Ubisoft vrbuje dizajnere i pisce iz Telltale Gamesa
Naćulimo uši u iščekivanju novih Ubisoftovih priča jer su svom timu pridržuili četiri vodeća direktora dizajna i scenarista iz Telltale Gamesa.
Ubisoft se na službenom blogu pohvalio da su proširili svoju kreativnu posadu podružnice u San Franciscu veteranima iz redova pisaca i dizajnera Telltale Gamesa. Pridružili su im se direktori dizajna The Walking Deada i Minecraft: Story Modea Dennis Lenart i Nick Herman te s The Wolf Among Us i Tales From The Borderlands direktor naracije Pierre Shorette i kreativni producent Adam Sarasohn.
Četvorka će se pridružiti studiju u San Franciscu nedaleko od njihovog dosadašnjeg radnog mjesta koji radi ponovno odgođenom South Park: The Fractured But Wholeu. To nije ujedno i potvrda da će se veterani Telltale Gamesa odmah baciti na posao na South Parku, ali mogao bi to biti vrlo uspješan brak. Izvršni producent tima iz San Francisca ipak daje do znanja da će novi postati ključni dijelovi tima u budućim projektima.
Čisto nas zanima kako će se novi kreativci uklopiti s obzirom na Ubisoftove planove i obećanja da više ne rade linearne igre vođene pričom i cutscenama. No, Ubisoft je otprilike u isto vrijeme prošle godine obećao i da više neće prodavati DLC s ključnim dijelovima igre, pa se još uvijek nisu toga počeli držati koliko mi vidimo.
nikola2222253
25.02.2017 - 16:48Možda i Ubisoft napravi igru u epizodnom formatu,Juraj tvoje misljenje?
Juraj Bevandić
@nikola2222253, 25.02.2017 - 16:58Recimo samo (pomalo pakosno u svrhe zabave) da s obzirom na njihovu ljubav prema cjepkanju igara na DLC pakete i nastavke koji jedva išta mijenjaju Ubisoftu koncept epizodnih igara ne bi trebao biti stran. Sumnjam doduše da će četiri nova zaposlenika u firmi od 10 tisuća ljudi ili čak podružnici s oko pedesetak ljudi potpuno promijeniti njihov način rada, a i veterani Telltalea nisu cijenjeni u industriji zbog toga što znaju proizvoditi samo epizode, vjerojatno raspolažu i drugim talentima pri krojenju priče. Ali nije ti uopće suluda ideja, moglo bi biti zanimljivo da Ubisoft izvede nešto koa što je Square Enix s novim Hitmanom recimo.
funky0308
25.02.2017 - 16:52Neka maznu jos nekoga iz Gorila gamesa ili Naughty Doga i super. Ocito je da im trebaju ljudi koji znaju kroz igru ispricati pricu. Naprave zanimljive svijetove, cak i OK likove i redovito ih ne znaju zaposliti. Meni je castig, ako to tako mogu nazvati, bezveze kod njih. U WD2 igram sa najmanje zanimljivim likom, u Divisionu je lik tako mlak i sutljiv da se stvarno tesko povezati sa likom. Da rade ruzne igre, ne zanimljive ideje (sa strane mehanika i samog gameplaya) pa OK ali bas se vidi da bi jedna dobra prica cesto spasila stvar. Ja WD2 nisam ni do pola uspio odigrati, AC Unity i Syndicate nisam zavrsio, zaboravio sam sve te igre super brzo, jednostavno im fali neka dubina te price. U last of us mi smo bili Joel, ne sjecam se tako necega u Ubisoftovim igrama. Ja sam uvjeren da cemo, kada konacno pronadju tim (bas ovako nesto sto su sada napravili) i sve skupa sjedne na svoje mjesto, dobiti tako dobar AC da ce to biti nesto o cemu ce se duze pricati.
MHLBLSC
@funky0308, 25.02.2017 - 19:59Da maznu nekog iz Naughty Dog-a?! Pa jesi ti normalan. Ti likovi da znaju napraviti dobru priču i likove. Još se oporavljam od onog smeća od Uncharted-a 4, a tek onaj The Last of Us, Bože sačuvaj katastrofe. Onaj lik u WD2 je baš super, a tek Aiden iz jedinice. Njega sanjam koliko je bio dobar.
funky0308
@MHLBLSC, 26.02.2017 - 11:38LOL
Big-Cat
@MHLBLSC, 27.02.2017 - 08:25Ma mora da se šališ 🙂
Drag0nFlam3
25.02.2017 - 18:02Ovo je za mene super vijest. Ubisoftove igre uvijek imaju iza sebe super ideju i dobro su osmišljene (a to što su često loše odrađene, to je priča za sebe), tako da sama pomisao da bi Ubijeve priče mogle dobiti dubinu Telltaleovih priča me osobito veseli. Znam da Telltaleove igre u zadnje vrijeme nisu baš vrhunske i mnogi izbori se svedu na isto, barem će oni znati što fali Ubisoftovim pričama da su tako isprazne.
funky0308
@Drag0nFlam3, 26.02.2017 - 11:46Slazem se i ja s time, Telltale ima manjih problema s time ali bas zato je dobro da su ljudi otisli, ocito je doslo do zasicenja tim zanrom (ne kod nas, nego njima, ne moze jedan takav kreativac uporno stancati “isto”). Ja mislim da je ovo super vijest i da se Ubi malo po malo vraca.. Samo neka naprave AC u Egiptu, sa dobrom pricom i to je to. GRW ovako na prvu izgleda i radi skroz OK, naletio sam na dva, tri buga ali generalno je OK, cek mi ni prica nije losa, ima i humora i OK je…naravno, treba pricekati cijelu igru i vidjeti sto ce od svega toga biti ali mislim da idu u pravom smjeru.