U vampirskoj igri Dawnwalker neće biti besmrtnih likova, kažu developeri
Akcijski RPG The Blood of Dawnwalker namjerava izvesti rijetko viđenu stvar te dopustiti igraču da po želji eliminira bilo kojeg lika u igri – uključujući i one bitne za priču.
Koliko puta vam se dogodio sljedeći scenarij: igrate igru koja vam obećava potpunu slobodu i kaže da vaše odluke kroje priču, a kad vi na svoju ruku poželite napasti nekog bitnog lika onda igra odluči da to ipak ne možete učiniti. Razlog za to je taj što je iznimno teško kreirati igru koja bi dopuštala da eliminirate bilo kojeg lika, a da se pritom zadrži koherentna priča s glavom i repom. Međutim, neke su to igre pokušavale, a lijepo je vidjeti da će i budućnosti biti onih koje to pokušavaju izvesti.
Jedna od njih bit će The Blood of Dawnwalker, nedavno najavljeni akcijski RPG bivšeg redatelja The Witchera 3. Iako ta igra tematski i žanrovski podsjeća upravo na serijal The Witcher, jedna od stvari kojom se nastoji distancirati od njega bit će pristup priči kroz narativni sandbox.
Kako je za GamesRadar objasnio kreativni redatelj igre Mateusz Tomaszkiewicz, u Bloodwalkeru ćemo moći eliminirati većinu likova, od kojih dosta njih može biti važno za samu priču. Navodi se kako to neće biti nužno posljedica želje da igrač masakrira sve što stigne. Kako je protagonist polu-vampir, noću ćemo ga morati hraniti krvlju, ali ćemo isto tako morati paziti koga točno grickamo i koliko.
Tomaszkiewicz je objasnio i što će se dogoditi ako ispijemo previše krvi nekom liku koji je bitan za priču. “Ponekad će to voditi do alternativnih ishoda u priči ili vam možda kompletno prekinuti neki zaplet.”
Ranije je bilo najavljeno kako će ova igra biti vremenski ograničena, ali ne u smislu da vam stalno odbrojava koliko još možete igrati. Igrač će imati 30 dana i 30 noći da spasi svoju obitelj, ali sam protok vremena neće biti dinamičan nego će svaki završeni quest pomaknuti vrijeme prema naprijed. Developeri kažu kako neće biti podjele između glavnih i sporednih questova, a do konačnog završetka priče moći će se doći na više različitih načina. Bit će pritom nemoguće vidjeti sve priče u jednom odigravanju.
Jakasa
18.02.2025 - 11:28Ako ova ekipa nije zahrđala,ovo bi mogla bit jedna od najboljih igara kad izađe
Chimichangas
18.02.2025 - 11:43onako, u jednu ruku volim slobodu i da mogu što hoću, u drugu ruku ne volim kad me ograničavaju na određeno vrijeme, jer rijetko koji game igram dva puta
Bronson
@Chimichangas, 18.02.2025 - 11:57Da nema “rijetko koji game” pomislio bi covek da pricas o heroinu.. 😂
Darcoolio
18.02.2025 - 11:54Kao što sam u onoj misiji u Spider-man 2 pokušao debelog Indijca koji dečku sprema iznenađenje da spojim mrežom na strujno kolo, ali ne ide.
Kris7yburado
18.02.2025 - 12:29Preoptimistično da bi bilo istinito na kraju. Daj Bože da uspiju obećano tehnički izvesti i dostaviti u konačnoj verziji ali cijela situacija podsjeća na Techland sa svojim Dying Light 2 gdje su obećavali brda i doline sa krojenjem priče, da bi na kraju dobili pokisli drek.
Zira
@Kris7yburado, 18.02.2025 - 13:46Daj im šansu. Nećemo odmah negativno gledati na sve. Znam da je bilo dosta problema sa CP2077, ali ajde da verujemo. Viđam neverovatno mnogo hejta na račun ove igre i Crimson desert-a
Kris7yburado
@Zira, 18.02.2025 - 15:55Naravno da ću dati i da želim da igra bude hit. Naglašavam samo kako sam skeptičan, poučen iskustvom glede obećanoga/isporučenoga. CP 2077 sam igrao od prvog dana i unatoč bugovima u igri uživao svake minute. Ne marim za recenzije niti malo. Nešto ako me interesuje, to i odigram i sam svoj sud donesem. CP 2077 je samo jedan primjer toga.
Zira
@Kris7yburado, 19.02.2025 - 00:54Svaka čast na tome. Svestan sam koliko je industrija igara trula postala, ali i dalje ima nade. Ima i dalje sjajnih igara, a nadam se da će uskoro i sve više manjih studija moći da finansijski pariraju velikanima i svoje ideje pretvore u delo.
NorthCorps
18.02.2025 - 12:51Stvarno izgleda zanimljivo. Igrat ka vampir i nocu setat gradom i napadat sta ti se svidi. Jos ako je otvoreni svijet, bilo bi top
SanKa
18.02.2025 - 13:23moram priznat da sam pogledaj ovaj video s nikakvim ocekivanjima, ugodno me iznenadio koncept
moordrak
18.02.2025 - 13:33Hm. Đenjeeee…. Sviđam!
darijoman
18.02.2025 - 13:57To već odavno imamo u Dark Souls igrama. Možemo napasti likove koji su prijateljski i korisno nastrojeni prema nama i nema više ispravaka do novog početka igre
Zira
@darijoman, 18.02.2025 - 15:13Mislim da će ovde biti razlika, jer je ovde fokus na priči mnogo veći nego u Dark Souls igrama. Ono što hoću reći mislim da će ovde biti mnogo veći uticaj na dešavanja u igri. Možda grešim.
darijoman
@Zira, 18.02.2025 - 17:50Vrlo moguće. Dark Souls je i onako sa pričom mističan bez nekog jasnog serviranja na pladanj
Zira
@darijoman, 19.02.2025 - 00:53Upravo to. Iskreno nakon kcd2 ovo i Yotei su mi glavne igre koje čekam. Ne računam Midnight walk on izlazi uskoro i ide na pre-order čim bude moglo.
MD2
18.02.2025 - 15:33Zvuči zanimljivo. Držim fige da ostvare svoje zamisli do kraja.
f_152
18.02.2025 - 19:14interesantan konccept. Svidja mi se sto probaju nesto drugacije
Daky_13
18.02.2025 - 19:52Da ubijam koga hocu i koga ne bi trebalo?Neka hvala ipak ne bih da izgubim i ispreskačem pola igre i zapleta.Nemaju više ideja i kreativnosti pa bi da zakomplikuju sebi posao bzv.Ako hoces slobodu ne treba ti priča ,upali Gta i rokaj sve živo na putu.Takvi su željni iživljavanja a ne normalne opuštene igre koja te sama uvodi u svet kako je kreator zamislio i nema tu filozofije i izmišljanja tople vode jer ta ideja nije dobra.Na kraju sve ima svoje zasto
Max Payne44
@Daky_13, 18.02.2025 - 23:34Ovde je poenta da se podstakne vise prelazaka igre. Sto je super, jer ljudi zele da za svoj novac dobiju igru koja ima dobar sadrzaj.
Daky_13
@Max Payne44, 19.02.2025 - 09:14Da slažem se ali ne mozes ti kroiti svoju priču u igri i raditi kako ti hoćeš.Postoje igre koje su to veoma dobro uradile kao što je Detroit become a human ali njihova priča se grana i zavisi od tvojih postupaka.A ovo o čemu se priča o ovoj igri da ti možeš da ubijas koga hoćeš i tako sebi skratis priču ubijanjem važnih likova je budalaština koji je takodje I jako težak posao za developere.Sa tim ide da dobijaš i pola osakacenu igru
Max Payne44
@Daky_13, 20.02.2025 - 18:46Videcemo. Meni ovo zvuci interesantno, ako se sprovede kako su zamislili, odnosno ono sto su rekli. Licno mi je draze da utucem na prelazak igre 20tak sati i da joj se opet nekad vratim sa drugacijim prelaskom, nego da dam lovu za nesto sto cu jednom odigrati i nikad se vise vratiti. Ovakav koncept i igracima moze ici u korist.