HCL.HR

Studio Don’t Nod mora pauzirati razvoj budućih projekata jer im zadnje dvije igre nisu dobro prošle

Zoran Žalac 24.09.2024.   •   6 komentara   •   Industrija videoigara


Francuski studio Don’t Nod nalazi se u nezgodnoj situaciji nakon što im zadnja dva projekta nisu bila financijski uspješna, unatoč dobrim kritikama.

Francuski studio Don’t Nod objavio je svoje financijsko izvješće o poslovanju u prvoj polovici 2024. godine i situacija nije dobra. Njihove zadnje dvije igre, Banishers: Ghosts of New Eden i Jusant, nisu ispunile očekivanja u prodaji te je zabilježen pad operativnih prihoda od 11%.

Pad prihoda direktno je utjecao i na njihove buduće planove, tako da su dva projekta koja trenutno imaju u produkciji morali staviti na pauzu. Velike nade sada polažu u sljedeću igru, avanturu Lost Records: Bloom and Rage, koju će lansirati početkom 2025. godine.

“Očito smo razočarani nedavnim rezultatima na ekstremno kompetitivnoj i vrlo izbirljivom tržištu. Unatoč izvrsnim reakcijama kritičara, Jusant i Banishers nažalost nisu ostvarili komercijalne rezultate kojima smo se nadali, što nas je navelo da razmotrimo sve moguće opcije vezane za budućnost našeg poslovanja.” – poručio je voditelj Don’t Noda oskar Guilbert.

Studio Don’t Nod se na sceni pojavio 2013. godine s akcijskom avanturom Remember Me, a brzo nakon toga proslavili su se igrama iz serijala Life is Strange. Od 2022. godine krenuli su izdavati manje indie igre, za sada bez zapaženog rezultata.

Označeno sa:

Komentari (6)

  • lukinjo123

    24.09.2024 - 16:07

    Bas mi ih je za, prvo ih square enix otkaci od life is strangea kojega su sami i kreirali i sad su u ovakvoj situaciji. Jedva cekan lost records i nadan se da ce dobro proc

    • Lovac

      @lukinjo123, 24.09.2024 - 17:27

      Lost Records i meni na radaru kao prava 90’s nostalgija. Kupit ću day 1 da ih podržim taman da i čekam malo poliranje. Glavni problem što su im igre, pogotovo Jusant, (koji ima >90%) jednostavno marketinški izgubljene. Tragičan je broj Steam igrača za obje, al onda opet malo su i sami krivi; pa indie devovi od 1 do par ljudi se više trude da se njihove igre primjete. Iskreno da nije bilo vijesti o slaboj prodaji zadnjih dana, ne bih ni znao da postoje, a poprilično sam ažuran po pitanju novosti.

    • Ravel

      @Lovac, 24.09.2024 - 18:00

      Banishers je imao jak marketing, doduše, samo su neki pisali o njemu kao manjkavom GoW 2018. klonu i dali lošu predodžbu ljudima, plus ne znam što je tad izlazilo, ali vjerujem da je bilo naslova koji su privukli ljude od sjajnog SP iskustva.

  • Ravel

    24.09.2024 - 17:58

    Prava šteta, s obzirom da sam Banishers kupio pri izlasku i prosto bio oduševljen igrom. Vjerujem da joj se trebalo pridati više pažnje jer ima dosta za ponuditi i tematika te dinamika dvoje glavnih likova je odlična i super potrefljena. Igra ima mana, ali sasvim zanemarivi s obzirom na pozitive i koliko je kvalitetno realiziran taj vremenski period.

  • Wildchild

    24.09.2024 - 18:57

    Također kupio sam Banishers na dan izlaska, igrao i sa guštom prešao. Šteta što je zbog par sitnica igra prošla prosječno, a meni je bila više nego dobra, naročito priča i jako slojeviti glavni likovi.

  • KPsrna

    24.09.2024 - 20:47

    Jusant nije moj “đir” ali banishers mi je bio prva liga

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?