Microsoft dovodi AI pomoćnika u igre da nam objasni kako se igraju
U velikom nastojanju da ubace AI pomoćnika unutar Windows sustava, u Microsoftu su demonstrirali kako će njihov AI Copilot moći analizirati igre koje igramo kako bi nam dao koji savjet u igranju.
Iz Microsofta su jučer najavili nove mogućnosti Copilot AI pomoćnika unutar Windowsa, a neke od njih imaju veze i sa igranjem igara.
Microsoftova je ideja da pomoćnik pogonjen umjetnom inteligencijom, koja prepoznaje korisnikov govor, ubuduće pomaže i u igranju igara. Copilot AI tako bi imao mogućnost analiziranja trenutnog stanja igre kako bi igraču na zahtjev dao savjete i smjernice za igranje.
Konkretno, iz Microsofta su ovu ideju demonstrirali na Minecraftu. U slučaju da trebate savjet kako napraviti mač u Minecraftu, tijekom igranja pritiskom na Copilot tipku (na budućim tipkovnicama će se ona nalaziti umjesto desne CRTL tipke) možete pokrenuti razgovor s AI pomoćnikom te ga svojim glasom pitati kako se pravi mač u Minecraftu. Pomoćnik tada navodi igrača kroz proces craftinga, sugerirajući mu kojom tipkom može otvoriti inventory i koje materijale treba kombinirati da bi dobio željeni predmet.
Naravno, do ovakvih se savjeta može doći i tako da u internetsku tražilicu utipkate isto pitanje i onda otvorite jedan od vodiča za Minecraft. Međutim, “prednost” korištenja Copilota mogla bi biti u tome što će moći direktno analizirati što igrač ima u inventoryju, tj. koji mu materijali fale. Naravno, sama igra će onda morati imati integraciju s Copilotom da bi ovo uopće funkcioniralo.
Microsoft’s demo of how its AI Copilot will interact with Xbox games on Windows in the future was one of the most interesting demos today. It’s just a canned demo, but it shows the potential for an AI assistant that can see what you’re doing and guide you pic.twitter.com/6MCtTWmckt
— Tom Warren (@tomwarren) May 21, 2024
Vjerojatno ćete reći kako se uvođenje Copilot AI-ja u igre kosi s temeljnim načelom da se u igrama možemo zabaviti samostalno učeći kako one funkcioniraju. Čar otkrivanja kako se proizvodi mač u Minecraftu nestaje čim vam nekakav robot sa strane diktira kako doći do toga. Međutim, činjenica je da su mnogim ljudima igre odbojne jer nemaju vremena učiniti njihova pravila, a ono što je gamerima intuitivno nije lako shvatljivo onima koji ne znaju kako igre funkcioniraju.
S time rečenim, teško da će osoba koja ne zna kako napraviti mač u Minecraftu znati kako pitati Copilot AI pomoćnika da se napravi mač u Minecraftu.
Ono što mene iritira u svemu ovome je kako u Microsoftu ovu interakciju s AI pomoćnikom nastoje prezentirati kao prirodnu konverzaciju.
“Hej Copilote, kako ide?
Kako ide? KAKO IDE!?!
NIKAKO NE IDE! A očito je i Copilot svjestan toga jer totalno zanemaruje pitanje. Sve me to jako podsjeća na ono vrijeme kad su u Xboxu konzumirali čudne stvari i kao budućnost gaminga najavljivali da ćemo pred televizorom pričati s dječakom kojega ćemo poznavati u dušu, a i on nas. Da se ne zaboravi:
Dajsikeks
21.05.2024 - 12:03Zapravo nešto slično poput onog patenta kaj je Sony objavio prošle ili prije nekoliko godina, da igra odrađuje neki dio posla ako si baš zapeo na nekom dijelu ili ne želiš…
matej931
21.05.2024 - 12:38Ako AI pomogne prijeći dio igre gdje čovjek zaboravi sejvat pa da ne mora ponovno ja sam za
Nemanjazzz
@matej931, 21.05.2024 - 13:00Ili jednostavno da mu kazes da te podseti da sejvas na odredjeni br minuta
matej931
@Nemanjazzz, 21.05.2024 - 21:57Fallout 4 sejva sve živo i neživo, malo malo izleti prozor da je One Drive pun. Dođe mi da ga ugasim, ionako sve quick saveom rješavam
Nemanjazzz
21.05.2024 - 13:02Treba im paket gde te kopilot vredja. Kaze “ne tamo majmune na drugu stranu”
Cros80
21.05.2024 - 13:49Hoce oni da mi platimo igru 200 eura pa onda da kazemo AI da je prijeđe 🤣😂
ConsoleGaming
21.05.2024 - 23:44Meni se (takodjer) ne svidja ovakva mogucnost u igrama. Za ljude je prirodno da, ako mogu, stvari obavljaju laksim i brzim putem pa je jasno kuda bi ovakva pomoc u igrama mogla voditi, a vec nas i dovoljno u novijim igrama vuku za rukave. Po mom (nestrucnom) shvacanju, ovo je samo jedna od marketing politika da se ponudi kao nesto novo za igrace, a sto zapravo ne cini gamingu nikakvu korist.