju dobar gameplay, otvoreni svet me svakako zamara u zadnje vreme.
Blackbeard
16.04.2025 - 23:27Druga igra Obsidiana ove godine,ali ako bude kao onaj smecarski Avowed,neka zatvore kompaniju odma.
Lovac
@Blackbeard, 17.04.2025 - 11:09Da, žive na staroj slavi, a izrotirali 80% radne snage. TOW1 je bio ok, ali s puno mjesta za napredak. Ako će biti isto na malo većim mapama, nedovoljno. I još UE5 u punoj svojoj optimizaciji.
Rick Sanchez
17.04.2025 - 10:01ovo izgleda dobrooooooo