Suosnivač Rockstara radi na novoj igri akcijskog tipa
Studio Absurd Ventures, kojega je osnovao veteran i suosnivač Rockstar Gamesa, ipak će se baviti razvojem igara, a prva će im biti akcijski naslov iz trećeg lica.
Prošlog je ljeta Dan Houser, suosnivač Rockstar Gamesa, otvorio novu tvrtku zvanu Absurd Ventures. Činilo se tada kako se ista neće baviti izradom videoigara nego nekakvim posredničkim poslovima kreativnog stvaralaštva. Međutim, sad je Absurd Ventures objavio niz oglasa koji potvrđuju kako traže zaposlenike za razvoj igre.
Iz tih oglasa može se iščitati i kakvu igru rade. Bit će to akcijski naslov iz perspektive trećeg lica. Imat će više različitih modova, mehanike tučnjave i napucavanja te vožnje, penjanja, skakanja i sl. Poželjno je da zaposlenici imaju iskustvo rada s Unreal Engineom, stoga je moguće kako će to biti alat na kojemu će se igra bazirati.
Dan Houser je napustio Rockstar Games nakon 22 godine provedene u toj firmi. Ostao je upamćen kao glavni pisac Red Dead serijala, a značajan je utjecaj imao i na GTA. Međutim, pamti ga se i kao tipa pod čijim je vodstvom Rockstar Games slovio kao studio koji forsira prekovremeni rad te održava toksično radno okruženje.
Djelo_Jerboa
16.05.2024 - 10:23Aaa to bu zaživilo… kao i onaj projekt (ne znam kak se zove) isto od nekog lika iz R*
sallaD
@Djelo_Jerboa, 16.05.2024 - 11:13everywhere (tak je nazov bio?), ali taj projekt se oslanjivao na neki “meta kreativni sandbox” žanru, kako to god nazivaju, nalik onom Dreamsu na plejci stoga IMO nije oživio jer prevelik da se to realizira a istovremeno ne pomažući im jaka konkurencija.
DjokaBA
16.05.2024 - 10:33Ovo mora da se isprati.
Stecajni_upravnik
@DjokaBA, 17.05.2024 - 07:44Posebno je interesantno kada neko ko je navikao da radi u korporaciji sa puno love koju drugi obezedjuju pocne “svoj biznis”. Ozbiljni lomovi u glavi dok se ne presaltujes, ako se ne presaltujes. A ironija je sto ce zaposljavati istu ekipu koju je otisla od njega i drugih upravo zbog uslova rada u prese za dodatne radne sate…
DjokaBA
@Stecajni_upravnik, 17.05.2024 - 15:01U pravu si sto kazes, mada verujem da uvek moze da se izvuce da su ih publisheri pritiskali.. sad ce biti drugacije i bla bla. Po mom misljenju ni ovde im nece faliti love.. pa realno svaki veci izdavac ce da ga cima i da mu sipa love koliko bude zeleo.
VitMeR
16.05.2024 - 12:13Sretno mu ali imam osjecaj da ce ovo bit fail kao svaki put kad neki gaming veteran osnuje novi studio
Lovac
@VitMeR, 16.05.2024 - 13:04Po opisu, moguće slično kao GTA u Unreal Engineu, ali bez Take-Two uplitanja. Neće; (isto kao i Judas od Levinea i BioShock prije toga), evo i zašto: Houser je bio glavni čovjek da bi GTA bio GTA. Atmosfera, glazba (Lazlow Jones koji je slagao mjuzu i pomagao s pisanjem mu je frend i radi također na projektu), sve. A tu je i Michael Unsworth koji je više of 15 godina bio kreativni direktor u Rockstaru. uglavnom ljudima je bilo dosta uplitanja matične firme i smjernica za budućnost GTA serijala te je čovjek morao napustiti vlastitu firmu, Rockstar, i osnovati novu da bi ostao slobodan raditi što i kako želi.
DjokaBA
@Lovac, 16.05.2024 - 15:30To sam i ja sve znao i isto pomislio. Samo sto ce im trebati debela investicija za takav neki projekat.. Ne bih se iznenadio kad bi igra bila manjeg obima, a vremenom dlc-evima se povecavala. Nagadjam samo, ko zna.
Lovac
@DjokaBA, 16.05.2024 - 18:16Ovisi koliko će ići u detalje; Mapa na pola puta Vice City/San Andreas meni dosta (jasno AKO će igra biti tog tipa kao što se čini) ako će napraviti pravi single player fokus kao prije. Ne moraju ljudi na ulicama bacati poklopce od kave pa da ih onda vjetar nosi (karikiram) jer to je sitnica koja traži resurse. Love imaju sigurno, a tokom razvoja će lako naći publishera s dodatnim sredstvima. Jedino što će to sve sigurno trajati… prije sam spomenuo Judas; izgleda izvrsno, ali im treba vremena za to. Ne bi išli u tako nešto ako im računica ne štima, znam da je Hauser imao viletinu od puno milja dolara; umirovio bi se i chillao. Friški podaci vele da samo on teži 150M $ 😉
DjokaBA
@Lovac, 17.05.2024 - 14:56Pa s’obzirom da je Houser u pitanju, ne verujem da ce se zadovoljiti nekim proizvodom koji nece biti ni blizu GTA standardu. Verujem da i sam zna kako su prolazili GTA klonovi kroz istoriju. Trziste je veliko i sigurno ima mesta za jos jednu tako ogromnu igru, samo je stvar kvaliteta. Znamo sigurno da mogu da povuku finansijski na pocetku, bar da koncipiraju stvari, a posle se moze uloviti neki jak izdavac koji ce dati lovu.. ali nadam se dati im potpunu slobodu u radu. U svakom slucaju, ovo mozemo ocekivati tamo na kraju zivotnog veka PS5 konzole, mozda cak i na PS6.
DjokaBA
@Lovac, 17.05.2024 - 14:59Zaboravih da napisem za Judas, ako nisi gledao Ken Levina gostovao je u Skill Upu na njihovom podcastu. Kakav lik, do sada mi je bio jedan omiljenih likova u gaming a nakon sto sam ga gledao u podcastu, jos vise misljenje imam o njemu. Sjajna figura, steta sto taj Judas nece ranije.
Lovac
@DjokaBA, 17.05.2024 - 18:36Vidi mi avatara, pratim što radi preko 20 godina xD A za igru bih rekao bolje zaboraviti da je u razvoju još jedno 5 godina pa tko živ, tko mrtav…
DjokaBA
@Lovac, 17.05.2024 - 23:19Hahaha da, sve je jasno. 😀
MrPhilips
16.05.2024 - 16:27Glavni problem jesu finansije. Rockstar i Take Two su puni ko brod i njima nije problem izdvojiti milijardu dolara za razvoj video igre. Takva igra ima dosta veću šansu da bude odlična, nego igre sa ograničenim budžetom. Ali imam osjećaj da će i brat Sam, predsjednik R* Games, malo da priskoči u pomoć, ako zafali.